Skip to main content
| author

سایت تبلیغاتی رایگان جدید

20 مرداد, 1401

سایت تبلیغاتی رایگان جدید ، پیشرفت های صورت گرفته در تکنولوژی باعث شده تا مردم ، کارهای خود را با استفاده از دستگاه های هوشمند انجام دهند.

این امر شرایطی را فراهم کرده تا صاحبان کسب و کار بتوانند برای معرفی و تبلیغ محصولاتی که تولید می کنند یا خدماتی که ارائه می دهند، از اینترنت استفاده کنند. صاحبان مشاغل مختلف از این فرصت بهره برده و برای رونق کسب و کار خود تبلیغ می کنند. انتشار آگهی در یک سایت تبلیغاتی رایگان جدید باعث می شود تا افرادی که وارد سایت می شوند، آگهی شما را نیز مشاهده کنند. افزایش تعداد بازدیدها موجب فروش و سود بیشتر می شود.


امروزه با گسترش بیماری کرونا در دنیا، کسب و کارهای اینترنتی توسعه بیشتری یافته اند. بسیاری از مردم برای خرید و فروش آنلاین محصولات موردنیاز خود از سایت های تبلیغاتی استفاده می کنند. کاربران می توانند با استفاده از یک اپلیکیشن موبایل، به راحتی خرید خود را انجام دهند. این کار باعث صرفه جویی در وقت و هزینه می گردد. در حال حاضر، مردم برای یافتن کالا یا خدمت موردنیاز خود از سایت های تبلیغاتی بازدید می کنند.
سایت های درج آگهی رایگان بیش از 10 سال است که در ایران پایه ریزی شده اند. استفاده از سایت تبلیغاتی رایگان یکی از بهترین روش ها برای معرفی کالا یا خدمت محسوب می شود. روش های تبلیغاتی که در گذشته مورد استفاده قرار می گرفتند، هزینه های بالایی داشتند. به همین دلیل افرادی که تمایل دارند برای توسعه کسب و کار خود تبلیغ انجام دهند، از درج آگهی رایگان در سایت های تبلیغاتی رایگان استقبال می کنند.


انواع سایت های تبلیغاتی


معمولا سایت های درج آگهی رایگان عملکرد مشابهی دارند. تفاوتی که در این سایت ها مشاهده می شود در نوع آگهی آنهاست. برخی از این سایت ها بیشتر در زمینه خرید و فروش لوازم دسته دوم فعال هستند. برای نمونه می توان به سایت دیوار و شیپور اشاره کرد. افرادی که می خواهند وسایل دست دوم خود را به فروش برسانند یا اگر قصد خرید لوازم دسته دوم را دارند، می توانند در این سایت ها آگهی کنند.  


دسته ای از سایت های تبلیغاتی رایگان اقدام به  درج آگهی در زمینه معرفی مشاغل کرده و محصولات و خدمات ارائه شده توسط افراد مستقل، مشاغل کوچک و بزرگ می کنند. از جمله این سایت ها می توان به ایستگاه، سیلور بوک، نیاز پرداز و نیاز روز اشاره کرد. با درج آگهی رایگان در سایت های تبلیغاتی می توانید سهم بیشتری از بازار را به خود اختصاص دهید. نتیجه این امر افزایش بازدهی کسب و کار شما خواهد بود. درج آگهی رایگان جدید در سایت کتاب نقره ای دریچه ای را به روی آگهی دهنده باز می کند تا از بازدیدهای بیشتری برخوردار شود. silverbook به عنوان یکی از 100 سایت تبلیغاتی رایگان به صاحبان مشاغل کمک می کند تا میزان سودآوری خود را افزایش دهند.
برخی از سایت های تبلیغاتی رایگان هم در زمینه شغلی خاصی فعالیت می کنند. سایت های باما و رکاب در عرصه خرید و فروش خودرو فعال هستند.
باید دقت داشت که عضویت و درج آگهی در سایت های تبلیغاتی رایگان هزینه ای برای آگهی دهنده ندارد و تنها در صورتی که بخواهند از شرایط و امکانات بیشتر آگهی های ویژه استفاده کنند، نیاز به پرداخت هزینه می باشد.


نکات مهم در ثبت آگهی


- در صورتی که می خواهید اقدام به درج آگهی در سایت تبلیغاتی رایگان کنید، از نوشته های جذاب و مشتری پسند استفاده کنید. این کار باعث می شود تا کاربر ترغیب شود و ادامه مطلب را مطالعه نماید.
- به روز رسانی منظم آگهی ها سبب می شود تا تعداد بازدید از آگهی افزایش یابد.
- در عنوان آگهی از کلمات کلیدی مرتبط با موضوع آگهی استفاده کنید. این کلمات را در متن آگهی هم به کار ببرید.
- در همه سایت های تبلیغاتی رایگان، در ابتدا باید برای درج آگهی ثبت نام کرد تا اجازه ثبت آگهی داده شود. این کار به سادگی امکان پذیر می باشد و زمان زیادی هم لازم ندارد. با توجه به بازخوردی که انتشار آگهی در سایت تبلیغاتی رایگان دارد، این کار ارزش دقایقی صرف وقت را دارد.  
 سایت آگهی اینترنتی کتاب نقره ای silverbook ، یکی از 100 سایت تبلیغاتی رایگان در ایران
این سایت به عنوان یک سایت پر بازدید محسوب می شود. درج آگهی در این سایت تبلیغاتی رایگان می باشد و تنها در صورت استفاده از شرایط آگهی ویژه، هزینه پرداخت می شود.


امکانات سایت سیلور بوک


- دسته بندی مشاغل و خدمات پزشکی
- دسته بندی لوازم و خدمات آرایشی
- دسته بندی صنایع مختلف
- دسته بندی خدمات آموزشی
- دسته بندی ساختمان
- دسته بندی خودرو و خدمات مربوط به آن
- دسته بندی در زمینه گردشگری
- دسته بندی انواع خدمات ( مالی، مجالس و ...)
- دسته بندی تجهیزات
- دسته بندی پوشاک
- استخدام
- مشاوره
- وکالت
- کافه و رستوران
- امکان درج آگهی ویژه
درج آگهی رایگان در سایت تبلیغاتی سیلور بوک همراه با ثبت اطلاعات ( شماره تماس، واتساپ، تلگرام، اینستاگرام، آدرس و لوکیشن ) امکان پذیر می باشد.