Skip to main content

پارس المنت محدوده لاله زار

پارس المنت محدوده لاله زار ، المنت حرارتی قطعه ای جهت انتقال گرما ، طرز کار المنت حرارتی نارسانا دارای مقاومت الکتریکی به این شکل است که زمانی که انرژی الکتریکی از آن عبور می کند گرما تولید می کند و پس این گرمای تولیدی را به جامدات و یا مایعات و یا گازها انتقال می دهد . با کم ترین هزینه و در سریعترین زمان ممکن سفارش ها را به دست مشتریان می رساند .


سفارش شما با توجه به درخواست شما و با کیفیتی که شما بخواهید تولید می گردد .



تولید کننده انواع المنت محدوده لاله زار :

تولید کننده انواع المنت محدوده لاله زار ، تولید کننده هرگونه المنت با قطر و توان های متفاوت در سایز ها و اندازه های متفاوت جهت ساخت انواع المنت ها با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید تا با مشاورین ما در این زمینه در ارتباط باشید . عرضه و تولید کننده المنت در لاله زار با بهره گیری از نیروهای باتجربه و دستگاه های مدرن به تولید و ساخت سفارش شما می پردازند .


پخش کننده انواع المنت محدوده لاله زار :


پخش کننده انواع المنت محدوده لاله زار ، جهت سفارش انواع المنت ها می توانید با پخش کننده المنت در لاله زار تماس حاصل فرمایید . پخش کننده المنت در لاله زار با بهره گیری از کادری مجرب و کار آزموده در خصوص طراحی و ساخت انواع المنت های فلنج دار ، المنت سرامیکی ، المنت تسمه ای ، المنت میله ای ، المنت ضد اسید و المنت پره ای و ... به شما مشاوره داده و به ساخت سفارش شما با استفاده از پیشرفته ترین ابزار با به کارگیری ظرافت خاص در طراحی المنت ها می پردازد . با شماره های درج شده تماس حاصل فرمایید و سفارش خود را ثبت نمایید ما تمام تلاش خود را به کار می گیریم تا با استفاده از نیروهای ماهر بهترین کیفیت را در کوتاه ترین زمان ممکن و با نازل ترین قیمت در خدمت شما عزیزان در لاله زار قرار دهیم .


فروشنده انواع المنت محدوده لاله زار :


فروشنده انواع المنت محدوده لاله زار ، محدوده لاله زار در زمینه تولید ، پخش ، فروش ، عرضه انواع المنت های حرارتی جهت تمامی مصارف با بهترین کیفیت در خدمت شما عزیزان هستیم جهت هماهنگی می توانید با شماره های درج شده تماس حاصل فرمایید . 


عرضه کننده انواع المنت محدوده لاله زار :


عرضه کننده انواع المنت محدوده لاله زار ، المنت یک سیمی است که به همراه مقاومت است که این قابلیت را دارد که جریان الکتریکی بالا را تحمل کند در واقع اگر بخواهیم مقایسه کنیم سیم های نازک در عرض ثانیه ای ذوب می شوند اما در مورد المنت ها قضیه مقداری متفاوت است که می توانند جریان های بسیار بالا را تحمل کنند جنس اصلی المنت ها از نیکروم یا نیکل است و در توان ها و قدرت های متفاوتی می باشند که طبق درخواست مشتری مورد خواشته شده را ساخته و در اختیار مشتریان در لاله زار قرار می دهیم .  میتوان طبق تعریفی از المنت ها این گونه بیان کرد که در آبگرمکن های برقی و سماور برقی  و ... کارایی دارد . بیشترین استفاده را در بین المنت های عنوان شده المنت فشنگی ، المنت میله ای ، و المنت کویل هیتر هستند .


المنت فشنگی :


کاربرد این المنت ها در صنایع مختلف بسیار است این المنت ها توسط سیم کرم نیکل که به صورت فنر فشرده شده و توسط عایق مخصوص داخل غلاف المنت فشرده می شود گرم می شوند می توان این المنت ها را توسط ترموکوپل های مختلف کنترل کرد و همچنین می توان در فضاهای فشرده از المنت های فشنگی استفاده کرد وجود روکش در المنت های فشنگی این شرایط را فراهم می کند که توان حرارتی بالا را تحمل کند .


المنت میله ای :


از دیگر نوع المنت ها که استفاده زیادی در صنعت دارد استفاده از المنت های میله ای است این المنت ها در اندازه های متفاوتی هستند پوشش های قوی به کار رفته در المنت های میله ای موجب شده است که کارایی بالایی در صنعت داشته باشد و همین خصوصیت سبب شده است که در برابر فشار های الکتریکی حفاظت مناسبی داشته باشد .
المنت های میله ای پرده دار از یکی دیگر از متنوع ترین و بهترین راه حل ها برای استفاده و کاربرد های دیگر است . المنت های میله ای هم در سایز ها و شکل های مختلفی هستند و بنا به درخواستی که مشتریان داشته باشند و سفارشی که تحویل می گیریم این اندازه ها متغیر است . المنت های میله ای پره دار همچنین پوشش خارجی قوی برای محافظت در برابر فشار های فیزیکی قوی دارند .


المنت کویل هیتر :


کارایی بالا المنت های کویل هیتر نسبت به المنت های دیگر که دلیل آن تحمل دماهای بالاتر از 700 درجه سانتی گراد و انعطاف پذیری المنت کویل هیتر می توان استفاده نمود همچنین از دیگر مزایای استفاده از این المنت ها در مکان هایی که فضا کم باشد و نیاز به حرارت بالا داشته باشد المنت های کویل هیتر در دو و دل ترموکوپل دار و بدون ترموکوپل موجود می باشد . در ابعاد و وات های گوناگون قابل سفارش هستند جهت سفارش نوع مصرفی المنت خود با عرضه کننده المنت در لاله زار تماس بگیرید . موارد مصرف این نمونه از المنت ها در کارخانجات تولید لاستیک ، کارخانجات تولید لوله های پلی اتیلن و لوله های پلیکا و همچنین دستگاه های تزریق پلاستیک و غیره ... می باشد .  

افزودن به علاقه مندی ها

منطقه

لاله زار
نشانی
لاله زار جنوبی پاساژ اخوان طبقه ۲ پلاک ۸۲ پارس المنت

موقعیت