Skip to main content
| author

سگ نژاد تریر

20 مرداد, 1401

سگ نژاد تریر ، آیا با سگ های نژاد تریر آشنایی دارید؟ سگ ها طی سال های طولانی دچار تغییرات نژادی شده اند و امروزه سگ هایی با نژادهای مختلف وجود دارند. سگ هایی با نژادهای مختلف در وزن ها وسایزهای مختلفی هستند و ویژگی های ظاهری و ویژگی های اخلاقی متفاوتی دارند.

سگ نژاد تریر

یکی از محبوب ترین نژادها که به عنوان سگ خانگی نگهداری می شوند، سگ با نژاد تریر می باشد.
همانطور که می دانید سگ ها جزء اولین حیواناتی هستند که به دست انسان ها اهلی شدند و سالیان سال است در کنار انسان ها زندگی می کنند. سگ های تریر حدودا 200 سال پیش در انگلیس پرورش داده شده اند. این سگ ها در ابتداء در مزارع به صاحب مزرعه کمک می کردند و موش و گورکن ها را شکار می کردند.
سگ های نژاد تریر بسیار پرانرژی، تربیت پذیر و شجاع هستند و هوش بسیار بالایی دارند. سگ های نژاد تریر روحیه ای جنگجو دارند و مدام تلاش می کنند فرار کنند به همین دلیل افرادی که از این سگ ها نگهداری می کنند باید به صورت مداوم از این سگ ها نگهداری کنند.
این سگ ها با توجه به ویژگی هایی که دارند باید از تولگی تحت تربیت قرار بگیرند و با فرمان های بمون و بشین و... آشنا شوند. تریرها زمانی که تحت تعلیم باشند یاد می گیرند از صاحب خود فرمانبرداری کنند.


ویژگی های رفتاری سگ تریر


این سگ ها بسیار قوی و قدرتمند، مستقل، نسبتا خشن، عاشق کندن زمین هستند و معمولا زیاد پارس می کنند.


وزن سگ ها از نژاد تریر


وزن این سگ ها بین 2.5 تا 32 کیلوگرم می باشد.


این سگ ها انواع مختلفی دارند و شکل ظاهری هر یک از آن ها نیز متفاوت می باشد، افراد با توجه به سلیقه ی خود می توانند سگ با نژاد مورد نظر را انتخاب کنند. همه ی سگ ها از جمله سگ های تریر باید از تولگی تحت آموزش قرار بگیرند. اگر قصد خرید سگ تریر را دارید برای تربیت این نژاد از سگ می توانید از "مربی سگ" کمک بگیرید.