Skip to main content

اجاره دستگاه اکسیژن ساز در اهواز

اجاره دستگاه اکسیژن ساز در اهواز ، با زیاد شدن کرونا در سطح کشور افراد زیادی هستند که دستگاه های اکسیژن ساز را به فروش می رسانند .
در سال های گذشته تنها افرادی که بیماری های ریوی داشتند از این دستگاه ها استفاده می کردند ، اما امروزه با وجود ویروس کرونا مردم زیادی که به این ویروس مبتلا شدند با مشکلات ریوی درگیر هستند و مشکلات تنفسی برایشان باقی مانده است .
دستگاه اکسیژن ساز نیتروژن داخل هوا را می گیرد و تبدیل به اکسیژن می کند و اکسیژن از طریق ماسک به بدن فرد بیمار منتقل می شود. میزان استفاده از این دستگاه باید توسط پزشک تعیین شود . تایم استفاده از دستگاه اکسیژن ساز م یتواند از 1 ساعت تا 24 ساعت باشد .
به طور مرتب استفاده کردن از این دستگاه می تواند کمک زیادی به بیماران کند .دستگاه اکسیژن از فیلتر ها ، کمپرسور هوا ، شیر برقی یا دریچه متحرک ، سیلندر های زئولیت ، مخزن اکسیژن ، فلومتر ، لیوان مرطوب کننده تشکیل شده است . اکسیژن ساز های قابل حمل برای بیمارانی استفاده می شود که در بیرون از منزل به اکسیژن نیاز دارند . سنسور ها در این دستگاه بسیار حساس می باشد .
دستگاه های اکسیژن ساز به نسبت قبل پیشرفته تر شده است . امروزه با تغییری که در دستگاه های اکسیژن ساز به وجود آمده است ، دستگاه های اکسیژن ساز ثابت هم قابلیت اتصال به باتری را دارند و می توانند انرژی خود را از باتری دریافت کنند و می توانید از آن به عنوان دستگاه اکسیژن ساز متحرک نیز استفاده کنید .
برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های درج شده در آگهی اجاره دستگاه اکسیژن ساز در اهواز تماس بگیرید .

افزودن به علاقه مندی ها

منطقه

اهواز
نشانی

موقعیت