Skip to main content

سئوهاما پیشگام در سئو نوین

سئوهاما با بیش از ۲۲ سال سابقه درخشان در زمینه‌های طراحی سایت، سئو و بهینه‌سازی سایت، تبلیغات و دیجیتال مارکتینگ، پیشگام این عرصه است.

محمد آتیک، موسس سئوهاما از سال ۱۳۷۸ فعالیت خود را در زمینه طراحی سایت آغاز کرد. سئوهاما نیز در سال ۱۳۹۶ متولد شد و تا امروز با اجرای بیش از ۵۰۰ پروژه به لطف خدا و حمایت شما عزیزان پابرجاست.

اعتماد شما در این سال‌ها، باعث پیشرفت ما و البته رضایت شما بوده‌است. سئوهاما نیز به‌خاطر تمام موفقیت‌های به‌دست‌آمده، خود را مدیون حمایت‌های شما عزیزان می‌داند.

موفقیت اتفاقی نیست…

تیم فنی ما با داشتن افرادی متخصص (همچون پارتنرشیپ رسمی گوگل) به جدیدترین الگوریتم‌های گوگل آشنا بوده و با استفاده از زمان تغییرات آن‌ها و اعمال به موقع این الگوریتم در سایت، توانسته سئوی اصولی را انجام دهد و در صدر نتایج جستجوها بایستد.

با سئوی اصولی سایت شما بیشترین بازدید را خواهد داشت و فروش خدمات و محصولات شما افزایش می‌یابد. سعی ما همیشه بر این بوده است که در کنار همراهان خود با قدرت بایستیم و آن ها را تا پایان راه موفقیتشان همراهی کنیم. می‌توانید حضور موفق ما را در کنار بسیاری از برندها ببینید. این حضور برای شما اعتماد آفرین خواهد بود.

زیرمجموعه های سئو هاما

سئوهاما از سال ۸۸ به صورت رسمی خدمات خود را در دو بخش آموزش و خدمات سئو آغاز کرد. بخش آموزش سئو با همکاری سازمان فنی و حرفه ای و بیشتر در مجموعه فنی و حرفه ای علوی به برگزاری کلاس های تخصصی سئو اقدام کرد که این کلاس ها همچنان در آخر هفته ها برگزار می‌شود.

بخش خدمات سئو با ارائه تخصصی سئو و به خصوص افزایش فروش به صاحبان کسب و کار ادامه پیدا کرد. برخی از مشتریان ما شامل انتشارات گاج، نرم افزار حسابداری و مالی هلو، آستان قدس رضوی و بیشتر از ۹۰٪ همکاران فعلی در سئو می‌باشند.

کتاب نقره ای از سال ۹۶ شروع به کار کرد و مدتی متوقف شد و دوباره در سال ۹۸ با رویکرد جدید آغاز به فعالیت کرد. عمده فعالیت کاری کتاب نقره ای، ارائه خدمات به صاحبان کسب و کارهای کوچکی است که توان هزینه برای سایت را ندارند و یا کمک به کسب و کارهای متوسط برای افزایش فروش آن ها می‌باشد.

سایت سرور هاما در سال ۹۵ برای پوشش نیاز مشتریان به سرور، هاست و دامنه آغاز به کار کرد. این سایت در ابتدا به صورت زیر مجموعه سایت سئوهاما بود که در سال ۹۹ به شکل مستقل آغاز به کار کرد.

10
پروژه های درحال انجام
543
مشتریان راضی
4
سال تجربه کاری
2960
ساعت کاری

تحویل بیش از ۵۰۰ پروژه سئو موفق، تضمین اعتماد به سئوهاماست.

استفاده از افراد متخصص در اجرای پروژه های سئو سبب شده است تا تیم سئو هاما بتواند در مدت فقط ۴ سال بیش از ۵۰۰ پروژه را در ۵۰ موضوع متنوع به سر انجام برساند و سبب موفقیت کسب و کارهای بسیاری شود.

نمونه کارها