Skip to main content
| author

استایل مناسب پاییزی

17 آبان, 1401

اگر شما هم مایل هستید در فصل زیبای پاییز استایلی زیبا و شیک داشته باشید، ابتدا باید با رنگ های خاص این فصل آشنایی داشته باشید و سپس از میان رنگ های پاییزی،  رنگ مناسب با استایل پاییزی را انتخاب کرده، متناسب با آن استایل خوبی را خلق کنید.

رنگ لباس های پاییزی

در فصل پاییز بیشتر افراد به استفاده از لباس هایی گرایش پیدا می کنند که از رنگ های گرم برخوردار شده اند. رنگ های طلایی، زرد، نارنجی، از رنگ های گرم پاییزی هستند. رنگ های بنفش، کرم، شتری، قرمز و یا حتی رنگ نارنجی از دیگررنگ های پر طرفدار در فصل پاییز هستند.
افرادی که مایل هستند که در پاییز شیک پوش بنظر برسند و به رنگ های پاییزی شاد هم علاقه ای ندارند، لباس هایی با رنگ زیتونی بهترین گزینه برای این افراد  در فصل پاییز است. 

رنگ لباس های پاییزی
پوشیدن لباس های جین روشن، استایل پاییزی را جذاب تر می کند. برای اینکه در فصل پاییز استایل خاص و منحصر به فردی داشته باشید، از بارانی یا کت های ترنج استفاده کنید. این کت ها یکی از مناسب ترین لباس ها برای  فصل پاییز محسوب می شود. این کت ها به شدت خوش استایل و سبک هستند. به همین دلیل کاربرد اصلی این کت ها در فصل پاییز است.
کت ها و پالتوهای اورسایز هم یکی از گزینه های جذاب برای فصل پاییز هستند. این کت ها جذابیت خاصی به استایل پاییزی شما می دهد.
یکی دیگر از استایل های جذاب فصل پاییز، پوشیدن کت های رسمی و شیک هستند که به صورت بلند و کوتاه طراحی و دوخته شده اند. شما می توانید بر اساس سلیقه خود این سبک کت ها را در رنگ های مختلف بخرید و در فصل پاییز جذاب ترین استایل ها را داشته باشید.
کت هایی با طرح چهارخونه یکی از استایل های مناسب برای فصل پاییز هستند. این کت ها محبوبیت وِیژه ای در بین آقایان و بانوان در هر رده سنی  دارند.

رنگ لباس های پاییزی
گاهی اوقات این کت‌ها با استفاده از یک‌ پارچه سبک و یا نازک  دوخته می شوند و یا از رنگ های خنثی برخوردار هستند، در این صورت باز هم استایلی بسیار شیک و جذاب و مناسب برای فصل پاییز فراهم خواهند کرد. پالتو و کت‌های چرمی هم استایل‌هایی مناسب برای فصل زیبای پاییز به شمار می‌روند. حتی اگر با استفاده از چرم‌های مصنوعی فراهم شده باشند. کت‌های کلاسیک کوتاه نیز به شما کمک خواهند کرد تا در فصل پاییز شیک و جذاب به‌ نظر برسید. پانچو و مانتو های بافتنی از دیگر استایل‌های مناسب فصل پاییز هستند. 

جنس لباس های پاییزی

پارچه های مخمل کبریتی، چرم، جیر، پارچه های کتانی راه راه و زبر، مخمل بافتنی از آن دسته پارچه هایی هستند که که برای پاییز مناسب هستند، پس برای خرید به سراغ این نوع پارچه ها بروید. 

سراغ لباس های مناسب با اندامتان بروید

قطعا هر استایل جذابی که در اینترنت می بینید مناسب اندام شما نیست و  این موضوع در پاییز بیشتر به چشم می آید، چون تنوع لباس های پاییزی بیشتر است.

جنس لباس های پاییزی

یکی از مشکلات اصلی با لباس های پاییزه مخصوصا ژاکت این است که اندام فرد را چاق تر نشان می دهد. 

استایل‌های پاییزی مناسب افراد قد کوتاه

دانستن اصول لباس پوشیدن و استفاده از استایل‌های مناسب برای فصول مختلف سال از جمله نکاتی هستند که تمامی افراد باید به آن توجه کافی داشته باشند. در حالت معمول تمامی افراد چه آن‌هایی که از قد و قامت بلند برخوردار شده و چه افرادی که قد و قامتشان کوتاه است، می‌توانند باتوجه‌ به اصول لباس پوشیدن درست، قد و قامت خود را استانداردتر نشان دهند. از پوشیدن لباس های اورسایز بپرهیزید. مانتوهای پفی و چین دار از آن  دسته لباس هایی هستند که قد را کوتاه تر نشوان می دهند. اما مانتوهای ظریف و اندامی، مانتوهایی مناسب افراد قد کوتاه هستند. 

استایل‌های پاییزی مناسب افراد قد بلند

برخی تصور می کنند خانم های بلند قد دغدغه کمتری برای انتخاب لباس مناسب اندام خود دارند. اما این موضوع همیشه در مورد آن ها صدق نمی کند. گاهی اوقات لباس های مورد نظر خانم های قدبلند برای آن ها کوتاه است.
خانم های قد کوتاه مشکل قد لباس را با کوتاه کردن آن حل کنند. به همین دلیل گاهی قدبلندها مجبور به خرید لباس های بزرگتری می شوند که درآن، اندام آن ها بزرگتر به نظر از حد معمول به نظر می رسند.

استایل‌های پاییزی مناسب افراد قد بلند

ترکیب لباس مناسب درفصل پاییز چیست؟

  • استفاده از بوت ها ونیم بوت ها در استایل پاییزی
  • ترکیب لباس های گرم زمستانی با لباس های خنک و نازک تابستانی
  • استفاده از لباس هایی از جنس کتان
  • انتخاب طرح‌ها و الگوهایی مانند پلنگی، چهارخانه و طرح های این چنینی
  • استفاده از ترکیب رنگ های پاییزی مانند قهوه‌ای و نارنجی
سخن پایانی

در این مقاله با رنگ و نوع استایل های پاییزی آَشنا شدید. سعی کردیم در این مقاله در مورد نوع پوشش در پاییز و انتخاب بهترین استایل مناسب اندام شما بیشتر صحبت کنیم. یکی از ترفند های بلند نشان دادن قد، به نمایش گذاشتن گردن است. برای بلند نشان دادن قد از لباس های یقه دار مانند یقه اسکی بپوشید. نکته مهم و تاثیر گذار که برای خوش استایل بودن باید به آن توجه نمایید، نحوه ایستادن تان است. قوز کردن و صاف نبودن کمر باعث کوتاه نشان دادن قد می شود. برای نشان دادن هر چه بهتر اندام خود، صاف بایستید.
توجه به این نکات پوششی مناسب، به قد بلند نشان دادن افراد کمک زیادی می کند.