Skip to main content

ماما در رسالت

ماما یک متخصص بهداشت حرفه ای است، که برای پشتیبانی و مراقبت از زنان در دوران بارداری و زایمان آموزش دیده اند. ماما ها به شما در حفظ بهداشت فردی و سلامت در دوران بارداری کمک می کنند.

ماما حرفه ای در رسالت

ماما حرفه ای در رسالت ، این افراد در موقعیت های شغلی مختلفی قرار دارند. عبارتند از: فعالیت در بخش زایمان و بعد از زایمان در بیمارستان ها، کارشناس امور بهداشتی و ... . ماما حرفه ای در رسالت به عنوان کارشناس بهداشت خانواده در مراکز بهداشتی و درمانی در زمینه ارائه خدمات مراقبت های دوران بارداری و مادران باردار فعالیت دارد.

درمان بیماری های زنان در رسالت

درمان بیماری های زنان در رسالت ، تخمدان پلی کیستیک یکی از شایع ترین اختلالات هورمونی زنان در سن تولید مثل و از جمله علل ناباروری می باشد. زنانی که دچار این بیماری می باشند، طیف گسترده ای از علائم شدید تا خفیف را از خود نشان می دهند. از جمله این علائم: ناباروری، قائدگی نامنظم، افزایش وزن و رشد موهای زائد می باشد. درمان بیماری های تخمدان پلی کیستیک زنان در رسالت با رژیم غذایی صحیح، ورزش، کنترل وزن قابل انجام است.

کلینیک مامایی در رسالت

کلینیک مامایی در رسالت ، مادران جوانی که قصد بارداری دارند، لازم است سه ماه قبل از حاملگی با مراجعه به کلینیک مامایی در رسالت اقدام به مشاوره نمایند. مشاوره و ویزیت قبل از بارداری بسیار مهم است. کنترل و آموزش مادران باردار ومراقبت های بهداشتی در زمان بارداری از جمله خدمات کلینیک مامایی در رسالت می باشد. با مشاوره قبل از بارداری کلینیک مامایی در رسالت از بیماری هایی مانند: فشارخون، دیابت، اختلالات ژنتیکی و .. جلوگیری می شود.

ماما خوب در رسالت

ماما خوب در رسالت ، علاوه بر ارائه مراقبت های بهداشتی مجاز به تجویز یکسری داروهای خاص می باشد. از جمله این داروها می توان به: ویتامین ها، آنتی بیوتیک ها، منیزیم سولفات، شیاف آنتی هموروئید، انواع قرص های ضدبارداری و ... اشاره داشت. توجه داشته باشید که سابقه سقط زیاد، تغذیه نامناسب، تولد نوزاد مرده و .. از عوامل لزوم مشاوره قبل بارداری نزد ماما خوب در رسالت است.

کلینیک پیرسینگ واژینال رسالت

کلینیک پیرسینگ واژینال رسالت ، پیرسینگ یا سوراخ کردن یکی از جراحی های سرپایی است. سوراخ کردن دستگاه تناسلی به منظور استفاده از انواع مختلف جواهرات جهت ایجاد زیبایی در این نقاط از بدن است. در گذشته پیرسینگ فقط به منظور سوراخ کردن گوش بوده است، اما امروزه درقسمت های مختلفی از بدن مانند: ناف، لب، واژن و ... به کار می رود. در کلینیک پیرسینگ واژینال رسالت توسط دکتر متخصص با رعایت بهداشت این سبک از جراحی زیبایی اجام می شود.

دکتر زنان مجرب در رسالت

دکتر زنان مجرب در رسالت ، طبق گفته مشاوران بهداشتی لازم است که بانوان هرشش ماه یا یکسال آزمایش ها و معاینات خاصی انجام دهند. این آزمایش ها عبارت اند از: معاینه لگن، پاپ اسمیر، آزمایش خون، معاینه پستان و ... . در معاینه لگنی دکتر زنان مجرب در رسالت به تشخیص اندازه رحم، وضعیت دهانه رحم، اندازه تخمدان و ... می پردازد. آزمایش پاپ اسمیر نیز از جمله آزمایشاتی است که در زمینه تشخیص عفونت، نوع سلول ها و تغییرات آنها در دهانه رحم است. با مراجعه به دکتر زنان مجرب در رسالت به حفظ سلامتی خود کمک کنید.

کلینیک پیشگیری از بارداری در رسالت

کلینیک پیشگیری از بارداری در رسالت ، هدف از پیشگیری از بارداری جلوگیری از بارداری است. اگر اسپرم مرد به یکی از تخمک های زن برسد ، زن می تواند باردار شود. پیشگیری از بارداری به روش های مختلف ارائه شده توسط مشاورین کلینیک پیشگیری از بارداری در رسالت این اتفاق را متوقف می کند. قرص های ضد بارداری یکی از راه های تضمینی در پیشگیری از بارداری است. مکانیسم اصلی این قرص ها جلوگیری از بارداری می باشد. کلینیک پیشگیری از بارداری در رسالت با حضور پزشکان متخصص زنان و تیم مامایی حرفه در این زمینه شما را راهنمایی خواهند کرد.

کلینیک تخصصی مامایی در رسالت

کلینیک تخصصی مامایی در رسالت ، تست پاپ اسمیر به منظور جلوگیری از سرطان رحم انجام می گیرد. تست پاپ اسمیر دهانه رحم در کلینیک تخصصی مامایی در رسالت تغییرات غیر طبیعی سلول ها توسط ماما حرفه ای بررسی می شود. تشخیص به موقع این عارضه و درمان این سلول های غیرطبیعی به جلوگیری بسیاری از موارد سرطان رحم کمک می کند. انجام آزمایش پاپ اسمیر با قبول انواع بیمه های درمانی در کلینیک تخصصی مامایی در رسالت انجام می شود.

دکتر زنان خوب رسالت

دکتر زنان خوب رسالت ، نیازهای بهداشتی و درمانی زنان در مراحل مختلف زندگی تغییر زیادی می کند. از ویژگی های دکتر خوب صبر و حوصله بالا در توضیح مسائل و پاسخ به سوالات است. با مراجعه به دکتر زنان خوب رسالت پاسخ تمام سوالات خود در زمینه مراقبت ها و سلامتی را دریافت خواهید کرد.

بهترین کلینیک مامایی در رسالت

بهترین کلینیک مامایی در رسالت ، با دارا بودن مجوز از وزارت بهداشت و درمان و حضور ماما های حرفه ای سابقه درخشانی در زمینه مراقبت های بهداشتی دارد. هدف بهترین کلینیک مامایی در رسالت ارائه مشاوره های مامایی به زنان و بانوان عزیز می باشد. ماما ها با مهارت های حرفه ای خود در تلاش هستند تا سلامت زنان و جنین را حفظ کنند. از دیگر مزایای بهترین کلینیک مامایی در رسالت برگزاری کلاس های آموزشی و آموزش مراقبت های بارداری مانند: کنترل تغذیه، نحوه خوابیدن، انجام ورزش های صحیح و ... می باشد.

بهترین دکتر زنان رسالت

بهترین دکتر زنان رسالت ، در زمینه ارائه کلیه خدمات زنان و زایمان، درمان بیماری زنان، معاینات لازم و .. تجربه بالایی دارد. امروزه جراحی زیبایی قسمت های مختلف بدن از جمله زیبایی واژن طرفداران زیادی دارد. بهترین دکتر زنان رسالت فعالیت خود را در زمینه جراحی زنان و زایمان و درمان نازایی به طور رسمی به مراجعین محترم ارائه می دهد. همچنین می توانید از طریق شبکه های اجتماعی درج شده در سایت با دکتر مربوطه پرسش و پاسخ آنلاین داشته باشید. جهت اطلاع از زمان نوبت دهی و رزرو نوبت با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.

افزودن به علاقه مندی ها

منطقه

رسالت
نشانی
شرق تهران

موقعیت