Skip to main content
| author

تزریق ژل

20 مرداد, 1401

تزریق ژل ، زیبایی یکی از مسائلی است که برای همه ی افراد در سنین مختلف مهم می باشد. داشتن پوست سالم و زیبا می تواند باعث زیبایی افراد شود. امروزه روش های بسیار زیادی وجود دارد که می تواند باعث زیبایی، شادابی و جوانی چهره ی افراد شود، یکی از این روش ها تزریق ژل می باشد.


تزریق ژل


یکی از بهترین و موثر ترین راه ها برای رفع چین و چروک ها و جوانسازی پوست صورت تزریق ژل می باشد.
عوامل مختلفی مثل بالارفتن سن، تغییرات هورمونی، تغذیه نامناسب، قرار گرفتن طولانی مدت در معرض آفتاب و... وجود دارد که می تواند باعث افتادگی و بروز چین و چروک در قسمت های مختلف صورت شود. چین و چروک ها معمولا در اطراف لب، چشم ها، پیشانی و... ایجاد می شوند.

ژل ها، فیلرها و چربی هایی که برای رفع چین و چروک ها مورد استفاده قرار می گیرند از برند های مختفی هستند و بسیار متنوع هستند. ژل ها برای حجم دهی لب ها، درمان جای آکنه، پر کردن فرورفتگی های صورت، پر کردن چین و چروک های دور لب مورد استفاده قرار می گیرند.

ژل ها به صورت موقت و دائمی تزریق می شوند. ژل های موقت به صورت 6 ماه یکبار باید تمدید شوند اما ژل های دائمی مدت زمان بسیار زیادی باقی می مانند و تاثیر آن ها قابل رویت می باشد.

ژل ها انواع مختلفی دارند که شامل ژل ژوویدرم، ژل پروفایلو، ژل رووفیل، ژل الانسه، ژل لب رستیلن، ژل تئوسیال، ژل لب رستیلن، ژل لب استایلج، ژل لب بلترو و... می باشد. شما می توانید با توجه به بودجه و با نظر پزشک یکی از ژل های نام برده شده را انتخاب کنید.

تزریق ژل برای اندام های مختلف صورت مثل: لب، اطراف فک و چانه، اطراف چشم، پلک، گونه، بینی، اطراف پیشانی، اطراف لب، اطراف بینی و دست ها امکان پذیر می باشد.
همه ی افرادی که می خواهند پوستی شفاف، زیبا و بدون چین و چروک داشته باشند می توانند به دکتر پوست در کرج مراجعه کنند. شماره ی دکتر پوست در آگهی دکتر پوست در کرج درج شده است.