Skip to main content
| author

جراحی بینی با روش بسته

20 مرداد, 1401

جراحی بینی با روش بسته ، جراحی بینی جزو عمل های زیبایی است که در کشورهای مختلف انجام می شود. تمایل زیاد افراد به این نوع جراحی باعث شده تا روزانه عمل های زیادی در سراسر دنیا انجام شود. عمل بینی در ایران، طرفداران زیادی دارد و به مرور بر تعداد آنها افزوده می شود.

این امر باعث می شود تا جراحان ایرانی بارها این عمل را انجام دهند و مهارت و تجربه آنها در این زمینه افزایش یابد. هزینه مناسب جراحی بینی در ایران و مهارت و تجربه زیاد جراحان ایرانی موجب شده تا بسیاری از افراد از کشورهای مختلف برای انجام این عمل به ایران سفر کنند.

اگر قصد دارید تا به هر دلیلی جراحی بینی انجام دهید، در ابتدا اطلاعات کافی را در این زمینه به دست آورید. در غیر این صورت این عمل برای شما چالش برانگیز خواهد بود.


جراحی بینی با روش بسته :

جراحی بینی به دو روش باز و بسته انجام می شود. در روش بسته تمام برش ها در قسمت داخلی بینی صورت می گیرد. در این روش ، پوست بینی به مقدار بسیار کمی از اسکلت بینی جدا می گردد و به وسیله ابزارخاصی بالا نگه داشته می شود. در این حالت ، جراح تغییرات لازم را انجام می دهد.

تفاوت جراحی بینی بسته و باز :

- انتخاب اول بسیاری از جراحان بینی ، روش باز است.
- جراحی به روش باز این امکان را به جراح می دهد تا تسلط کافی را بر قسمت های مختلف بینی داشته باشد و بتواند تغییرات پیچیده را روی بینی انجام دهد.
- میزان تورم و التهاب در روش جراحی باز بیشتر است. دلیل این امر این است که در جراحی باز، پوست به طور کامل از اسلکت بینی جدا می شود.
- در جراحی بینی بسته ، جراح برای انجام تغییرات درقسمت های مختلف بینی با محدودیت مواجه است.
- افراد برای برطرف کردن ایرادهای ناچیز بینی خود، بهتر است از روش بسته استفاده کنند.
- در جراحی بینی بسته ، نیازی نیست تا در ناحیه کلوملای بینی برشی ایجاد شود.

مزایای جراحی بینی بسته :

- التهاب و تورم کم ( این میزان از التهاب و تورم در مدت زمان کوتاهی برطرف می شود)
- در عمل بینی بسته، برشی در ناحیه کلوملای بینی انجام نمی شود. ( در این روش هیچ گونه برشی در قسمت خارجی بینی صورت نمی گیرد و در نتیجه زخمی هم ایجاد نمی شود. )
- مدت زمان جراحی بینی به روش بسته کوتاه می باشد.


معایب جراحی بینی بسته :

- نیاز به مهارت بالا : با توجه به اینکه در این عمل، جراح از طریق سوراخ های بینی ، تغییرات لازم را انجام می دهد، باید مهارت و تخصص بالایی داشته باشد.
- جراحی به روش بسته باعث می شود تا تعداد بازبینی های پزشک محدود شود.
- در جراحی بینی بسته، تشخیص شکل ظاهری بینی سخت است.
اگر علاقمند هستید تا اطلاعات بیشتری در مورد جراحی بینی به دست آورید به " جراحی بینی در ونک تهران " مراجعه کنید.