Skip to main content
| author

سگ نژاد پامرانین

20 مرداد, 1401

سگ نژاد پامرانین ، سگ ها از سال های بسیار دور همراه انسان ها بوده اند و جزء اولین حیواناتی هستند که توسط انسان ها اهلی شدند. چند سالی است که انسان ها این حیوانات بامزه و بانمک را به خانه های خود آورده اند و سگ ها نیز مانند عضوی از خانواده هستند.

سگ نژاد پامرانین


سگ ها نژادهای مختلفی دارند اما سگ هایی که در خانه ها به عنوان حیوان خانگی نگهداری می شوند معمولا سگ هایی مهربان، وفادار، کم سرو صدا، ریز جثه با ویژگی های خاص هستند.
یکی از محبوب ترین نژادهای سگ خانگی نژاد پامرانین می باشد. این سگ ها در دو نوع پامرانین خرسی و پامرانین روباهی وجود دارند که هر یک از آن ها ویژگی های ظاهری متفاوتی دارند.
پامرانین ها سگ هایی با تاریخچه ی طولانی هستند و جزء نژاد سگ های بزرگ سورتمه ای هستند. پامرانین های روباهی شباهت بسیار زیادی به روباه ها دارند. این سگ ها جثه ی بسیار کوچکی دارند و اعتماد به نفس بالایی دارند. پامرانین ها بسیار پر جنب و جوش و گوش به فرمان هستند و رابطه ی بسیار خوبی با انسان ها دارند.


قد سگ نژاد پامرانین


قد این سگ ها 18 تا 30 سانتی متر می باشد.


وزن سگ نژاد پامرانین


وزن سگ های نژاد پامرانین 1.5 تا 3 کیلوگرم می باشد.


طول عمر 


سگ های پامرانین اگر در محیط مناسبی زندگی کنند 12 تا 16 سال عمر می کنند.


اگر قصد خرید سگ را دارید بهترین انتخاب برای شما سگ با نژاد پامرانین می باشد. این سگ ها بسیار کم سروصدا هستند و می توان آن ها را در آپارتمان و خانه های کوچک نگهداری کرد. همه ی سگ هایی که قرار است در منزل نگهداری شوند باید از زمان ورود به منزل تربیت شوند. اگر برای سگ خود به دنبال مربی هستید می توانید از مربی سگ کمک بگیرید. اطلاعات مربی سگ در آگهی "مربی سگ" موجود می باشد.