Skip to main content

پدیکور مردانه فرست کلاس در ولنجک

انگشتان پا نیز مانند انگشتان دست نیاز به رسیدگی و مراقبت های زیبایی دارند. خیلی از افراد ممکن است به انگشتان و ناخن های پا و مراقبت های آن توجهی نکنند اما به دلیل اینکه مدت زمان طولانی در جوراب و کفش هستند، رطوبت آن ممکن است پاها را به بیماری های پوستی مانند قارچ مبتلا کنند. به همین دلیل باید بسیار به بهداشت آن ها توجه نمود. این روزها یکی از خدماتی که در آرایشگاه های مردانه ارائه می شود، مانیکور و پدیکور می باشد که دارای مزایای زیادی از جمله زیبایی، نظافت و سلامتی پوست و ناخن می باشد.


پدیکور آقایان در ولنجک


پدیکور آقایان در ولنجک ، ناخن های پا نیز مانند ناخن های دست نیاز به رسیدگی و مراقبت های پوستی دارند. یکی از روش های مراقبت و زیبایی ناخن های پا، پدیکور می باشد. امروزه یکی از خدمات ارائه شده در آرایشگاه های مردانه پدیکور ناخن می باشد. پدیکور باعث زیبایی و جذابیت پاها می شود.

پدیکور مزایای زیادی برای ناخن های پا دارد که عبارتند از: افزایش زیبایی ناخن، نظافت ناخن، جلوگیری از قارچ و عفونت ناخن. پدیکور آقایان در ولنجک با داشتن تیم مجرب و حرفه ای آماده خدمت رسانی به مشتریان عزیز می باشد.
در صورت نیاز به به خدمات پدیکور می توانید با شماره های درج شده در آگهی تماس بگیرید.


پدیکور مردانه در ولنجک


پدیکور مردانه در ولنجک ، شاید تعداد کمی از افراد باشند که به نظافت پا و ناخن های خود اهمیت می دهند اما با توجه به اینکه پا به عنوان قلب دوم شناخته می شود، نگهداری و رسیدگی آنها بسیار مهم و حیاتی می باشد. پدیکور از روش هایی است که برای مراقبت ناخن های پا استفاده می شود. این روش علاوه بر اینکه باعث رعایت بهداشت می شود، به ناخن های پا زیبایی نیز می بخشد.

در پدیکور گوشت ها و پوسته های اضافه ناخن را برداشته و همینطور کف پاها را نیز که دچار خشکی و ترک شده اند، تمیز می کنند. پدیکور مردانه در ولنجک مزایای زیادی دارد که یکی از آن ها این است از بروز قارچ و بیماری های پوستی و ترک پا جلوگیری می کند. انجام به موقع پدیکور می تواند به شما در تشخیص به موقع برخی بیماری های پوستی مانند قارچ های عفونی یا پینه کمک کند.


یکی از مراحل انجام پدیکور مردانه در ولنجک، خیساندن پاها در وان آبی است که در آن از نمک حمام استفاده شده است. در این وان پاها را با روغن و لوسیون های مخصوص ماساژ می دهند. این روش باعث می شود که رطوبت پاها حفظ شده و از بروز تاول و ترک های پوستی جلوگیری شود.
ماساژ پاها از دیگر مراحل پدیکور است که باعث می شود گردش خون افزایش پیدا کرده و به از بین رفتن درد و تنش های پا کمک نماید.
در صورتی که به یک مرکز حرفه ای پدیکور مردانه در ولنجک نیاز دارید، کافی با شماره های درج شده در آگهی در تماس باشید.


قیمت پدیکور آقایان در ولنجک


قیمت پدیکور آقایان در ولنجک ، پدیکور آقایان در ولنجک روش های متفاوتی دارد که هر کدام از آن ها روش خاص خود را دارا می باشد. برای اینکه بدانید کدام یک از روش ها برای شما مناسب تر است، باید هر کدام از آن ها را بشناسید. انواع روش های پدیکور عبارتند از: پدیکور ورزشکاران، پدیکور اسپا، پدیکور کلاسیک یا معمولی، پدیکور فرانسوی، پدیکور مارگاریتا و ... .


در پدیکور از لوازم خاصی استفاده می شود که در ادامه به شرح آنها می پردازیم. یکی از ضروری ترین ابزار پدیکور ناخن گیر می باشد. با توجه به اینکه ناخن ها بستر مناسبی برای رشد میکروب ها می باشد، کوتاه کردن ناخن ها می تواند از بروز بیماری ها جلوگیری نماید. پوشر از دیگر ابزار پدیکور می باشد که موجب تمیز کردن کوتیکول ناخن می شود.

از دیگر ابزارهای مورد استفاده در پدیکور آقایان در ولنجک، بافر می باشد. بافر به درخشانندگی و براق کردن سطح ناخن ها کمک می کند و با از بین بردن یک لایه از سطح ناخن باعث یکدست شدن سطح ناخن می شود.
عوامل زیادی در تعیین قیمت پدیکور تاثیر دارد که عبارتند از: تخصص و تجربه بهداشت کار و لوازمی که برای پدیکور استفاده می شود. چنانجه می خواهید از خدمات این مجموعه تخصصی استفاده نمایید با شماره های درج شده در آگهی تماس بگیرید.


مانیکور آقایان در ولنجک


مانیکور آقایان در ولنجک ، به مراقبت های بهداشتی و زیبایی که برای ناخن های دست استفاده می شود، مانیکور می گویند. در مانیکور به برداشتن پوسته ها و گوشت های اضافی اطراف ناخن، تمیز کردن کوتیکول ناخن، تمیز کردن ناخن ها و شیارهای ناخن می پردازند.
مانیکور آقایان در ولنجک باعث زیبایی ناخن های دست، افزایش گردش خون، افزایش اعتماد به نفس و از همه مهم تر باعث جلوگیری از رشد میکروب ها و قارچ ها در ناحیه ناخن می باشد.


انجام مانیکور به وسایلی نیاز دارد که عبارتند از: سنگ پا، ناخن گیر، قیچی، پد لا انگشتی، سوهان برقی، سنباده مخصوص، نیپر، پوشر کوتیکول، نرم کننده، بافر ناخن و ....
انجام خدمات مانیکور آقایان در ولنجک به بهداشتی ترین روش ها و بهترین کیفیت ممکن انجام می شود. در صورت نیاز می توانید با شماره های درج شده در آگهی تماس بگیرید.

مانیکور مردانه در ولنجک


مانیکور مردانه در ولنجک ، خدماتی مانند مانیکور یکی از روش هایی است که برخی از مردان آن را دوست داشته و از این پشیمان هستند که چرا زودتر از این روش برای زیبایی و بهداشت ناخن های خود استفاده نکرده اند. در گذشته بیشتر خانم ها از این روش استفاده می کردند اما امروزه چنین خدماتی فقط مخصوص خانم ها نیست و مردان نیز از این روش استقبال می کنند. برخی از مشاغل مانند پرستاری، هنری، پزشکی و فروش هستند که به ناخن هایی نیاز دارند که علاوه بر تمیز بودن از زیبایی نیز برخوردار باشد و این یکی از دلایل استفاده مردان از مانیکور است.
در صورتی که به مانیکور مردانه در ولنجک نیاز دارید، می توانید با شماره هایی که داخل آگهی درج شده است، در تماس باشید.

خدمات مانیکور آقایان در ولنجک


خدمات مانیکور آقایان در ولنجک ، یکی از روش هایی که برای زیبایی و بهداشت ناخن ها مورد استفاده قرار می گیرد، مانیکور می باشد. مانیکور عبارتست از: شکل دادن به لبه های ناخن، پر کردن، از بین بردن گوشت ها و پوسته های اضافی اطراف ناخن، براق کردن سطح ناخن، تمیز کردن کوتیکول، ماساژ دست و در نهایت استفاده از لاک ناخن.


مانیکور روش های مختلفی دارد که شامل دو نوع فرانسوی و آمریکایی می باشد. ابزاری که برای مانیکور استفاده می شود عبارتند از: انبرک، قاشق عقب زن، فرچه، سوهان و ناخن گیر.
خدمات مانیکور آقایان در ولنجک علاوه بر اینکه کیفیت خدمات آنها بالا است، از ابزارهای به روز نیز استفاده می کنند که این ابزارها را برای جلوگیری از انتقال بیماری به طور متداول ضد عفونی می کنند. تیم حرفه ای خدمات مانیکور آقایان در ولنجک آماده خدمت رسانی به مشتریان عزیز می باشد. جهت دریافت وقت می توانید با شماره های داخل آگهی تماس بگیرید.

آرایشگاه مردانه در ولنجک


آرایشگاه مردانه در ولنجک ، خدماتی که امروزه در آرایشگاه های آقایان ارائه می شود، با خدمات آرایشگاه های زنانه تفاوت زیادی ندارند. مردان نیز بیشتر از گذشته به زیبایی و مرتب بودن خود توجه می کنند. در آرایشگاه مردانه در ولنجک خدماتی مانند پروتز مو، گریم داماد، خدمات پوست و زیبایی، مانیکور، پدیکور، کراتینه مو، سشوار و فرم دهی مو با آدامس مو، اصلاح مو و صورت، اصلاح موی کودک و رنگ مو با بهترین کیفیت توسط تیم مجرب و حرفه ای به مشتریان ارائه می گردد.
در صورتی که می خواهید از خدمات بی نظیر این تیم حرفه ای لذت ببرید می توانید با ما از طریق شماره های داخل آگهی در تماس باشید.

آرایشگاه داماد در ولنجک


آرایشگاه داماد در ولنجک ، دامادها در روز عروسی خود دوست دارند که بهترین شکل در جشن خود حاضر شوند. خدماتی که برای دامادها در آرایشگاه در ولنجک به آنها ارائه می شود، عبارتند از: پاکسازی صورت، مانیکور، ماسک های لایه بردار، ماساژ و ریلکسیشن، گریم داماد، سولاریوم و ....
در صورتی که داماد بخواهد موهای خود را رنگ کند، باید از چند روز قبل از عروسی برای انجام آن به آرایشگاه مراجعه نماید.

همچنین برای گریم داماد از کرم هایی که در سینما کاربرد دارد، استفاده می کنند تا ماندگاری بالایی داشته باشد.برخی از دامادها استرس دارند که در روز عروسی خود آنطور که می خواهند، گریم نشوند. آرایشگر داماد در ولنجک قبل از روز عروسی، داماد را به صورت تستی گریم کرده تا از استرس داماد کاسته شود.
برای گرفتن وقت می توانید با شماره های مندرج در آگهی تماس بگیرید.

افزودن به علاقه مندی ها

منطقه

تهران
نشانی
زعفرانيه، انتهاي ثارالله، بالا تر از بلوار بهزادی

موقعیت