Skip to main content

اجاره دستگاه اکسیژن ساز تبریز

اجاره دستگاه اکسیژن ساز تبریز ، با توجه به شرایط فعلی مردم در جهان با توجه به ورود ویروس کرونا در جهان ، استفاده مردمی که ریه هایشان آسیب دیده است . بهتر است اطلاعاتی در مورد دستتگاه اکسیژن ساز داشته باشند . دستگاه اکسیژن ساز یکی از مهم ترین و ضروری ترین وسایل پزشکی خانگی است که اکسیژن مورد نیاز برای بیماران را به طور مستمر تامین می کند . از مهم ترین ویژگی های این دستگاه می تواند استفاده ی راحت از دستگاه باشد که نیاز به تخصص خاصی ندارد .
دستگاه های اکسیژن ساز به دو صورت اکسیژن ساز ثابت و اکسیژن ساز قابل حمل وجود دارد که برای کاربرد های مختلف موجود است .
اکسیژن سازهای ثابت در ظرفیت های 3 ، 5 ، 8 ، 10 لیتر در دقیقه تولید و عرضه می شوند .اکثر این دستگاه ها چرخ دار است و بعه راحتی می توانید آن ها را در خانه جا به جا کنید .
اکسیژن ساز های قابل حمل برای بیمارانی استفاده می شود که در بیرون از منزل به اکسیژن نیاز دارند . سنسور ها در این دستگاه بسیار حساس می باشد .
زمان استفاده از دستگاه اکسیژن ساز :
بسیاری از مردم از انواع بیماری های قلبی ، ریوی رنج می برند ، که بیشتر این بیماران نیاز به دستگاه اکسیژن دارند . بیمارانی که دارای نارسایی های ریوی هستند و سطح اکسیزنشان از مردم عادی پایین تر است ، نیاز به اکسیژن تراپی دارند .
دستگاه اکسیژن از فیلتر ها ، کمپرسور هوا ، شیر برقی یا دریچه متحرک ، سیلندر های زئولیت ، مخزن اکسیژن ، فلومتر ، لیوان مرطوب کننده تشکیل شده است .
می توانید دستگاه اکسیژن ساز خود را با اطمینان کامل از ما تهیه کنید .
برای کسب اطلاعت بیشتر با شماره های درج شده در آگهی اجاره دستگاه اکسیژن ساز تبریز تماس بگیرید .

افزودن به علاقه مندی ها

منطقه

تبریز
نشانی

موقعیت