Skip to main content

کارتن سازی در شرق تهران

کارتن سازی یکی از مشاغل پر کاربرد در دنیای امروز می باشد. چرا که تمامی شرکت ها و اصناف تولیدی خرد و کلان، برای بسته بندی انواع کالاهای خود به منظور رعایت ایمنی و زیبایی ظاهری از کارتن و بسته بندی هایی از این جنس استفاده می کنند. این بسته بندی ها، تمامی محصولات را از مواد خوراکی مثل پیتزا ها گرفته تا کالاهایی همچمون یخچالها و و سایلی از این دست در بر می گیرد. راه اندازی یک کارخانه تولیدی کارتن، نیازمند به صرف سرمایه اولیه بالایی می باشد اما با گذشت زمان و بالا گرفتن روند تولید، سود قابل ملاحظه ای به دنبال خواهد داشت.

کارتن سازی در شرق تهران

 کارتن سازی در شرق تهران ، در مجموعه کارتن سازی قربانی، ساخت و تولید جعبه های مقوایی در ابعاد و اشکال گوناگون با کیفیت عالی و در لایه های کارتنی متفلوت مثلا 3 لایه و 5 لایه، با استفاده از برترین و مجهزترین تجهیزات و بکارگیری نیروهای متخصص از مهندسین عالی رتبه تا کارگران خط تولید، یکی از بزرگ ترین واحدهای کارتن سازی در اسلام آباد و کارتن سازی در جاده خاوران محسوب می شود.

تولید کننده انواع کارتن های سه لایه

تولید کننده انواع کارتن های سه لایه ، کارتن های سه لایه از محصولات اصلی بسته بندی به شمار می رووند. این کارتن ها از سه لایه، که دو لایه صاف (لاینر) و یک لایه موج دار ( فلوت دار)، ما بین این لایه های صاف، تشکیل می شوند. کاغذهای موج دار لایه میانی، به دلیل عدم برخورد با محتوای بسته، از مواد بازیافتی تشکیل می شوند. ای لابیه میانی استحکام و قدرت بیشتری را برای کارتن در برابر صدمات و آسیب های احتمالی، ایجاد می کند. این کارتن ها توانایی حمل بار را از 4 تا 20 کیلوگرم دارند. مجموعه کارتن سازی قربانی، تولید کننده انواع کارتن های ایرانی می باشد.

تولید کننده انواع کارتن های 5 لایه

تولید کننده انواع کارتن های 5 لایه ، کارتن های 5 لایه در بسته بندی قطعات صنعتی، مرغداری ها، وسایل شکستنی و هر وسیله ای که وزن نسبتا بالا و نیاز به مراقبت بیشتری دارد، استفاده می شوند. در ساخت این کارتن ها، از سه لاینر و دو لایه فلوت دار، استفاده می شود. کارتن های سه لایه توانایی حمل بار را در بازه 20 تا 45 کیلوگرم دارند لایه های فلوت در سه اندازه باریک، متوسط و ضخیم و با فلوت هایی به شرح زیر ساخته می شوند.
انواع فلوت ها به فلوت A-B-C-E-F تقسیم می شوند. برای سفارش ساخت و تولید کارتن در شرق تهران، می توانید با برقراری تماس با همکاران ما، سفارشات خود را ثبت نموده و در کمترین زمان با بهترین کیفیت، آماده ارسال سفارشات شما خواهیم بود.
مجموعه تولیدی قربانی با بهره گیری از تجهیزات به روز، به عنوان بهترین تولید کننده کارتن در اسلام آباد شناخته شده است.

چاپ روی کارتن در شرق تهران

چاپ روی کارتن در شرق تهران ، چاپ بر روی کارتن ها به صورت مستقیم و غیر مستقیم انجام می شود. در چاپ مستقیم، نوشته( نه عکس ) یا متن مورد نظر به صورت مستقیم توسط یک مهر لاستیکی به نام فلکسو بر روی سطح کارتن انجام می شود. اما درچاپ غیر مستقیم، ابتدا نوشته و عکس بر روی برچسب خاص، چاپ شده سپس به کارتن چسبانده می شود که چاپ افست یا لمینتی نامیده می شود. این نوع چاپ، کیفیت بالایی دارند. چاپ افست را می توان از نظر تنوع تعداد رنگ به دستگاه چاپ افست تک رنگ، دو رنگ، چهار رنگ، شش رنگ و هشت رنگ تقسیم بندی کرد. برای سفارش چاپ روی کارتن تک رنگ و همچنین چاپ روی کارتن دو رنگ، می توانید با مجموعه کارتن سازی قربانی تماس بگیرید. دقت و ظرافت و عدم پخش رنگ و ادغام رنگ ها و کیفیت وضوح رنگ ها و تصاویر، از ویژگی های بارز چاپ روی کارتن در مجموعه کارتن سازی قربانی می باشد.
ما به عنوان بزرگ ترین گروه فنی چاپ روی کارتن در خاوران و بهترین مجموعه چاپ روی کارتن در اسلام آباد به شمار می رویم. با ارائه نمونه کار از انواع چاپ روی کارتن، خاطر شما را از نوع خدمات و کیفیت آن، آسوده خواهیم کرد.

تولید کارتن های رنگی در خاوران

تولید کارتن های رنگی در خاوران ، در تولید کارتن ها می توان از طیف انواع رنگ به منظور زیبایی بیشتر، استفاده کرد. کارتن های رنگی در جذب مشتری و رضایت او از خرید، تاثیر بسزایی دارد. با استفاده از رنگ های اصلی، می توان طیف های بسیاری از رنگ را برای تولید کارتن های رنگی ایجاد نمود. به همین منظور برای سفارش، باید مشخصات و اندازه کارتن و رنگ مورد نظرتان را به طور دقیق تعیین نموده سپس اقدام به تولید خواهد شد. برای تولید کارتن های رنگی در جاده خاوران و تولید کارتن های رنگی در اسلام آباد، آماده همکاری با هر نوع صنف و با هر تعدادی البته با رعایت اصول کیفی، خواهیم بود.

تولید کننده کارتن لمینتی

تولید کننده کارتن لمینتی ، برای تولید این کارتن های لمینتی از ورق های با کیفیت عالی به منظور چاپ بهینه، استفاده می شود. این نوع کارتن ها در بسته بندی کالاهای لوکس و صادراتی کاربرد دارند. به همین دلیل روند تولید در ساخت این نوع کارتن ها از حسایت ویژه ای برخوردار است. واحد کارتن سازی قربانی، سالهای طولانی در امر تولید کارتن های لمینتی در شرق تهران، فعالیت دارد. این کارخانه با هدف بهبود کیفیت و کاهش زمان تولید و نیز با حذف تمامی واسطه ها و در نتیجه کاهش هزینه های حمل و نقل، سعی در ارائه بهترین خدمات را به مشتریان خود دارد. از این رو از شما درخواست می شود به منظور تولید کارتن های رنگی در شرق تهران، با ما در تماس باشید.

شرکت کارتن سازی در جاده خاوران

شرکت کارتن سازی در جاده خاوران ، مجموعه کارتن سازی قربانی، تولید کننده کارتن های دایکاتی و لمینت، کارتن های بدون چسب، کارتن های کیبوردی، جعبه لوازم خانگی، جعبه انواع صنایع، تولید انواع جعبه های کارتن 5 لایه در اسلام آباد و تولید انواع جعبه های 3 لایه در شرق تهران، جعبه صنایع سلولزی و .... می باشد.

عرضه کننده انواع جعبه در اسلام آباد

عرضه کننده انواع جعبه در اسلام آباد ، انواع محصولاتی که در کارخانه کارتن سازی تولید می شود به دو قسم کلی تقسیم می گردند:1- کارتن های عادی 2 - کارتن های مدل دار شامل کارتن تلسکوپی- کارتن بدون درب- کارتن دسته دار- کارتن یک درب- کارتن سوراخ دار. کارتن های دایکاتی توسط قالب های تیغ دار تولید می شوند. تمامی سفارشات تولید انواع جعبه در جاده خاوران، پذیرفته می شود. این گروه کارتن سازی در تلاش است غالب سفارشات و عرضه انواع کارتن در اسلام آباد را با سطح کیفی بالا بر عهده بگیرد.

سازنده کارتن 5 لایه

سازنده کارتن 5 لایه ، شرکت کارتن سازی قربانی، عاملیت فروش و سازنده کارتن 5 لایه و 3 لایه در شرق تهران محسوب می شود. این کارخانه به عنوان مجرب ترین سازنده کارتن 3 لایه و کارتن های 5 لایه در جاده خاوران نامگذاری شده است و تا بحال با شرکت های معتبر لبنی، داروسازی، قطعات خودرو، آرایشی و بهداشتی، کامپیوتری و ... همکاری چندین ساله و موفقی داشته است. این واحد تولیدی، با هدف تولید و فروش انواع کارتن در شرق تهران با برخورداری از پرسنل مجرب و تجهیزات پیشرفته، در طی سال های متمادی، پروژه های بسیاری را با عالی ترین خدمات، پشت سر گذاشته است.

افزودن به علاقه مندی ها

منطقه

نشانی

موقعیت