Skip to main content

کارشناسی رنگ خودرو در ونک | كارشناس رنگ و تصادف خودرو ساميا خودرو

کارشناس رسمی خودرو دارای کد رسمی

تمام خودروهای داخلی و خارجی موجود در بازار

انجام کارشناسی در تمام مناطق تهران و شهرستان ها

تشخیص خودروهای چپی، دو تکه و پیوندی و اتاق تعویض

&& با حرفه ای ترین دستگاه دیجیتال &&

تشخیص رنگ شدگی، تصادف بدنه، قطعات تعویضی، خوردگی شاسی و ستون

& توسط دیاگ تخصصی &

تایید اصالت و بررسی شماره های شاسی و موتور

تخمین کیلومتر واقعی

تعیین قیمت روز خودرو در بازار

کارشناسی فنی موتور، گیربکس، فرمان، ترمز، فنربندی، و..

عیب یابی الکترونیک خودرو با دستگاه دیاگ تخصصی و پاک کردن خطا

استفاده از دستگاه دیجیتال تشخیص رنگ شدگی و اندازه گیری ضخامت رنگ بدنه های فولادی و آلومینیومی

ارائه برگه گزارش کارشناسی با ذکر ایرادات همراه با مهر و امضا

طی چند سال اخیر بازار خرید و فروش خودروی دست دوم در ونک بسیار رونق پیدا کرده است که همین امر باعث افزایش کلاه برداری و فروش ماشین‌های تصادفی و تعمیری به شکل ماشین نو و کم کار کرد شده. به همین علت شما باید در زمان خرید خودرو به عواملی که می‌تواند به شما نشان دهد ماشین تعمیری بوده یا خیر توجه کنید، یکی از مهم‌ترین روش‌های تشخیص این امر کارشناسی رنگ خودرو است و می‌تواند به درصد بسیار بالایی سلامت ماشین را برای شما اثبات کند.


کارشناس رنگ خودرو در ونک


کارشناس رنگ خودرو در ونک به شما کمک می‌کند تا بتوانید از سلامت ماشین مطمئن شوید. این کارشناسان با استفاده از روش‌های خاصی به شما نشان می‌دهند که آیا این رنگ، رنگ اصلی ماشین است یا رنگی که بعد از تعمیر ماشین روی آن زده شده تا بتوان آن را نو نمایش دهد.
به‌علاوه کمک گرفتن از کارشناس رنگ خودرو در ونک از آن رو مهم که در زمان خرید خودرو شما قادر به تشخیص فروشنده اصلی از دلال نیستید و دلالان برای سود خود دست به هر کاری می‌زنند و برایشان مهم نیست شما قرار است چقدر ضرر نماید و به همین علت در خیلی از موارد بعد از خرید یک خودرو، خریدار متوجه تعمیری بودن آن می‌شود و ضرر بسیار زیادی را متحمل می‌شود.


کارشناسی رنگ خودرو در ونک


کارشناسی رنگ خودرو در ونک برای قیمت گذاری ماشین و اطمینان حاصل کردن از گفتهٔ فروشنده بسیار کاربردی است و قبل از هر کاری در خرید ماشین دست دوم، رنگ شاسی و قسمت‌های دیگر ماشین باید مورد بررسی قرار می‌گیرد. در کارشناسی رنگ خودرو در ونک از تجهیزات دیجیتال پیشرفته‌ای مانند التراسونیک تست ضخامت رنگ خودرو استفاده می‌شود که در تشخیص رنگ خوردگی ماشین بسیار دقیق هستند و در خرید خودرو به شما کمک می‌کنند.


مرکز تشخیص رنگ خودرو در ونک


مرکز تشخیص رنگ خودرو در ونک با استفاده از روش‌ها و ابزارهایی به‌سرعت مشخص می‌کنند که آیا ماشین رنگ کاری شده یا خیر. از آنجایی که رنگ کردن ماشین به دلایل زیادی انجام می‌شود و یکی از این دلایل تصادف‌های شدید ماشین است پس باید در مرکز تشخیص رنگ خودرو در ونک عمل آزمایش رنگ ماشین انجام شود تا کارشناسان از جواب حاصل شده مطمئن باشند. البته رنگ کاری می‌تواند به خاطر پوشش خط و خش باشد که مسئله مهمی نیست و کارشناس دلیل این رنگ خوردگی را با بررسی دقیق معلوم می‌کند.


خدمات تشخیص رنگ خودرو در ونک


خدمات تشخیص رنگ خودرو در ونک در بخش‌های مختلفی ارائه می‌شود و عموماً سه دسته را شامل می‌شود که بیشتر مشکلات رنگ خودرو نیز در همین سه قسمت خلاصه می‌شود. همان‌طور که گفته شد آسیب سقف، ستون و شاسی به‌طور مستقیم در قیمت خودرو تأثیر گذار، پس خدماتی که کارشناس ارائه می‌دهد باید شامل کارشناسی رنگ این قسمت‌ها باشد. بعد از ارائه این خدمات توسط کارشناس می‌توان نتیجه گرفت که این ماشین برای خرید مناسب است یا خیر.


خدمات تشخیص رنگ و قسمت‌های مختلف خودرو توسط کارشناس


همان‌طور که گفته شد یکی از قسمت‌های مهم برای کارشناسی خرید خورد، کارشناسی رنگ خودرو است اما کارشناس فقط رنگ خودرو را مورد بررسی قرار نمی‌دهد و قسمت‌های مختلف دیگر را نیز مورد بررسی قرار می‌دهد. به‌طور کلی یک کارشناس حرفه‌ای در کارشناسی خود سه قسمت را مورد بررسی قرار می‌دهد که شامل موارد زیر است.


کارشناسی رنگ خورد که شامل سقف، ستون‌ها و شاسی می‌شود (قسمت اصلی خودرو)
کارشناسی قسمت بیرونی خودرو که شامل گلگیرها، درب‌های جانبی، کاپوت و صندوق عقب می‌شود.
کارشناسی قطعات مختلف خودرو (جهت بررسی سلامت و عدم تعویض قطعات اصلی)


مراکز کارشناسی رنگ خودرو در ونک


مراکز کارشناسی رنگ خودرو در ونک به خریدار کمک می‌کنند تا مشکلات احتمالی خودرو را متوجه شود و در صورت جدی بودن این مشکلات به خریدار پیشنهاد عدم خرید این ماشین داده می‌شود. عموماً دلالان برای این که بتوانند ماشین‌هایی که مشکلات جدی و تصادفات شدید داشتند را بفروشند، ماشین را به‌طور حرفه‌ای رنگ می‌کنند و بعد از خرید، خریدار متوجه اشتباه خود می‌شود که دیگر فایده‌ای ندارد به همین علت الزامی است قبل از خرید خودرو به مراکز کارشناسی رنگ خودرو در ونک مراجعه کنید.


مرکز تخصصی رنگ خودرو در ونک


مرکز تخصصی رنگ خودرو در ونک زمانی الزامی می‌شود که شما از خرید خودروی خود مطمئن نباشید و به فکر یک کارشناس حرفه‌ای و بی‌طرف باشید، در این زمان شما به باید به مرکز تخصصی رنگ خودرو در ونک بروید تا یک کارشناس حرفه‌ای تشخیص دهد آیا قسمت‌های مختلف خود را مشکل داشته و رنگ کاری شده‌اند یا خیر.


تشخیص رنگ بدنه خودرو در ونک


تشخیص رنگ بدنه خودرو در ونک کار بسیار سختی که حتماً باید به دست یک کارشناس حرفه‌ای با استفاده از ابزار دیجیتال انجام شود. در بیشتر موارد تشخیص رنگ خودرو بسیار سخت است و از عهده خریدار و حتی یک کارشناس تازه‌کار نیز خارج است، پس باید به دنبال بهترین متخصصین برای تشخیص رنگ بدنه خودرو در ونک باشید.


به‌علاوه زمانی که شما از یک فرد متخصص برای تشخیص رنگ بدنه خودرو کمک می‌گیرند این فرد به جزئیاتی مانند تعویض یا رنگ خوردگی سپر و رکاب خودرو دقت می‌نماید تا از سلامت شاسی خودرو مطمئن شود.


ریکاوری رنگ خودرو در ونک


ریکاوری رنگ خودرو در ونک فرآیندی که در آن شما ماشین خود را که دچار خط و خش یا آسیب شده به حالت اول بازمی گردانید. در ریکاوری رنگ بدنه خودرو از روش‌های مختلفی که با توجه به سطح، نوع خرابی و شدت خرابی به کار گرفته می‌شود، استفاده می‌شود تا ماشین شما به روز اول بازگردد. یکی از عوامل مهم در فروش ماشین، رنگ ماشین که اگر آسیب دیده باشد باعث کاهش قیمت می‌شود. ریکاوری می‌تواند از کارهای ساده‌ای مانند شستن با مواد مختلف نظیر مواد نانو تا صافکاری و نقاشی کامل خودرو که متناسب با میزان و شدت مشکل خودرو انتخاب می‌شود، صورت گیرد تا از این کاهش قیمت جلوگیری کند.


ریکاوری رنگ بدنه خودرو در ونک


ریکاوری رنگ بدنه خودرو در ونک امری تخصصی که فقط باید به دست یک متخصص انجام شود تا از آسیب جدی به رنگ خودرو جلوگیری شود. ریکاوری رنگ بدنه خودرو با توجه به نیاز صاحب خودرو انجام می‌شود و عموماً در ریکاوری رنگ بدنه در ونک قسمت‌های مختلفی نظیر شاسی، سپر، سقف و قسمت‌های مختلف دیگری که قابلیت ریکاوری دارند، توسط متخصص ریکاوری می‌شود.

افزودن به علاقه مندی ها

منطقه

تهران
نشانی
خيابان شريعتي تقاطع خيابان ظفر برج نگين ظفر شماره 32

موقعیت