Skip to main content

اجاره دستگاه اکسیژن ساز در آبادان

اجاره دستگاه اکسیژن ساز در آبادان ، دستگاه اکسیژن ساز برای افرادی که بیماری های تنفسی و ریوی دارند ، ضروری است . افرادی که به علت ژنتیکی یا به علت آلودگی هوا دچار مشکلات تنفسی بودند همیشه از دستگاه های اکسیژن ساز استفاده می کردند . دستگاه های اکسیژن ساز به دو صورت اکسیژن ساز ثابت و اکسیژن ساز قابل حمل وجود دارد که برای کاربرد های مختلف موجود است .
اکسیژن سازهای ثابت در ظرفیت های 3 ، 5 ، 8 ، 10 لیتر در دقیقه تولید و عرضه می شوند .اکثر این دستگاه ها چرخ دار است و بعه راحتی می توانید آن ها را در خانه جا به جا کنید . دستگاه اکسیژن از فیلتر ها ، کمپرسور هوا ، شیر برقی یا دریچه متحرک ، سیلندر های زئولیت ، مخزن اکسیژن ، فلومتر ، لیوان مرطوب کننده تشکیل شده است . از ویژگی های خوب این محصول استفاده ی راحت این دستگاه می باشد که نیازی به تخصص خاصی در این زمینه ندارد . ما در این مجموعه دستگاه های اکسیژن را با کیفیت خوب با قیمت بسیار پایین و ارزان برای شما در نظر گرفتیم . می توانید دستگاه اکسیژن ساز خود را با اطمینان کامل از ما تهیه کنید .
امروزه با تغییری که در دستگاه های اکسیژن ساز به وجود آمده است ، دستگاه های اکسیژن ساز ثابت هم قابلیت اتصال به باتری را دارند و می توانند انرژی خود را از باتری دریافت کنند و می توانید از آن به عنوان دستگاه اکسیژن ساز متحرک نیز استفاده کنید .
برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های درج شده در آگهی اجاره دستگاه اکسیژن ساز در آبادان تماس بگیرید .

افزودن به علاقه مندی ها

منطقه

آبادان
نشانی

موقعیت