Skip to main content

گیره نگهدارنده بند ماسک در تهران

گیره نگهدارنده بند ماسک در تهران ، در این روز ها که ویروس خطرناک کرونا، همه انسان ها را در سراسر دنیا تهدید می کند، زدن ماسک در کشورمان به یکی از الزامات اجتماعی تبدیل شده است و افراد برای حفظ سلامتی خود و دیگران از ماسک استفاده می‌کنند. در این میان عده ای به دلیل کم طاقتی، نمی‌توانند در تمام طول روز ماسک را روی صورت خود تحمل کنند، گاهی اوقات از زدن ماسک اجتناب می نمایند. در این شرایط، گیره نگهدارنده ماسک یا هولدر ماسک به یکی از لوازم  کاربردی و پرفروش فروشگاه ها و داروخانه ها تبدیل شده است.


گیره نگهدارنده بند ماسک در تهران :


گیره نگهدارنده بند ماسک در تهران ، در این روز ها که مردم برای در امان ماندن از ابتلا به ویروس کرونا از ماسک استفاده می‌کنند، ماسک ها در طرح ها و مدل های مختلفی تولید می شوند. اما به طور کلی ماسک هایی که در بازار وجود دارد، دو نوع هستند. نوع اول ماسک هایی هستند که بند آن ها پشت گردن انداخته می‌شود. نوع دوم ماسک ها، آن هایی اند که بند آن ها پشت گوش انداخته می‌شود. این ماسک ها در استفاده های طولانی مدت، گوش را اذیت کرده و حتی ممکن است آن را زخم کنند. گیره نگهدانده بند ماسک، باعث می‌شود که دیگر احتیاجی به انداختن بند ماسک به پشت گوش نباشد و این گیره نگهدارنده، بند ماسک را نگه می‌دارد. برای سفارش گیره نگهدارنده بند ماسک در تهران، با شماره های درج شده در آگهی تماس حاصل فرمایید.


فروش گیره نگهدارنده بند ماسک در تهران :


فروش گیره نگهدارنده بند ماسک در تهران ، در واقع این گیره ها برای برداشتن فشاری است که بند ماسک به گوش وارد می‌کند. استفاده از این وسیله کاربردی، علاوه بر این که باعث می‌شود بند ماسک پشت گوش نیفتد، موجب راحتی تنظیم ماسک روی صورت می‌شود. این هولدر زیبا و سبک، در شکل ها و رنگ های مختلفی تولید و عرضه می شود. برای فروش گیره نگهدارنده بند ماسک در تهران با شماره های موجود در آگهی تماس بگیرید.


فروش عمده گیره نگهدارنده بند ماسک در تهران :


فروش عمده گیره نگهدارنده بند ماسک در تهران ، گیره نگهدارنده بند ماسک با دندانه هایی که دارد، امکان تنظیم کشیدگی بند ماسک را برای افراد فراهم می‌کند تا خریداران این محصول، در هر سنی که باشند، بتوانند از آن به خوبی استفاده نمایند. به همین منظور، هرگاه احساس شل بودن ماسک روی صورت خود را داشتید، می‌توانید بند ماسک را به یک دندانه جلوتر بیندازید تا کمی روی صورتتان سفت تر شود. اگر شما نیز خواهان فروش عمده گیره نگهدارنده بند ماسک در تهران هستید، با شماره های مندرج در آگهی تماس حاصل کنید.


گیره نگهدانده ماسک صورت در تهران :


گیره نگهدانده ماسک صورت در تهران ، با استفاده از این گیره، احتمال زخم شدن پشت گوش، به دلیل استفاده طولانی مدت از ماسک نیز از بین خواهد رفت و شما بدون اینکه گوشتان اذیت شود، می‌توانید ساعت های طولانی، ماسک را روی صورت خود نگه دارید و از مبتلا شدن به ویروس کرونا، هراسی نداشته باشید. گیره نگهدانده ماسک ویژگی های زیادی دارد. یکی از بهترین مزیت های این هولدر ها، این است که تفاوتی ندارد که ماسک از چه جنسی تولید شده باشد، در هر صورت این گیره ها برای شما کاربردی خواهد بود.


فروش هولدر ماسک در تهران :


فروش هولدر ماسک در تهران ، این گیره ها علاوه بر ماسک های موجود در بازار و داروخانه ها، توانایی نگهداری ماسک های جراحی را نیز دارند و پزشکان نیز برای راحتی کار و تمرکز بیشتر در کار خود، می‌توانند از این هولدر ها استفاده نمایند. یکی دیگر از مزیت های گیره نگهدارنده ماسک، سبک بودن و قابل انعطاف بودن این هولدر ها می‌باشد. این هولدر ها از جنس پلاستیک ساخته شده و وزنی در حدود ۲ الی ۳ گرم دارند. داشتن این ویژگی ها به این معنی است که بعد از استفاده طولانی مدت از این ماسک ها، احساس سنگینی روی گردن خود نخواهید داشت و از آن خسته نخواهید شد. اگر تجربه استفاده از این هولدر را نداشته اید و بند ماسک های پشت گوشی، گوش شما را زخم کرده اند، حتما این هولدر را خریداری کنید. ما فروش هولدر ماسک در تهران را بر عهده داریم. برای خرید این هولدر، با شماره های پایین آگهی تماس بگیرید.

افزودن به علاقه مندی ها

منطقه

تهران
نشانی

موقعیت