Skip to main content
| author

روش های ست کردن کت سفید زنانه

20 مرداد, 1401

روش های ست کردن کت سفید زنانه متفاوت هستند. پوشیدن کت سفید باعث متمایز شدن شما در هر جمعی می شود. کت سفید زنانه را می توانید با رنگ ها، سبک ‌ها و تکه های مختلفی ست کرده تا استایل شما به بهترین شکل ممکن دیده شود. در این مقاله ما می خواهیم شما را با چند راهکار برای ست کردن کت سفید زنانه با لباس های مختلف آشنا کنیم.

 

 

روش های ست کردن کت سفید زنانه

روش های ست کردن کت سفید زنانه

 از رنگ های خنثی با کت سفید استفاده کنید.

اگر نمی دانید چگونه با کت سفید یک استایل خوب برای خود ایجاد کنید پیشنهاد می کنیم که رنگ های بژ کرم و یا رژ گونه را با به همراه کت سفید امتحان کنید. این رنگ ها با کت سفید بسیار عالی به نظر می رسند. هم چنین رنگ‌ هایی مثل سبز یشمی و یا صورتی مایل به قرمز با کت های کرم رنگ سفید هم خوانی بسیار خوبی دارد. رنگ ‌هایی مثل برنز و کرم را به راحتی می توان با کت سفید مطابقت داد.

روش های ست کردن کت سفید زنانه

 

 کت سفید را با رنگ های روشن بپوشید.

اگر می خواهید زننده بودن سفید کت خود را مخفی کنید، بهتر است آن را با رنگ های روشن بپوشید. تکه های به رنگ به رنگ بنفش، آبی، نارنجی و یا صورتی را به همراه لباس های خود ست کنید. ممکن است پیدا کردن پیراهن ست با رنگ روشن کار آسانی باشد، ولی شما می توانید از ترکیب رنگ دیگر نیز برای شلوار خود استفاده کنید. شلوارهای جین تنگ یا شلوار های بریده و پر رنگ برای این کار انتخاب مناسب هستند.

ست کردن کت سفید با لباس روشن

 

لباس کاملا سفید بپوشید.

یکی از رنگ‌ هایی که می ‌توان آن را با کت سفید زنانه ست کرد، رنگ سفید است. با ست کردن رنگ کاملا سفید جلوه لباس شما بیشتر می شود. شما می توانید از شلوار جین سفید برای داشتن یک استایل خوب با کت سفید استفاده کنید. همچنین یک جفت کفش پاشنه دار یا کیف دستی به رنگ رژگونه ترکیب بسیار خوبی در این زمینه خواهد بود. به همراه آن نیز می توانید گردنبند زنجیره ای طلایی یا گوشواره آویز استفاده کنید.

کت سفید زنانه همراه با لباس کاملا سفید

 

 پوشیدن لباس رویه تمام قد

اگر می ‌خواهید استایل کت سفید شما متعادل تر دیده شود، از لباس رویه تمام قد استفاده کنید. در این صورت استایل شما بهتر به نمایش گذاشته می ‌شود. لباس بلندی که تا مچ پا برسد به همراه کت سفید انتخاب بسیار خوبی برای استایل شما خواهد بود. رولباسی گلدار یا تک رنگ باعث می شود که استایل شما ظریف تر به نظر برسد. برای این تیپ می توانید از عینک آفتابی بزرگ استفاده کنید.

 

برای داشتن ظاهری مدرن، لباس نیمه بپوشید.

لباس های نیمه انتخاب مناسبی برای ظاهری مدرن هستند. شما می توانید با استایل کت سفید خود لباس هایی که تا لبه های میانی شما می رسند را انتخاب کنید. سپس بر روی آن‌ها کت سفید خود را بپوشید. کفش پاشنه بندار و گوشواره های حلقه ای برای این تیپ انتخاب مناسبی هستند.

روش های ست کردن کت سفید زنانه

 

در روزهای تفریحی کت سفید را با لباس کوتاه بپوشید.

برای روزهای تفریحی بهتر است که کت سفید را به همراه یک لباس‌ کوتاه امتحان کنید. در این صورت کت شما همه کار به نظر می رسد. لباسی انتخاب کنید که اندازه آن به وسط ران شما برسد و سپس بر روی آن کت سفید خود را بپوشید تا استایل شما کامل تر دیده شود. لباس های گلدار که دارای تیکه های سفید هستند باعث جذاب شدن استایل شما می شود. برای این تیپ می توانید صندل و کفش پاشنه کوتاه انتخاب کنید.

 


کت سفید را با دامن راحت بپوشید.

برای پوشیدن لباس هماهنگ با کت سفید می توانید از دامن استفاده کنید. دامن دایره ای در این زمینه انتخاب مناسبی خواهد بود. شما می توانید این دامن را به همراه یک تیشرت جفت کنید. دامن مشکی با پیراهن مشکی جلوه ای خاص به استایل شما می دهد. همچنین می توانید از دامن های با رنگ پاستلی برای داشتن یک استایل ملایم تر استفاده کنید. برای اینکه لباس شما منسجم تر دیده شود، صندل و کفش چرمی بپوشید.

کت سفید و دامن راحتی


کت سفید را با جواهرات زنانه ست کنید.

برای متعادل کردن کت سفید می توان آن را به همراه لوازم جانبی زنانه استفاده کرد. گردنبند زنجیره ای نازک، انگشتر های زرق و برق دار و یا گوشواره های نگین دار در این زمینه انتخاب مناسبی هستند. جواهرات طلایی و نقره ای رنگ مطابقت بسیار خوبی با چرم سفید دارند. در نتیجه شما می توانید با در نظر گرفتن لباس خود یک ترکیب رنگ مناسب ایجاد کنید.

سخن پایانی 

رنگ سفید به عنوان محبوب ترین رنگ شناخته می شود و بسیاری از افراد در انتخاب رنگ وسایل و پوشاک خود از آن استفاده می کنند. این رنگ را می توان با طیف وسیعی از رنگ ها ست کرد. در این مقاله راهکارهایی برای ست کردن کت سفید زنانه ارائه شد. اگر تمایل دارید تا اطلاعات بیشتری در مورد ست کردن رنگ سفید به دست آورید، می توانید مقاله ی " رنگ سفید با چه رنگی ست می شود؟ " را مطالعه کنید.