Skip to main content
| author

دلایل انتخاب تعمیرگاه تخصصی رنو

10 مهر, 1401

دلایل انتخاب تعمیرگاه تخصصی رنو متفاوت می باشد. تعمیرگاه تخصصی رنو، متخصص در تمام بخش های تعمیر خودرو آماده ارائه خدمات از جمله سرویس های دوره ای تمامی مدل های خودرو رنو می باشد.

کادری مجرب و حرفه ای در این تعمیرگاه فعالیت می نماید. تعمیرگاه تخصصی رنو، با بهترین امکانات و خدمات با تضمین کیفیت و قیمت خدمات را برای مشتریان گرامی ارائه می دهد.


تاریخچه شرکت رنو

رنو یک شرکت اتومبیل سازی بین المللی فرانسوی است که در سال 1899 تاسیس شد. این شرکت در حال حاضر گستره ای از اتومبیل ها و ون ها را تولید می کند و در گذشته نیز اقدام به ساخت کامیون، تراکتور، تانک، اتوبوس، موتور هواپیما و تجهیزات ریلی می کرده است. طبق آمارهای ارائه شده، شرکت رنو در سال 2016 نهمین برند اتومبیل سازی دنیا بر اساس حجم تولیداتش بوده است. در سال 2017، اتحاد رنو- میتسوبیشی- نیسان با کنار زدن فولکس واگن، به صدر فروش خودروهای نقلیه سبک در جهان رسید.
کمپانی رنو در سال 1899 توسط لوییز رنو و برادرانش مارسل و فردیناند تاسیس شد. لوییز که یک مهندس جوان و خلاق بود مسئولیت طراحی و تولید محصولات را به عهده داشت و مارسل و فردیناند نیز عهده دار کسب و کار و تجارت شرکت شدند. اولین بار در سال 1905 رنو با دریافت سفارش 250 عدد تاکسی از یک کارگاه به یک کارخانه تولید انبوه و سازنده شماره یک فرانسه تبدیل شد. در جنگ جهانی اول از 500 دستگاه تاکسی رنو برای جابجایی سربازان در پاریس استفاده می شد. این شرکت همچنین در سال 1917 با طراحی یک تانک سبک نقش مهمی در پیروزی متفقین ایفا نمود.
در سال 1940 پس از اینکه فرانسه توسط آلمان اشغال شد، لوییس رنو از ساخت تانک برای آلمان ها سر باز زد. اما پس از آزادسازی فرانسه لوییس به اتهام همکاری با آلمان ها در سال 1944 دستگیر شد، وی در سال 1945 و درحالی که در انتظار محاکمه خود بود در زندان در گذشت. پس از آن و به مدت 50 سال کارخانه رنو ملی اعلام شد و تحت مالکیت دولت فرانسه قرار گرفت. این شرکت در ادامه فعالیتهایش چه در محصولات جاده ای و چه در مسابقات موفق بود.
شرکت رنو در سال 2005 با رانندگی فرناندو آلونسو برنده مسابقات فرمول یک ایندیاناپولیس شد. همچنین این شرکت سابقه برنده شدن در 12 دوره مسابقات فرمول یک، به عنوان سازنده موتور و تجهیزات برای تیم های حاضر در این تورنومنت را دارد.


خودرو رنو

خودروهای وارداتی به واسطه نماینده های کمپانی تولید کننده آن ها، وارد بازارهای خودروی کشور می شوند. یکی از پر طرفدارترین خودروهای واردتی، خودرو های رنو بوده که دارای دوام و کیفیت فراوانی هستند. رنو یکی از پر طرفدارترین کمپانی های خودروسازی دنیا می باشد که از سال 1385 وارد ایران شده و فعالیت رسمی خود را آغاز کرده است.
در سال 1389 بود که خط تولید مگان شروع به کار کرد و یکی از مدرن ترین خودروهای اروپا وارد ایران شد که توانست بازار را جذب خودش کند. فعالیت رنو در ایران به همین جا ختم نمی شود و بعد از مگان خودروهای دیگری نظیر تندر 90 ، ساندرو ، ساندرو استپ وی و … در خط تولید قرار گرفتند . در سال 1387 نیز تصمیم بر این شد که برای براورده کردن نیاز های بازار روی خودروهای وارداتی نیز کار کنند.
این ماشین ها تولید کشور فرانسه هستند و به دلیل کیفیت بالا و قطعات مصرفی اورجینال با انجام سرویس های دوره ای و رعایت نکاتی در رابطه با رنو و نحوه رانندگی با این خودروها، دیگر نیازی به بردن ماشین به تعمیرگاه نیست. لازمه ی داشتن خودرویی سالم و با طول عمر بالا، رسیدگی مداوم است.


تعمیرگاه تخصصی رنو

تعمیرگاه تخصصی رنو با چندین دهه فعالیت و تجربه، تعمیرگاهی تضمینی برای تعمیر تخصصی و سرویس های دوره ای تمامی خودروهای رنو می باشد. کارشناسان مجرب در این تعمیرگاه در سه قسمت فنی جلوبندی و گیربکس، موتور و برق ماشین در خدمت مشتریان عزیز هستند.
در تعمیرگاه تخصصی رنو، به علت تمرکز بر خودروهای رنو و مشکلات آن ها از مجرب ترین تعمیرکاران اختصاصی شرکت رنو دعوت به همکاری شده است. وجود این تعمیرکاران و کارشناسان تخصصی رنو، باعث بالا رفتن موفقیت و کاهش آزمون و خطا در مباحث و مشکلات مختلف خودرو می باشد.
قابل ذکر است که ارائه خدمات استاندارد نیازمند قطعات و ابزار آلات استاندارد و اصیل می باشد. تعمیرگاه تخصصی رنو با تلاش در حفظ ارتباط با تعمیرگاه های تخصصی رنو در خارج از کشور، سعی می کند تا از بروز ترین ابزار آلات، قطعات و متدها استفاده کند. 
تعمیرگاه تخصصی رنو، با در اختیار داشتن بزرگترین آرشیو قطعات اصلی و اورجینال شرکت رنو و متخصصانی که سالهاست به صورت اختصاصی بر روی خودروهای رنو فعالیت دارند، خدمات خود را در کوتاه ‌ترین زمان ممکن با قیمت های مناسب به مشتریان عزیز با ارائه ضمانتنامه کتبی عرضه می کند.

دلایل انتخاب تعمیرگاه تخصصی رنو

دلایل انتخاب تعمیرگاه تخصصی رنو

استفاده از قطعات اورجینال، عیب یابی درست، رفع مشکلات با کمترین هزینه و اطلاع رسانی زمان سرویس های دوره ای از جمله دلایلی هستند که در کنار سابقه و تجربه طولانی تعمیرگاه تخصصی رنو، باعث جذب مشتریان دائمی بسیاری شده اند.
از دلایل دیگر انتخاب تعمیرگاه تخصصی رنو می توان به موارد زیر اشاره کرد:
•    حضور فعال مشتری در حین تعمیر خودرو
•    سرعت عمل در تحویل فوری خودرو
•    مشاوره تلفنی رایگان و راهنمایی تلفنی مشتریان
•    دقت بالا

دلایل انتخاب تعمیرگاه تخصصی رنو
خدمات در تعمیرگاه تخصصی رنو

خدمات در تعمیرگاه تخصصی رنو به سه دسته کلی جلوبندی و گیبرکس، موتور و برق تقسیم می شوند. این خدمات شامل زیرمجموعه هایی مانند سیستم فنربندی، گیربکس های اتومات و دستی، تعویض روغن و سیستم تعلیق دیاگ نیز می باشند.
کیفیت قطعات، دقت در کار و سرعت عمل از دیگر خدمات ارائه شده می باشند. در تعمیرگاه تخصصی رنو همواره از قطعات اصلی برای خودرو شما استفاده می شود تا آسوده خاطر رانندگی کنید. علاوه بر این موضوع، دقت بالای کارشناسان فنی خودرو باعث جلب اعتماد مشتریان می شود.
منظور از سرویس های دوره ای، مجموعه کارهای که برای جلوگیری از استهلاک و بالا بردن زمان تعمیر خودرو انجام می شود، است. به طور کلی تعمیرات تخصصی خودروی رنو، شامل تنظیم، تعویض یا چکاب قطعات مختلف خودرو است.


نکاتی در رابطه با تعمیر خودرو رنو

خودروهای رنو دارای ساختاری بسیار پیچیده هستند که هر تعمیر کاری قادر به انجام کارهای مربوط به آن نیست. برای انجام تعمیرات این خودروها باید تعمیرکاری با تجربه و کاربلد انتخاب کرد. همچنین لزوم استفاده از قطعات اورجینال را نیز نباید نادیده گرفت، زیرا عدم بکارگیری قطعه های اصلی و با کیفیت، باعث به بار آمدن خسارت هایی با هزینه ی بالا در آینده می شود.
برخی از نکاتی که باید در استفاده و نگهداری از خودروهای گروه رنو، همیشه در نظر داشت، تعویض روغن سر زمان مقرر، داشتن ضد یخ چه در زمستان چه در تابستان به منظور جلوگیری از پوسیدگی کانالهای آب خودرو، کم کردن تردد ماشین در مسیرهای خاکی و…است.


فرآیند کاری در تعمیرگاه تخصصی رنو

برای بررسی خودرو شما در تعمیرگاه تخصص رنو، ابتدا باید از طریق وب سایت یا شماره تماس نوبت دریافت کنید. بعد از دریافت نوبت، وارد مرحله دوم فرآیند کاری می شوید. در این مرحله خودروی شما در محل یا در تعمیرگاه تخصصی رنو از شما تحویل گرفته می شود. بعد از تحویل خودرو، عیب یابی و رفع مشکلات در کوتاه ترین زمان ممکن و با کمترین هزینه انجام می شود. تعمیرات خودرو، سومین و آخرین مرحله است.

دلایل انتخاب تعمیرگاه تخصصی رنو


اصالت خریدنی نیست

تعمیرگاه تخصصی رنو، با بیش از چندین دهه فعالیت و ارائه خدمات تعمیر و سرویس های دوره ای انواع خودروهای رنو تا کنون بیش از چندین هزار خودروی رنو در تمامی مدل ها را تعمیر و سرویس کرده است. در طول سال ها فعالیت، خدمات تعمیر و سرویس های دوره ای با بهترین قیمت ها انجام می پذیرد. برآورد هزینه قبل از شروع کار و همچنین سرعت عملکرد بالای تعمیرکاران رنو کار، باعث رضایت مندی بالای مشتریان شده است.