Skip to main content

گروه فنی و مهندسی ای سی

در گذشته جابه جایی و به همراه داشتن پول به صورت وجه نقد بوده که با خطرات زیادی رو به رو بود. به طور مثال در معامله های بزرگ جابه جایی پول زیاد به صورت نقد خطراتی از قبیل: دزدی، گم شدن و .. وجود داشت. اما با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی انجام اموری مانند: معاملات و خرید و فروش با روی کار آمدن بانک ها، عابربانک ها و دستگاه های پز راحت تر شده است. در این مطلب به شناخت دستگاه های پز می پردازیم.

عرضه کننده دستگاه کارتخوان در کرج

عرضه کننده دستگاه کارتخوان در کرج ، دستگاه کارتخوان در توضیح ساده تر همان پایانه فروش می باشد، که این امکان را به شما می دهد که درهر زمانی خرید خود را با کارت بانکی تان انجام دهید. کارت خوان ها دستگاه های الکترونیکی هستند که می توانند کارت های تعبیه شده با بارکد، نوار مغناطیسی، را بخوانند و اطلاعات ورودی را دریافت کنند. عرضه کننده دستگاه کارتخوان در کرج با ارائه دستگاه کارتخوان با کیفیت و تضمینی آماده خدمت رسانی و همکاری با شما مشتریان محترم می باشد.

فروش و پخش دستگاه کارتخوان محدوده کرج

فروش و پخش دستگاه کارتخوان محدوده کرج ، توسط ارتباط اینترنتی و تلفنی، مستقیما به سیستم بانکی تان متصل است که عملیاتی مانند: پرداخت وجه، دریافت موجودی، پرداخت قبوض و .. قابل انجام می باشد. اینطور می توان گفت که دستگاه های کارتخوان شعبه های کوچکی از بانک هستند. فروش و پخش دستگاه کارتخوان محدوده کرج به منظور سهولت در کارها، به فروشگاه ها، رستوران ها، مغازه ها و ... عرضه می گردد. از مزایای دستگاه کارتخوان برای فروشندگان این است که در لحظه می توانند حساب بانکی شان را شارژ کنند.

تعمیر دستگاه پوز سیار در کرج

تعمیر دستگاه پوز سیار در کرج ، این دستگاه دو نوع بی سیم و با سیم تولید و تعمیر می شود. مشخصات ظاهری دستگاه کارتخوان در ابعاد متوسط و قابل حمل است که یک شیار در کنار دستگاه وجود دارد که با کشیدن کارت بانکی هر عملیاتی که بخواهید قابل انجام است. همچنین برخی از این دستگاه پوز سیار این آپشن را دارند که به ده حساب همزمان متصل باشند. در توضیح دیگر تعمیر دستگاه پوز سیار در کرج ابزاری جهت انجام مبادلات مالی مربوط به فروش کالا و خدمات و پرداخت قبوض است.

مرکز پخش دستگاه پوز بی سیم محدوده کرج

مرکز پخش دستگاه پوز بی سیم محدوده کرج ، از مزایای استفاده از دستگاه پوز بی سیم میتوان به موارد زیر اشاره کرد: کاهش جابه جایی وجه نقد، صرفه جویی در وقت، امنیت بالا در انجام عملیات، قابل پیگیری بودن تراکنش ها، امکان خرید شارژ و پرداخت قبض و ... . مرکز پخش دستگاه پوز بی سیم محدوده کرج دو نوع دستگاه پوز به مصرف کنندگان عرضه می کند. دستگاه پوز gprsو dail upمی باشد. دستگاه جی پی آر اس که به شبکه های اینترنتی و بانکی متصل می شود و دستگاه دایل آپ که از طریق خط تلفن متصل می شود. از ویژگی های این دستگاه قابل حمل بودن و سرعت بالای تراکنش می باشد.

تعمیر دستگاه پوز بانکی در کرج

تعمیر دستگاه پوز بانکی در کرج ، در تعمیر این دستگاه به رعایت نکات ایمنی توجه کنید تا سوء استفاده ای صورت نگیرد. از دست کاری دستگاه کارتخوان خودداری کنید چرا که تنها نمایندگان تعمیر دستگاه پوز بانکی در کرج که این دستگاه را در اختیار صاحبان مشاغل قرار دادند مجاز به تنظیم و تعمیر دستگاه کارتخوان هستند. همچنین برای تعمیر اشکالات دستگاه نیازی به اطلاعات کارتی مانند: شماره کارت، رمز دوم، رمز بانکی و ... نیست. تعمیر دستگاه پوز بانکی در کرج در صورت بروز مشکل و خطا بسیار اهمیت دارد، زیرا این دستگاه یکی از فناوری های روز جهان است که خدمات اقتصادی ارائه می دهد.

تعمیر کار دستگاه پوز محدوده کرج

تعمیرکار دستگاه پوز محدوده کرج ، در صورت خرابی و اشکال در خطوط بدون هیچ اقدامی از سوی خودتان، به تعمیر کار دستگاه پوز محدوده کرج اطلاع دهید و از تیم پشتیبانی آن ها کمک بخواهید. در هنگام انجام عملیات با دستگاه کارتخوان به مسائل زیر دقت کنید:
هرگز در زمانی که افرادی در اطرافتان هستند رمزتان را بلند نگویید.
رسیدتان را در خیابان نیندازید.
تا حد امکان سعی کنید رمزتان را خودتان وارد کنید. و مواردی از این قبیل.
تعمیر کار دستگاه پوز محدوده کرج در صورتی که دستگاهتان مشکلی داشته باشد حدود 5روز الی 1هفته با ضمانت در تعمیر تحویلتان می دهد. همچنین برای اینکه دستگاه تان از هر گونه آسیبی دور بماند می توانید از پایه های نگه دارنده رومیزی یا دیواری استفاده کنید.

تعمیر تخصصی دستگاه کارتخوان در کرج

تعمیر تخصصی دستگاه کارتخوان در کرج ، دستگاه پوز یا همان پایانه فروش وسیله الکترونیکی است که برای پردازش پرداخت کارت در مکان های خرده فروشی استفاده می شود. درواقع پایانه فروش اطلاعات کارت اعتباری مشتری را می خواند و بررسی می کند که وجوه موجود در حساب بانکی مشتری کافی است یا خیر. تعمیر تخصصی دستگاه کارتخوان در کرج توسط مجرب ترین و تخصصی ترین تعمیر کار با کیفیت بالا انجام می گردد. امروزه بیشتر اصناف و مغازه دارارن به منظور امنیت و سهولت درکار از این دستگاه در معاملات و انتقال پول استفاده می کنند.

فروش دستگاه کارتخوان بی سیم محدوده کرج

فروش دستگاه کارتخوان بی سیم محدوده کرج ، به صورت عمده و تک با کیفیت بالا عرضه می شود. استفاده از این دستگاه از سال 1384مورد توجه قرار گرفت. در حال حاضر نیز بسیاری از شرکت ها و فروشگاه های زنجیره ای مانند رفاه، جانبو، هایپرو .. از این دستگاه استفاده می کنند. همچنین استفاده از این دستگاه سبب شده که مشتریان به دلیل شمارش وجه نقد معطل نشوند. از مزایای دیگر استفاده از دستگاه پوز بی سیم در کرج دیگر نیازی به خرد کردن پول و برگشت آن به مشتری نیست. فروش دستگاه کارتخوان بی سیم محدوده کرج انواع مختلفی دارد مانند: کارتخوان شبکه ای، وای فای، بی سیم، dail up و متصل به رایانه.
کارتخوان های وای فای در مکان هایی مانند رستوران ها، فروشگاه ها، کافه ها و .. است که برای اتصال از وای فای استفاده می کنند.
کارتخوان های شبکه ای نیز از طریق اینترنت متصل می شوند و از این نوع دستگاه معمولا در مراکز خرید بزرگ و فروشگاهای زنجیره ای که تراکنش های بالایی دارند استفاده می شود.
برای فروش و تعمیر دستگاه کارتخوان بی سیم محدوده کرج با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل نمایید.

افزودن به علاقه مندی ها

منطقه

کرج
نشانی
خیابان بهشتی بین میان جاده و دهقان ویلای دوم کوچه ترابی برج کسری طبقه 7 واحد 18

موقعیت