Skip to main content

کارتخوان در جمهوری

دستگاه پوز یک سخت افزار حساس بانکی که با استفاده از آن می‌توان نقل و انتقال وجه را به‌صورت خیلی سریع و امن انجام داد. کارتخوان‌ها در حال حاضر بسیار پر استفاده هستند و در هر فروشگاه یا مغازه‌ای می‌توان مدل‌های مختلف آن را پیدا نمود. همان‌طور که گفته شد هدف از تولید دستگاه‌های پوز نقل و انتقال پول با سرعت بالا و امن می‌باشد که همین مزیت مهم باعث فراگیری استفاده از دستگاه پوز شده.


کارتخوان در جمهوری


کارتخوان در جمهوری به‌عنوان یک وسیله بسیار پرکاربرد شناخته می‌شود و دلیل آن‌هم تجاری بودن این محیط که باعث می‌شود نقل و انتقال پول در آن بسیار بالا باشد و چه چیزی از این بهتر که این نقل و انتقال بسیار امن باشد و باعث کاهش گردش پول نقد در جمهوری شود.
به‌علاوه دستگاه کارتخوان از نرم افزارهای کاربردی استفاده می‌کنند که رابط کاربری ساده‌ای دارند و عموم افراد می‌توانند از آن به‌سادگی استفاده نمایند و چه چیزی از یک دستگاه بسیار سریع و امن با رابط کاربری فوق آسان می‌تواند بهتر باشد و این ویژگی زمانی دوچندان می‌شود که مدل‌های مختلفی از دستگاه پوز عرضه شده‌اند تا مشکلات احتمالی هر کسب و کاری را حل نمایند. در ادامه با انواع دستگاه پوز آشنا می‌شویم.


1. تلفنی (Dial UP)

برای استفاده از این مدل شما باید قبل از هر کاری یک خط تلفن ثابت فراهم کنید تا بتوانید از این مدل تحت پوش خط تلفن خود استفاده نماید.

2. فروشگاهی (PC-POS)

این مدل یک دستگاه پیشرفته ست که در اختیار فروشگاه‌ها قرار می‌گیرد تا به بتوانند مشکلات مختلفی نظیر کاهش اشتباه انسانی در قسمت صندوق را رفع نماید. این دستگاه یک مدل پیشرفته ست که تنها در اختیار فروشگاه‌ها قرار می‌گیرند تا با رابط کاربری پیشرفته‌تری به کار خود ادامه دهند.

3. همراه (M-POS)

اگر به یک دستگاه قابل حمل برای نقل و انتقال پول نیاز دارید، این دستگاه گزینه اصلی شما باید باشد زیرا با نرم افزارها و تکنولوژی قوی که دارد، امکان نقل و انتقال پول با سرعت بالا در یک بستر امن و حرفه‌ای را برای کاربر فراهم می‌کند. این دستگاه در حال حاضر پیشرفته ترین نوع دستگاه کارتخوان است.

4. بی سیم (Wi-Fi)

این نوع دستگاه با استفاده از اینترنت می‌تواند تا شعاع 30 متری پاسخگوی تراکنش‌های شما باشد.

5. اینترنتی (LAN)

این مدل مشابه دستگاه بی سیم و تفاوت آن با مدل‌های دیگر این که تنها قادر به اتصال اینترنت ADSL می‌باشد و در صورت استفاده از این دستگاه شما باید حتماً یک مودم با سرعت بالا داشته باشید تا بتوانید تراکنش انجام دهید.

6. سیار (GPRS)

این نوع دستگاه عملکردی شبیه به نوع اینترنتی دارد و تنها فرق آن این که برای استفاده از آن نیاز به اینترنت سیم کارت می‌باشد. از این دستگاه خیلی استفاده می‌شود زیر در بعضی مشاغل که سیار می‌باشد نمی‌توان از سایر دستگاه استفاده نمود.


فروش کارتخوان در جمهوری


فروش کارتخوان در جمهوری با یک مشکل جدی درگیر که این مشکل هم وجود دلالان بسیار که می‌خواهند بدون مجوز دستگاه‌های قاچاق یا دست دوم بفروشند که در صورت هرگونه بروز مشکل تمام عواقب گردن خریدار خواهد بود، پس برای خرید دستگاه کارتخوان حتماً به بانک‌ها مراجعه کنید و به‌صورت قانونی درخواست کارتخوان بدهید.


عرضه کارتخوان در جمهوری


عرضه کارتخوان در جمهوری فقط به‌وسیله بانک‌ها و تحت نظارت بانک مرکزی انجام می‌شود که این امر از هرگونه کلاه برداری جلوگیری می کنه و افرادی که نیاز به کارتخوان دارند را ملزم به درخواست از بانک برای کارتخوان می‌نماید.
به‌علاوه باید به این نکته دقت داشته باشید هر بانک دستگاه کارتخوان مختص به خود را دارد و اگر نیاز به انتقال پول در بین چند حساب در بانک‌های مختلف دارید باید از بانک‌های مورد نظر درخواست کارتخوان نماید. البته راه ساده‌تری نیز وجود دارد و این راه درخواست کارتخوان از شرکتی مانند آسان پرداخت که با چندین بانک در ارتباط و شما می‌توانید از دستگاه کارتخوان این شرکت برای نقل و انتقال پول بین چند حساب در بانک‌های مختلف استفاده نماید.


پخش کارتخوان در جمهوری


پخش کارتخوان در جمهوری یکی از مشکلاتی بود که با ورود بانک مرکزی حل شد و تمام درخواست‌های کارتخوان به‌سرعت انجام می‌شود و تحویل درخواست کننده داده می‌شود. نکتهٔ بعدی در پخش کارتخوان در جمهوری این است که هیچ ارگانی به‌جز بانک مجوز پخش کارتخوان را ندارد و می‌توان آن را انحصار بانک دانست.


نمایندگی کارتخوان در جمهوری


نمایندگی کارتخوان در جمهوری مسئول نصب و راه اندازی کامل دستگاه کارتخوان می‌باشد و دخالتی در درخواست و ثبت نام اولیه برای کارتخوان ندارد. پس باید بدانید که نمایندگی فقط قسمت نصب، پیکربندی و خدمات پس از فروش را بر عهده دارد و برای ثبت نام اولیه باید به بانک مراجعه کنید.


دستگاه پوز در جمهوری


دستگاه پوز در جمهوری را می‌توان یک دستگاه پرکاربرد دانست که در حال حاضر کسب و کارها را نمی‌توان بدان آن متصور شد، از این رو اگر به هر مغازه‌ای در جمهوری مراجعه کنید حداقل یک کارتخوان در آن مشاهده می‌کنید. یکی از دلایل مهم استفاده از دستگاه پوز رابط کاربری آن است که برای هر فردی قابل درک بوده و همین ویژگی را می‌توان یک نقطه قوت بسیار خوب برای دستگاه‌های پوز دانست.


فروش دستگاه پوز در جمهوری


فروش دستگاه پوز در جمهوری فرآیندی که طی آن فرد درخواست کننده به بانک مراجعه می‌کند و برای مغازه یا فروشگاه خود درخواست دستگاه پوز می‌کند، در این فرآیند بانک باید اطلاعات درخواست کننده را بررسی و بعد از تأیید به او کارتخوان بدهد.
البته بعد از تأیید درخواست یک نماینده برای نصب و راه اندازی این دستگاه می‌آید که تمام این مسائل باعث طولانی شدن فرآیند اخذ دستگاه پوز می‌شود که بانک برای رفع این مشکل بسیار تلاش کرده و باعث افزایش سرعت فرآیند ثبت نام تا تحویل گرفتن دستگاه پوز شده.


نمایندگی فروش دستگاه پوز در جمهوری


نمایندگی فروش دستگاه پوز در جمهوری باید بعد از تأیید شدن اطلاعات شما به‌سرعت وارد عمل شوند و دستگاه شما را نصب و تحویل بدهند. این نمایندگان از سمت بانک فرستاده می‌شوند و در غالب موارد به‌سرعت برای انجام کار می‌آیند، ولی اگر به هر دلیلی برای نصب دستگاه شما کسی اعزام نشد باید به بانک مراجعه کنید تا این مشکل بررسی و یک نماینده برای پیگیری کار شما اعزام شود.

افزودن به علاقه مندی ها

منطقه

تهران
نشانی

موقعیت