Skip to main content

سایلنت باکس ماینر در شیراز

سایلنت باکس ماینر در شیراز، توسط تولید کنندگان و متخصصان عرضه انواع سایلنت باکس ماینرها، تولید و عرضه می گردد. از مزایای خرید سایلنت باکس ماینر، کاهش صدای ماینر زمان استخراج ارز دیجیتال، خنک کردن دستگاه ماینر و عدم ورود خاک به داخل دستگاه می باشد.


سایلنت باکس ماینر در شیراز


سایلنت باکس ماینر در شیراز ، ابزاری جهت خفه کردن صدای دستگاه های پر سر و صدای ماینر می باشد. ماینرها، ابزارهایی بسیار پر سود و در عین حال پرصدا می باشند. در صورتی که صدای زیاد ماینرها موجب اذیت افراد می شود، می توان از سایلنت باکس ماینر در شیراز استفاده نمود. بخش های مختلف یک سایلنت باکس ماینر در شیراز، شامل تهویه، بدنه گالوانیزه، کولینگ آبی تبخیری، درب رکی و پنجره هواکش می باشد. متقاضیان و خریداران می توانند جهت خرید سایلنت باکس ماینر در شیراز، از خدمات مشاوره و فروش کارشناسان مربوطه بهره مند گردند.


ساخت سایلنت باکس ماینر در شیراز


ساخت سایلنت باکس ماینر در شیراز ، با استفاده از تجهیزات مدرن توسط متخصصان سایلنت باکس ماینر انجام می گیرد. با توجه به اینکه CPU های خانگی قدرت و توانمندی استخراج بیت کوین را ندارند، استفاده از سیستم های قوی جهت محاسبات پیچیده از مباحث مهم به شمار می آید. ساخت سایلنت باکس ماینر در شیراز، با توجه به اهمیت استخراج بیت کوین با استفاده از سیستم های ماینر حائز اهمیت می باشد. از معایب دستگاه های ماینر، می توان به گرمای تولید، صدای زیاد و مصرف برق بالا می باشد. جهت رفع صدای زیاد ماینر می توان از خدمات ساخت سایلنت باکس ماینر در شیراز استفاده نمود.


خرید سایلنت باکس ماینر در شیراز


خرید سایلنت باکس ماینر در شیراز ، با توجه به اهمیت استخراج بیت کوین و استفاده از دستگاه های ماینر، بسیار مقرون به صرفه می باشد. کاهش صدای دستگاه ماینر یکی از مباحث مهم افرادی است که از دستگاه های ماینر استفاده می نمایند. با خرید سایلنت باکس ماینر در شیراز، می توان شاهد کم شدن صدای دستگاه ماینر بود. جهت دریافت مشاوره تخصصی انواع سایلنت باکس ماینرها با ابعاد و قیمت های مختلف و خرید سایلنت باکس ماینر در شیراز، با کارشناسان مربوطه تماس حاصل فرمایید.


ماینینگ باکس در شیراز


ماینینگ باکس در شیراز ، به ابزار و فضایی گفته می شود که جهت نگهداری دستگاه های استخراج بیت کوین مورد استفاده قرار می گیرد. با توجه به اینکه جهت استخراج بیت کوین نیاز به تجهیزاتی همچون تأمین برق، کابل کشی شبکه و تجهیزات خنک سازی می باشد، ماینینگ باکس در شیراز، ابزاری تجهیز شده بوده که می تواند نیاز متخصصان را رفع نماید. با استفاده از ماینینگ باکس در شیراز، نیاز به تجهیزات دیگری جهت نگهدای دستگاه های مربوط به استخراج بیت کوین و شروع کسب درآمد نخواهد بود.


خرید ماینینگ باکس در شیراز


خرید ماینینگ باکس در شیراز ، با توجه به انواع مدل های ماینر، با قیمت های متنوع و متفاوت صورت می گیرد. کارشناسان مربوطه، پس از ارائه خدمات مشاوره جهت خرید ماینینگ باکس در شیراز به مشتریان، در زمینه های مختلف بهترین ماینینگ باکس خدمات فروش را ارائه می دهند. خرید ماینینگ باکس در شیراز با توجه به مولفه های تجهیزات شبکه، تجهیزات برق، تجهیزات تهویه هوا و تجهیزات خنک سازی و ظرفیت تعداد دستگاه صورت می گیرد.


قیمت ماینینگ باکس در شیراز


قیمت ماینینگ باکس در شیراز ، با توجه به نوع و تعداد تجهیزاتی که در ماینینگ باکس قرار می گیرد، متفاوت می باشد. با توجه به استخراج ارزهای دیجیتالی مانند بیت کوین، اتریوم، استلار و لایت کوین، نیاز به خرید دستگاه های پیشرفته ماینینگ باکس وجود دارد. کارشناسان مربوطه با ارائه خدمات مشاوره در زمینه خرید دستگاه ماینینگ باکس، قیمت ماینینگ باکس در شیراز را ارائه می نمایند. از عوامل قیمت ماینینگ باکس در شیراز، می توان به ظرفیت دستگاه، بهره گیری از تجهیزات مختلف شبکه، تهویه هوا، برق و خنک سازی و مدل دستگاه اشاره نمود.


پکیج حذف صدای ماینر شیراز


پکیج حذف صدای ماینر شیراز ، مجهز به فیلتر هوای ورودی است که جهت کاهش زیاد صدای ماینر و ممانعت از ورود گرد و غبار به داخل دستگاه می شود. از مزایای خرید پکیج حذف صدای ماینر شیراز، علاوه بر کاهش صدا، افزایش طول عمر دستگاه ماینر می باشد. کارشناسان با ساخت و عرضه پکیج حذف صدای ماینر شیراز، در زمینه استفاده و بهره گیری از انواع دستگاه های ماینر و حذف صدای آن، خدمات تخصصی ارائه می دهند.


کاهش صدای ماینر در شیراز


کاهش صدای ماینر در شیراز ، یکی از اهداف کارشناسان فروش محصولات سایلنت باکس ماینر در شیراز می باشد. با توجه به ایجاد صدای زیاد دستگاه های ماینر زمان استخراج بیت کوین، نیاز به ابزاری جهت کاهش صدای ماینر در شیراز وجود دارد. جهت خرید محصولات مربوط به کاهش صدای ماینر در شیراز، می توانید با کارشناسان مربوطه تماس حاصل فرمایید.


صدا خفه کن ماینر در شیراز


صدا خفه کن ماینر در شیراز ، ابزار و دستگاهی است که توسط تولید کنندگان و کارشناسان مربوطه تولید می گردد. عرضه دستگاه صدا خفه کن ماینر در شیراز، با توجه به مزایای مشخص این دستگاه جهت کاهش صدا، کاهش گرما و عدم ورود خاک به داخل دستگاه، حائز اهمیت می باشد. از لوازم و بخش های صدا خفه کن ماینر در شیراز، می توان به فن های کنترل دبی ورودی و خروجی، اگزوز داخلی ماینر به کانال، سیستم کنترل هوشمند، کابل شبکه، هاب سوئیچ شبکه، سیستم رطوبت گیر یونی، داکت کشی داخلی، پریز پاور صنعتی و سیستم نمایشگر دما اشاره نمود.


تولید کننده ی سایلنسرهای خنک کننده در شیراز


تولید کننده ی سایلنسرهای خنک کننده در شیراز ، در زمینه تولید سیستم های خنک کننده، خدمات تولید و فروش به مشتریان ارائه می دهد. از مزایای استفاده از سایلنسرهای خنک کننده، بهره گیری از این دستگاه در محیط های مسکونی و اداری می باشد. کاهش صدای دستگاه ماینر از مباحثی است که مورد توجه تولید کننده ی سایلنسرهای خنک کننده در شیراز قرار می گیرد. بهره گیری از عایق های صدا جهت عدم ایجاد صدای اضافی دستگاه ماینر، توسط تولید کننده ی سایلنسرهای خنک کننده در شیراز لحاظ می شود. خریداران و متقاضیان می توانند جهت خریداری محصولات سایلنت باکس و سایلنسرهای خنک کننده، با کارشناسان مربوطه تماس حاصل فرمایند.

باکس های خنک کننده و صدا گیر 100%
(ضمانت مرجوع در صورت عدم رضایت)
دارای مشخصات زیر میباشد :

۱-باکس دارای سیستم خنک کننده سلولزی میباشد

۲_سیستم اندروید هوشمند برای قطع و وصل برق ، اعلام دما و رطوبت بروی گوشی شما ، کنترل دما و رطوبت و ...

۳_باکس دارای ۲ عدد سنسور گرما میباشد که به هر علتی اگر دمای داخل باکس بالا بره برق ماینر ها قطع میشود
البته امکان بالا رفتن دما در سیستم ما صفر است و فقط برای راحت شدن خیال دوستان این سیستم طراحی شده

۴_سنسور رطوبت برای کنترل دقیق رطوبت باکس

۵_سیستم خنک کننده تا ۲۰ درجه خنک تر

۶-باکس دارای تابلو برق و سیم کشی کامل با کابل ۴ و ۶ افشارنژاد و کنترل فاز و محافظ برق کامل

۷_ سیم کشی کامل اینترنت cat6

۸-آکوستیک ترک‌ و یا آلستومری به انتخاب شما

۹- قسمت پایین دارای وان استیل( ورق ۱ ) برای جلوگیری از زنگ زدگی کف باکس می باشد.

۱۰-دارای فن های سانتیفیوژ دور بالا و کامل سایلنت

۱۱-بدنه باکس دو جداره و بین دو جداره عایق حرارتی و صوتی کار شده و محفظه کار دستگاه ماینر ۳ لایه آکوستیک شده بطوری که در حین کار تا 100% درصد از صدای دستگاه ها گرفته می شود .

۱۲-به تعداد دستگاه ها پریز صنعتی و فیوز و کنتاکتور متناسب با آمپر ماینرهای شما.

۱۳- باکس دارای فیلتر رطوب گیر و تونل مارپیچ هوا برای جلوگیری از رسیدن رطوبت به ماینرها می باشد.

۱۴-تمامی کلید ها فیوزها hyundai اصل می باشد.

افزودن به علاقه مندی ها

منطقه

شیراز
نشانی

موقعیت