Skip to main content

تور پاتایا گالیور

معرفی بهترین رستوران های پاتایا
یکی از بهترین شهرهای تایلند برای شکم گردی و تجربه ی غذاهای دلچسب و لذیذ، پاتایا است. بنابراین اگر قصد سفر با تور پاتایا را دارید و هنوز کمی مردد هستید، باید بگوییم که رستوران های پاتایا به تنهایی می تواند شک شما را به یقین تبدیل کند تا مصمم شوید که غذاهای آن را امتحان کنید.

در واقع تنها هدف تجربه ی غذاهای نقاط مختلف دنیا، سیر شدن نیست بلکه غذای هر کشوری به نوعی بازگوکننده ی فرهنگ آن کشور است.بنابراین خوب است که به این بخش مهم از سفر نیز توجه ی ویژه ای شود.با ما همراه باشید تا بهترین رستوران های پاتایا را قبل از سفر بشناسید و لذت خوردن غذایی دلچسب را تجربه کنید.

ذائقه غذایی در پاتایا :
غذای تایلندی، طعمی بین غذای هندی و چینی دارد یعنی دارای عطر و رنگی عالی بوده و کمی تند است.برنج جزو مهم بیشتر غذاها است و به دلیل دسترسی به مواد اولیه ارگانیک و تازه، کیفیت غذا بالا بوده وانواع غذاهای دریایی و آسیایی در رستوران ها طبخ می گردد.



رستوران المنتس تور پاتایا (Elements Resturant)

در سفر با تور های پاتایا، رفتن به رستوران المنتس می تواند تجربه ی سفر به بهشت را برایتان تداعی کند! منظره ی روبروی رستوران و طراحی فضای داخل آن بی نظیراست. تلفیق طراحی کلاسیک ومدرن در کنار ویویی چشم نواز، آن را به مکانی رویایی برای صرف غذا تبدیل کرده است.

انواع غذای آسایی و تایلندی قابل سفارش بوده و البته بیشترین محبوبیت این رستوران به دلیل وعده های صبحانه است که بهتر است از دست ندهید!

رستوران سالاریم ‌نام (Sala rim nam Restaurant)

اگر به فضاهایی با معماری خاص و منحصر به فرد علاقه دارید، بهترین گزینه این رستوران است.از ویژگی های خاص آن، فضایی آرام و طراحی و اجرای دکوراسیون اصیل تایلندی می باشد.

بیشتر گردشگران و کسانی که با تور پاتایا به این شهر سفر کرده و این رستوران را انتخاب نموده اند، از کیفیت غذاها راضی بوده اند.علاوه بر وعده های اصلی غذا، میان وعده و دسرهای بی نظیر تایلندی نیز در این رستوران سرو می شود.

رستوران مون لایت (Moonlight Restaurant)

اگر در سفر با تور های پاتایا به دنبال رستورانی مجلل و لاکچری هستید، پیشنهاد می کنیم مون لایت را از دست ندهید. یکی از نکات مثبت این رستوران، تنوع بالای منوی آن است. شما انواع غذاهای تایلندی و بین المللی را می توانید سفارش دهید که البته به دلیل کیفیت بالای غذا، قیمت نیزبالاست.

منبع : تور پاتایا گالیور

افزودن به علاقه مندی ها

منطقه

ولیعصر
نشانی
تهران،ولیعصر،ساختمان بزرگ

موقعیت