Skip to main content
| author

جراحی بینی استخوانی

20 مرداد, 1401

جراحی بینی استخوانی ، امروزه جراحی های زیبایی در سراسر جهان گسترش پیدا کرده است. جراحی بینی یکی از انواع جراحی زیبایی است که محبوبیت زیادی در بین افراد دارد. از انواع بینی می توان به بینی استخوانی و گوشتی اشاره کرد.


جراحی بینی استخوانی

ویژگی های بینی استخوانی :

بینی های استخوانی معمولا دارای قوز هستند . حالت استخوانی این بینی ها به این دلیل است که استخوان و غضروف زیادی در زیر پوست این نوع بینی قرار گرفته است. استخوان های موجود در این نوع بینی محکم بوده و از مقاومت بالایی برخوردارند. پوست بینی استخوانی نازک است. این امر باعث می شود تا نتیجه عمل بینی در آنها بهتر باشد. معمولا نتیجه عمل بینی استخوانی ، یک بینی فانتزی عروسکی می باشد.


بهترین مدل جراحی بینی استخوانی :

بسیاری از افراد زمانی که تصمیم به عمل بینی می گیرند، با این سئوال مواجه هستند که بینی خود را چه مدلی عمل کنند؟ تمام افرادی که برای جراحی بینی اقدام می کنند ،علاقمند هستند تا نتیجه این عمل باعث زیبایی بیشتر ظاهر آنها گردد. برای این منظور تلاش می کنند تا بهترین مدل را برای بینی خود انتخاب کنند.
همواره به خاطر داشته باشید که بهترین مدل برای جراحی بینی در تمام افراد یکسان نیست. هر فردی با توجه به شرایط و آناتومی چهره خود، مدل مورد نظر را انتخاب می کند. برخی از افراد دارای صورتی گرد و برخی کشیده هستند. این امر باعث می شود تا مدل خاصی از بینی برای برخی از افراد زیبا به نظر برسد و برای گروهی این طور نباشد. گاهی اوقات شکل کلی بینی به صورتی است که نتیجه عمل ، انتظار افراد را برآورده نمی کند.

روند انجام عمل بینی استخوانی :

- معاینه به وسیله جراح و بررسی شرایط
- برش بینی برای دسترسی به نواحی استخوانی
- برداشتن استخوان های اضافی روی بینی
- نزدیک کردن کناره های بینی به هم
- بخیه زدن

هزینه جراحی بینی استخوانی :

جراحی بینی استخوانی دارای حساسیت زیادی است. برای اینکه نتیجه عمل ، یک بینی زیبا باشد، باید استخوان های اضافی تراشیده شوند. به همین دلیل جراح باید تخصص کافی را در این زمینه داشته باشد. از طرفی برخی از افراد از مشکلات مختلف بینی رنج می برند و در طی عمل بینی خود تمایل دارند تا این مشکلات هم برطرف شوند. این امر باعث شده تا هزینه عمل بینی استخوانی برای هر فرد متغیر باشد. یکی از عوامل موثر در هزینه جراحی بینی استخوانی ، خود جراح است. شهرت و مهارت جراح، ازعواملی هستند که بر روی هزینه عمل تاثیرگذار می باشند.
در صورتی که علاقمند هستید تا اطلاعات بیشتری در این مورد به دست آورید، می توانید " جراحی بینی در ونک تهران " را مطالعه کنید.