Skip to main content

خدمات مجموعه mohsen.royal.ceramic

وظیفه رنگ خودرو زیبایی و محافظت از فلز بدنه خودرو در برابر زنگ زدگی و فرسایش است. چرا که آسیب رنگ خورو در صورت پیشروی، نهایت باعث آسیب به اسکلت فلزی خودرو خواهد شد. در عین حال به دلیل عوامل محیطی، اجتناب از خراش بر روی بدنه خودرو ها، امری بسیار دشوار است و هر فردی تا کنون با این اتفاقات برای اتومبیلش مواجه بوده است. بهترین زمان برای درمان این خط و خش ها، به محض رویت این خراشیدگی هاست در ضمن رفع این آسیب ها باید توسط افراد ماهر صورت پذیرد.

ریکاوری رنگ خودرو

ریکاوری رنگ خودرو ، ریکاوری پروسه ای است که در آن، رنگ بدنه خودرو، به حالت اول باز می گردد. در این فرآیند ابتدا نوع آسیب هایی که به بدنه خودرو وارد شده است، مشخص می گردد. این نحوه تشخیص بوسیله بازتاب نور از روی بدنه اتومبیل انجام می گیرد. آسیب های متداول که ممکن است برای رنگ بدنه خودرو اتفاق بیفتد شامل تابش آفتاب، فضولات پرندگان و باران های اسیدی می باشد. تمامی این عوامل باعث کدر شدن رنگ خودرو می شود که نهایت از ارزش بازار اتومبیل می کاهد. خودرو توسط شوینده های مخصوصی، تمیز می شوند. بعد از آن نوبت پولیش کاری است. پولیش مورد استفاده باید با کد رنگ اتومبیل هماهنگ باشد در غیر این صورت رنگ اتومبیل تیره و کدرتر خواهد شد. پولیش توسط دستگاه به نام بافر انجام می شود. پس از پولیش نوبت به واکس بدنه می رسد. واکس ها باعث براقی رنگ بدنه خودرو می شوند و همچنین قادرند در مقابل نور به عنوان حفاظ اشعه فرابنفش عمل کنند. در مرحله آخر مواد نانو سرامیکی به عنوان یک لایه محافظ بر روی بدنه خودرو قرار می گیرند. این لایه خاصیت هیدروفوبیکی یا آب گریزی دارند و بدنه خودرد را در برابر خط و خش و انواع آلاینده ها و ذزات گردو غبار محافظت می کنند.

ریکاوری رنگ خودرو در کرج

ریکاوری رنگ خودرو در کرج ، خدمات ریکاوری و تعمیرات و بازسازی انواع رنگ پریدگی بدون استفاده از رنگ و روغن توسط افراد ماهر و زبده انجام می شود. ترمیم و بازسازی کدری و انواع خط و خش بدنه و همچنین چراغ های اتومبیل و همچنین کلیه خدمات کاور با ارائه گارانتی در این مجموعه انجام می پذیرد. به منظور ریکاوری رنگ بدنه خودرو در کرج می توانید با ما در تماس باشید.

احیاء رنگ خودرو

احیاء رنگ خودرو ، احیاء رنگ خودرو نقش بسزایی در زیبایی ظاهر خودرو و در نتیجه قیمت بازار آن خواهد داشت. تیم متخصص خدمات بدنه خودرو، با دارا بودن افراد حاذق در زمینه پولیش خودرو، نانو سرامیک خودرو، دیتلینگ خودرو، واکس بدنه، خش گیری لیزری و لیسه ای خودرو و احیاء رنگ خودرو، بهترین خدمات را ارائه می دهد. افراد متقاضی می توانند مشکلات رنگ بدنه خودرو و همچنین احیاء رنگ خودرو در کرج، با کارشناسان ما تماس بگیرند.

سرامیک بدنه خودرو

سرامیک بدنه خودرو ، یا گلس کوتینگ یک پوشش محافظتی موقتی می باشد که با رنگ بدنه خودرو اتصال پیدا می کند. این پوشش های سرامیکی برای اولین بار توسط شرکت های تیونیگ مورد استفاده قرار گرفت. این پوشش های پلیمری آب گریز، سه بعدی هستند که وظیفه آن حفاظت رنگ بدنه خودرو در مقابل آلودگی ها غبار، خط و خش و ... می باشد. می توانید برای انجام سرامیک بدنه خودرو با ما تماس بگیرید.

سرامیک کابین خودرو

سرامیک کابین خودرو ، تابش آفتاب بر روی صندلی های چرم و داشبورد چرم خودروها و یا خط و خش ایجاد شده بر روی آنها زیبایی این قسمت را می کاهد. برای رفع این رنگ پریدگی ها و خط و خش ها می توان از محصولات سرامیکی داخل خورو استفاده کرد. این محصولات سرامیکی با محصولات سرامیکی بدنه خودرو متفاوت بوده و از عناصر سبک تری ساخته شده اند. این لایه نیز یک لایه حفاطتی برروی قسمت های چرم داخل اتومبیل ایجاد می کند. شما می توانید حدودا هر سه ماه یکبار، اقدام به سرامیک کابین خودرو کنید. هزینه سرامیک داخل خودرو در یک مدت زمانی مشخص مثلا یکساله به مراتب کمتر از هزینه های سرویس صفرشویی و دیتلینگ داخلی خودرو می باشد.

سرامیک شیشه و رینگ خودرو

سرامیک شیشه و رینگ خودرو ، پوشش سرامیکی شیشه جهت افزایش شفافیت شیشه خودرو و محافظت از آن در برابر خط و خش و گرد و غبار، آلاینده ها و لکه های آب و همچنین مانع از برخورد اشعه فرابنفش خورشید و در نهایت درخشندگی شیشه کاربرد دارند. این لایه پوششی از پلیمر نانو ساخته شده است. این پوشش بی رنگ و شفاف و آب گریز از به وجود آمدن لکه و کدری بر روی جداره های خارجی شیشه خودرو جلوگیری می کند. سرامیک رینگ خودرو در جرم زدایی و براقیت رینگ و همچنین مانع از ایجاد لکه بر روی رینگ ها استفاده می شود. در ضمن پس از استفاده از سرامیک شیشه و رینگ خودرو از 24 الی 48 ساعت زمان می برد تا از خودرو بتوانید استفاده کنید. پس برای انجام سرامیک شیشه رینگ خودرو پس از تماس با همکاران ما زمان تحویل خودرو را هماهنگ کنید.

انجام واکس و پولیش خودرو در کرج

انجام واکس و پولش خودرو در کرج ، واکس خودرو به دو صورت چسبی و مایع انجام می شود. حالت چسبی واکس، شکل قدیمی آن می باشد. اما در هر دو حالت استفاده، شفافیت بدنه خودرو و حفاظت از بدنه در برابر زنگ زدگی و اکسایش ایجاد می شود. این مواد پس از تماس با بدنه خودرو با پارچه تمیز پاک می شوند پس از آن مقدار واکس به جا مانده بر روی بدنه خودرو یک لایه براق و شفاف بر روی بدنه ایجاد می کند. اما پولیش خودرو، یک مایع حاوی مواد سایا می باشد. این مایع با دستگاه پولیش برقی روی بدنه مالیده می شود و باعث از بین رفتن خط و خش های موجود بر روی سطح خودرو می شود. البته این مواد به میزان لازم و با فشار معین بر روی خودرو مالیده می شوند تا رنگ خودرو دچار آسیب نشود. تفاوت واکس و پولیش در این است که پولیش یک لایه نازکی از رنگ را بر می دارد به همین دلیل عموما واکس بعد از پولیش انجام می شود تا از رنگ خودرو محافظت کند. واکس برای تمامی رنگ ها کاربرد دارد اما پولیش را نمی شود برای تمام رنگ ها استفاده کرد. برای انجام واکس و پولیش و دریافت مشاوره رایگان با کارشناسان ما می توانید با شماره های ثبت شده در آگهی تماس بگیرید.

آموزش سرامیک بدنه خودرو در کرج

آموزش سرامیک بدنه خودرو در کرج ، این مجموعه، برگزار کننده دوره های آموزشی سرامیک خودرو در کرج می باشد. این مرکز با چندین سال سابقه درخشان، به آموزش حرفه ای دوره های سرامیک خودرو به صورت تخصصی پرداخته است. این مباحث شامل مقدمات رنگ خودرو، انواع عملیات رنگ آمیزی خودرو، شیوه های تشخیص رنگ شدگی بدنه، آشنایی با تجهیزات رنگ بدنه خودرو و ... می باشد. دور های آموزشی به دو صورت سرامیک پولیش یا همان دیتیلینگ اجرا می شود.

دوره آموزش سرامیک بدنه خودرو در کرج

دوره آموزش سرامیک بدنه خودرو در کرج ، در این کارگاه، تمامی آموزش ها و نکات فنی با عنوان پولیش و سرامیک به صورت علمی و عملی با هزینه مناسب و مقرون به صرفه و با ارائه مدرک رسسمی، به علاقه مندان این حرفه آموزش داده خواهد شد. شما در این دوره های آموزشی با زیر سازی و جرم گیری رنگ، زیر سازی برای نانو سرامیک، انواع پوشش نانو سرامیکی، انواع آسیب ها و نحوه ترمیم آنها، کار با دستگاه ضخامت سنج رنگ، کار با پولیشر اوربیتال و روتاری و .... آشنا خواهید شد. برای اطلاع از هزینه آموزش سرامیک بدنه خودرو و روزهای برگزاری کلاس ها می توانید در تمامی ایام هفته با شماره تلفن های درج شده در آگهی تماس بگیرید و با کارشناسان ما مشاوره داشته باشید.

سرامیک خودرو در کرج

سرامیک خودرو در کرج ، این مرکز آموزشی و عملیاتی با بهره گیری از کارشناسان مجرب و بکارگیری از بهترین متریال و تجهیزات، به عنوان بزرگ ترین مرکز سرامیک خودرو در کرج شناخته شده است. آموزش سرامیک خودرو در کرج، از خدمات دیگر این مجموعه فنی و آموزشی می باشد.

خدمات مجموعه  کارپلاس شامل :

  • ریکاوری رنگ(احیای رنگ)
  • واکس و پولیش
  • سرامیک بدنه
  • کاروهای مات و رنگی و بادی فنس
  • شیشه دودی
  • صفرشویی تخصصی
  • لیسه گیری تخصصی
  • رنگ آمیزی کالیپرها
  • تغییر رنگ کمر بند
  • تو دوزی
  • صافکاری pdr
  • نقاشی
افزودن به علاقه مندی ها

منطقه

کرج
نشانی

موقعیت