Skip to main content
| author

جراحی بینی گوشتی

20 مرداد, 1401

جراحی بینی گوشتی ، جراحی بینی یکی از جراحی های پرطرفداری است که در سراسر جهان انجام می شود. افراد به دلایل مختلف بینی خود را جراحی می کنند. برخی به دلیل مشکلات تنفسی ، گروهی برای زیبایی و دسته ای هم برای چشم و هم چشمی این کار را انجام می دهند.

جراحی بینی گوشتی 


نوع جراحی بینی دارای اهمیت بالایی است. نتیجه این عمل، تاثیر زیادی بر روی اعتماد به نفس افراد می گذارد. معمولا هدف از جراحی بینی، رفع ایرادهایی است که در ظاهر افراد وجود دارد. در حین این عمل آسیبی به سیستم تنفسی فرد وارد نمی شود. یکی از انواع جراحی های بینی ، جراحی بینی گوشتی است.


انتخاب جراح :

اگر شما هم تصمیم دارید تا بینی گوشتی خود را جراحی کنید، در ابتدا بایستی اطلاعاتی در مورد جراحی بینی به دست آورید. شما باید به صورت آگاهانه و عاقلانه تصمیم به جراحی بگیرید.

در این مرحله اطلاعاتی در مورد جراح به دست بیاورید. برای این منظور، وقت کافی را برای انتخاب جراح مناسب قرار دهید. توجه داشته باشید که عمل بینی یک عمل اورژانسی نیست. به همین دلیل برای انجام عمل بینی عجله نکنید. شما می توانید اطلاعات مورد نیاز خود را از طریق دوستان و افرادی که این عمل را انجام داده اند، به دست آورید. همچنین می توانید به سایت جراحان بینی مراجعه کنید و سوابق، تحصیلات، دیدگاه های جراح و ... را مطالعه کنید. بعد از انتخاب جراح، به مطب او مراجعه کنید و از نزدیک با جراح و بیماران صحبت کنید. در نهایت با بررسی تمام شرایط تصمیم قطعی بگیرید.

ویژگی های بینی گوشتی :

- نوک بینی پهن ( البته تمام کسانی که نوک بینی آنها پهن است در این گروه قرار نمی گیرند.)
- پوست ضخیم و چرب
- منافذ پوستی مشخص
- ضعیف بودن غضروف
- ضخیم بودن پره های بینی
- پهن بودن قسمت تحتانی بینی
- زیاد بودن ارتفاع پره های بینی از کنار


عوارض جراحی بینی گوشتی :

جراحی بینی هم مانند هر عمل دیگری ممکن است عوارضی در پی داشته باشد. از جمله این عوارض می توان به خونریزی، سختی تنفس از راه بینی و افزایش تنفس از طریق دهان، عفونت، التهاب، ضعیف شدن حس بویایی، آسیب به بافت های دیگر، سوراخ شدن تیغه بینی، کوچک شدن سوراخ های بینی، مرگ به دلیل استفاده از ماده بیهوشی و ... اشاره کرد.
برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر می توانید به " جراحی بینی در ونک تهران " مراجعه کنید.