Skip to main content

سئوهاما،پیشگام در سئو نوین

در سال ۹۶ به عنوان زیرمجموعه از شرکت سامانه آفرین مبتکر آتیه نوین با هدف ارتقا سطح کیفیت سئو در ایران فعالیت خود را آغاز کردیم و تا به امروز بیش از ۵۰۰ پروژه سئو را به سرانجام رسانده ایم.

چرا سئو هاما ؟

تیم سئو هاما با بهره گیری بیش از ۱۰ سال تجربه بنیان گذار های خود در بدو تاسیس و اجرای بیش از ۵۰۰ پروژه، مزایای بسیاری برای انتخاب در اجرای پروژه های سئو را دارد از جمله:

بهره گیری از تیم متخصص

تیم سئوهاما متشکل از بخش های مختلف در زمینه های مارکتینگ، محتوا، لینک سازی، برنامه نویسی و حتی پشتبانی سرور می باشد که این امر سبب شده است تا تمامی وارد لازم برای اجرای یک پروژه سئو را در درون تیم خود انجام دهد.

تنوع در اجرای پروژه های سئو

ما در سئوهاما بیش از ۵۰۰ پروژه را در حداقل ۵۰ موضوع مختلف به سرانجام رسانده ایم و این امر سبب شده است که به راستی بتوانیم کسب و کار شما را آنالیز کرده و بهترین پیشنهادها را به شما ارائه دهیم تا نتیحه ی هدفمند برای کسب و کار شما به ارمغان آوریم.

Innovate

Lorem ipsum dolo nonumy eirmod tempor
invidunt ut labore et magna aliquyam.

مراحل اجرای پروژه های سئو

ما در سئوهاما در تلاش هستیم تا با شناسایی و ارزیابی کلمات کلیدی، پروژه ی سئو کسب و کار شما را در مسیری درست و اثر بخش قرار دهیم. انتخاب یک استراتژی اصولی نیاز به تجربه ی بسیار بالایی دارد و قطعا اگر به درستی طراحی نشود حتی اگر شما به رتبه ی یک کلمات کلیدی خود برسید، نتیجه ی مطلوب را به دست نخواهید آورد.

ارزیابی کلمات کلیدی

قطعا شناسایی کلمات کلیدی هدفمند مطابق با پرسونای کسب و کار اهمیت بسیار بالایی دارد و ما را در مسیر درست اجرای پروژه قرار می دهد.

تدوین استراتژی سئو

اشتن یک استراتژی مناسب جهت طراحی ساختار سایت و صفحاتی که عبارت کلیدی ما را شامل می شود گام دومی است، که اجرای اصولی آن ما را در این مسیر درست حفظ می کند.

سئو تکنیکال و داخلی

اجرای تکنیک های سئو گام سومی است که با بهینه سازی سرعت سایت و رفع مشکلات فنی سایت شروع می شود و سپس وارد مرحله تولید محتوای اثر بخش و لینک سازی داخلی مطابق با استراتژی سئو ادامه می باید

سئو خارجی سایت

سئو خارجی به عنوان گام چهارم پروژه از اهیمت بالایی برخوردار است چرا که اجرای درست و اصولی آن سبب اثر بخش بودن تمامی مراحل قبلی می شود. سئو خارجی شامل : لینک سازی، برندسازی، سوشال سیگنال و… می باشد.

آنچه مشتریان سئوهاما می گویند…

اعضای تیم ما

  • بنیان گذار سئوهاما

    محمد آتیک

    اینجانب فعالیت خود را از سال ۱۳۸۰در حوزه ی برنامه نویسی و شبکه آغاز نموده ام. با گذشت زمان به مرور به حوزه ی طراحی سایت و سئو علاقمند شده و از سال ۱۳۹۲ به صورت جدی فعالیت خود را در حوزه ی طراحی سایت و سئو آغاز کرده ام.

  • هم بنیان گذار

    الهام سعادتی

    از سال ۹۶ فعالیت خود را در زمینه ی طراحی سایت و سئو آغاز نموده ام، از آن زمان تا اکنون با مجموعه ی سئوهاما همکاری کرده ام.

  • مدیر دیجیتال مارکتینگ

    امیر ابارشی

    از سال ۸۴ فعالیت خود را در حوزه مدیریت سایت (وبمستری) آغاز کرده ام و در سال ۸۹ از طریق کتاب اکترونیکی یک یا دوهزار و یک (مهدی رودکی) با سئو آشنا شدم و از سال ۹۰ فعالیت خودر ا به صورت جدی در حوزه ی سئو و بهینه سازی سایت آغاز کرده ام.

  • مشاور کسب و کار

    زهرا پارسا

    فعالیت خود را سال ۹۸ در مجموعه ی سئوهاما آغاز نموده ام و همیشه در تلاش بوده ام با یک مشاوره توسعه کسب و کار مناسب افراد را در راه رسیدن به رشد مالی و یا شروع یک کسب و کار جدید هدایت نمایم.

    سئو هاما، تضمین موفقیت شما

    تحویل بیش از ۵۰۰ پروژه سئو موفق، تضمین اعتماد به سئوهاماست.

    استفاده از افراد متخصص در اجرای پروژه های سئو سبب شده است تا تیم سئو هاما بتواند در مدت فقط ۴ سال بیش از ۵۰۰ پروژه را در ۵۰ موضوع متنوع به سر انجام برساند و سبب موفقیت کسب و کارهای بسیاری شود.