Skip to main content

فیزیوتراپی در جردن

فیزیوتراپی چیست؟

فیزیوتراپی شاخه ای از پزشکی است که در آن با استفاده از روش های فیزیکی غیرتهاجمی بدون آن که به بافت آسیبی وارد شود کارکرد سیستم حرکتی فرد به قبل از وضعیت بیماری برمیگردد. 

همچنین فیزیوتراپی درمان هایی فیزیکی را بر روی عضلات، استخوان ها و مفاصل انجام میدهد که به درمان کمردرد، دردهای مفاصل، درمان آسیب های ورزشی و بهبود سریع سیستم حرکتی بعد از عمل جراحی منجر میشود. 

این رشته برای کارکرد بهتر سیستم تنفسی نیز کاربرد دارد که در درمان آسم، برونشیت و آمفیزم کمک کننده است. برای بهبود مشکلات سیستم عصبی مانند کمک به درمان ضربات وارده به سر، سکته مغزی، آسیب های نخاع، پارکینسون، ام اس و یا بازپروری بیمار بعد از جراحی مغز هم از فیزیوتراپی استفاده میشود. 

 

خدمات بخش فیزیوتراپی :

بخش ها و تجهیزات کلینیک فیزیوتراپی فانوس عبارتند از:

 لیزر  

شاکویو 

دستگاههای تحریک الکتریکی 

میدان مغناطیسی 

سوزن خشک 

درمانهای دستی  

تمرین درمانی 

فیزیوتراپی در بیماری های زنان و زایمان 

فیزیوتراپی در بیماریهای تنفسی   

انجام خدمات فیزیوتراپی تخصصی در منزل

  فیزیوتراپی در جردن

قبل از این که یکی از مراکز فیزیوتراپی معتبر در جردن را خدمتتان معرفی کنیم، شما را با خصوصیات یک مرکز فیزیوتراپی خوب آشنا خواهیم کرد. امروزه به دلیل روش های غلط زندگی و آسیب هایی که در اثر تمرینات و ورزش های نادرست در باشگاه های ورزشی ایجاد میشود، رشته فیزیوتراپی اهمیت زیادی پیدا کرده است. 

همچنین تغذیه نا مناسب و عدم تحرک در افراد سالمند نیز موجب ضعف عضلات و ماهیچه ها و درنتیجه آسیب در قسمت های مختلف بدن میشود که برای درمان آنها باید به کلینیک های فیزیوتراپی معتبر مراجعه کرد و از یک فیزیوتراپیست متخصص کمک گرفت. 

با توجه به این که مراکز فیزیوتراپی زیادی در تهران وجود دارد، باید نکاتی را که در ادامه خواهیم گفت، برای انتخاب یک مرکز فیبیزیوتراپی خوب در نظر بگیرید.

یک مرکز فیزیوتراپی خوب و معتبر این ویژگی ها را باید داشته باشد:

1)مراکز فیزیوتراپی معتبر برای بیماران اهمیت زیادی قائل هستند، به همین دلیل زمان کاری انعطاف پذیری برای بیماران در نظر میگیرند تا بیماران بتوانند به راحتی زمان مراجعه به کلینیک فیزیو تراپی را تنظیم کرده و برای گرفتن نوبت اقدام کنند. 

2) در زمان انجام خدمات فیزیوتراپی حریم خصوصی بیماران در حفظ آرامش و آسودگی آنها نقش مهمی دارد که این موضوع در برخی از مراکز و بیمارستانها رعایت نمیشود و برای بیماران آزار دهنده خواهد بود. 

یک کلینیک  فیزیوتراپی خوب برای هر بیمار فضا و یا اتاقک مخصوصی در نظر میگیرد تا حریم خصوصی آنها حفظ شود. در این حالت بیمار به راحتی مشکلات خود را با فیزیوتراپیست مطرح کرده و از او مشاوره میگیرد. 

3) قیمت های مناسب و عادلانه در قبال انجام خدمات فیزیوتراپی یکی دیگر از ویژگی های کلینیک فیزیوتراپی خوب است. در برخی موارد فیزیوتراپیست ها ممکن است نسبت به هزینه ای که شرکت بیمه پرداخت میکند، کیفیت خدماتشان پایین تر باشد. بعضی از شرکت های بیمه هزینه جلسات فیزیوتراپی را بعد از تمام شدن دوره درمانی پرداخت میکنند. 

4) دریافت خدمات درمانی موضوع اصلی یک بیمار برای مراجعه به مراکز درمانی است که به جهت درمان و کاهش درد در آسیب های ایجاد شده است. 

فیزیوتراپی علاوه بر تجربه به تحصیلات دانشگاهی و به روز بودن نیاز دارد. یک فیزیوتراپیست مبتدی با یک فیزیوتراپیست حرفه ای که آموزش های حرفه ای را در این زمینه گذرانده است،  با یکدیگر تفاوت های زیادی در درمان دارند.

دوره های حرفه ای تر فیزیوتراپیست را با گزینه ها و آسیب های بیشتری آشنا خواهد کرد که توانایی او را در ارائه خدمات درمانی به بیمار بالا خواهد برد. 

 

مواردی که در بالا به آنها اشاره شد از ویژگی های یک مرکز فیزیوتراپی خوب و معتبر است که کلینیک فیزیوتراپی فانوس در جردن این ویژگی ها را در خود دارد. 

کلینیک فیزوتراپی فانوس در جردن تمام تلاش خود را در جهت بالا بردن کیفیت خدمات خود به کار برده است تا رضایت بیماران را به طور کامل جلب کند. این مرکز فیزیوتراپی در جردن به مراجعان مشاوره فیزیوتراپی نیز ارائه میدهد. 

با  تبلیغات در کتاب نقره ای سطح رقابتی خود را بالا ببرید  . 

افزودن به علاقه مندی ها

منطقه

تهران
نشانی

موقعیت