Skip to main content

خانم جعفری وکیل پایه یک دادگستری

وظایف وکیل چیست؟ مهمترین وظایف یک وکیل، مشاوره دادن به مراجعه کنندگان در موارد مختلف است. در صورتی که طرفین پس از برگزاری جلسه مشاوره، وکالت پرونده را قبول کنند، وکالت نامه ای با شرایط مد نظر موکل تنظیم شده و به امضا می رسد. از پرونده هایی که توسط وکیل پیگیری می شود، می توان به امور ملکی، امور کیفری، طلاق توافقی، امور خانوادگی و وکیل مالی اشاره نمود. در صورتی که قصد دریافت خدمات وکالت تخصصی و حرفه ای را دارید، با شماره تلفن های قید شده در سایت تماس گرفته و با خانم جعفری وکیل فردیس کرج، مشاوره نمایید.

وکیل امور ملکی در فردیس


وکیل امور ملکی در فردیس ، وکیلی است که با داشتن دانش مربوط به قوانین حقوقی، کیفری و ثبتی مربوط به املاک، در زمینه پیگیری پرونده های ملکی فعالیت می کند. وکیل ملکی بر تمامی قوانین و آیین نامه های ثبت اشراف داشته و با داشتن تجربه، سعی در پیگیری پرونده های موکلین با درصد موفقیت بالا می نماید. حوزه تخصصی وکیل امور ملکی در فردیس، شامل تقسیم ملک مشاع، تنظیم سند رسمی، خلع ید، افراز ملک، تخلیه املاک استیجاری، تأیید فسخ معامله، تعدیل اجاره بها، الزام به تحویل مبیع و سایر دعاوی ملکی می شود. در صورتی که نیاز به دریافت خدمات تخصصی وکیل امور ملکی در فردیس را دارید، با شماره تلفن های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.

وکیل کیفری در فردیس


وکیل کیفری در فردیس ، وکیلی است که در دعاوی کیفری دارای تجربه و تخصص می باشد و در زمینه طرح دعاوی در دادگستری فعالیت می کند. پس از طرح دعاوی، دادسرا اقدام به رسیدگی پرونده نموده و تحقیقات مقدماتی در زمینه کشف جرم و تعقیب متهم را آغاز می نماید. برخی از پرونده هایی که توسط وکیل کیفری در فردیس رسیدگی می شود، شامل جعل، سرقت حدی، سرقت تعزیری، خیانت در امانت، شهادت کذب، شرب خمر، کلاهبرداری، رابطه نامشروع، افترا و فروش مال غیر خودرو می شود. با توجه به اهمیت دعاوی کیفری، لازم است از خدمات حرفه ای یک وکیل کیفری مجرب و با تجربه استفاده نمود. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با وکیل کیفری در فردیس تماس حاصل فرمایید.

وکیل طلاق توافقی در فردیس


وکیل طلاق توافقی در فردیس ، یکی از پرطرفدارترین وکیل هایی است که امروزه در زمینه پیگیری پرونده های قضایی کشور مطرح می شود با توجه به اینکه امروزه بنیان خانواده ها رو به سست شدن است، نقش وکیل طلاق توافقی پر رنگ تر می شود. طلاق توافقی دارای مراحل مشخصی است که شامل ارائه مدارک مورد نیاز به وکیل طلاق توافقی، حضور در دفتر وکالت و مکتوب کردن توافقات طرفین در زمینه مهریه، نفقه، حضانت فرزندان و موارد دیگر، امضای طرفین  در صورتجلسه های تنظیم شده، حضور در جلسات مشاوره توسط وکیل طلاق توافقی، ارائه گواهی عدم بارداری به وکیل، جاری کردن صیغه طلاق در دفترخانه با حضور وکیل و ثبت طلاق در شناسنامه طرفین می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و تماس با وکیل طلاق توافقی در فردیس، با شماره تلفن های درج شده در سایت تماس بگیرید.
                                                                                                                                                    
وکیل دادگاه انقلاب در فردیس


وکیل دادگاه انقلاب در فردیس ، با توجه به اینکه دادگاه انقلاب، دادگاهی کیفری و حقوقی به شمار می آید، در زمینه پرونده های کیفری و دعاوی حقوقی فعالیت می نماید. وکیل دادگاه انقلاب در فردیس علاوه بر داشتن دانش و تحصیلات تخصصی در زمینه پرونده های کیفری، دارای تجربه کافی در پرونده های کیفری و رویه دادگاه ها در دادسراها بوده و نسبت به انجام تحقیقات مقدماتی، آشنایی کامل دارد. از مواردی که وکیل دادگاه انقلاب در فردیس از آن مطلع و آگاه است، قوانین مربوط به مبارزه با مواد مخدر، قانون قاچاق کالا و ارز و کلیه قوانین مربوط به امور کیفری می باشد. جهت برقراری تماس با وکیل دادگاه انقلاب در فردیس، با شماره تلفن های درج شده در سایت بگیرید.

وکیل مالی در فردیس


وکیل مالی در فردیس ، وکیلی متخصص و با تجربه است که در حوزه های مالی و حسابداری دارای مهارت بالایی می باشد. وکیل مالی بر کلیه قوانین مالیاتی و حقوقی اشراف داشته و در زمینه اداره پرونده های مالیاتی تجربه کافی دارد. وظیفه وکیل مالی، اداره نمودن شرکت و به سود رساندن شرکت در مدت زمان کوتاه می باشد. وکیل مالی در فردیس درصدد است که با بررسی هزینه های احتمالی و مصارف مالی شرکت، هزینه های شرکت را کاهش داده و سود شرکت را به حداکثر برساند. به طور کلی از وظایف وکیل مالی می توان به پشتیبانی مالی و دادرسی مالیاتی اشاره نمود. در صورتی که صاحب شرکت هستید و نیاز به استفاده از خدمات وکیل مالی در فردیس را دارید، با شماره تلفن های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.

وکیل در فردیس


وکیل در فردیس ، از طرف شخص دیگری اعم از حقیقی و حقوقی، مأمور عقد وکالت پرونده های مختلف می شود. انواع وکالت ها شامل وکیل انتخابی، وکیل تسخیری، وکیل اتفاقی، وکیل معاضدتی است که هر کدام دارای خصوصیات و ویژگی های مختلفی می باشند. به طور کلی وکیل مجرب و متخصص با داشتن مهارت بالا، در زمینه پیگیری طلاق توافقی، امور کیفری، امور مالی و امور ملکی به صورت حرفه ای فعالیت می کند. جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت خدمات حرفه ای وکیل در فردیس، با شماره تلفن های قید شده در سایت تماس بگیرید.

خانم جعفری وکیل فردیس کرج


خانم جعفری وکیل فردیس کرج ، در زمینه پذیرش کلیه دعاوی کیفری، حقوقی، خانوادگی، مشاوره و ثبت فعالیت می کند. از دعاوی خانوادگی می توان به انواع طلاق، نفقه، مطالبه مهریه، اجرت المثل، نحله و حضانت فرزندان اشاره نمود. دعاوی حقوقی شامل خلع ید، ابطال سند، ابطال قرارداد و الزام به تنظیم سند می شود. خانم جعفری وکیل فردیس کرج در زمینه جرایم علیه اشخاص که شامل قتل، ضرب و جرح، تجاوز به عنف، جرایم تمامیت جسمانی و حیثیت اشخاص است، خدمات حرفه ای ارائه می کند. جرایم علیه اموال شامل کلاهبرداری، سرقت، خیانت در امانت، تخریب صدور چک بلامحل و سایر جرایم مالی می شود. وکیل مجرب در زمینه جرایم علیه امنیت که شامل جعل، محاربه و جاسوسی می شود نیز فعالیت می نماید. در صورتی که قصد دریافت خدمات مشاوره با خانم جعفری وکیل فردیس کرج را دارید، با شماره تلفن های درج شده در آگهی تماس بگیرید.

افزودن به علاقه مندی ها

منطقه

کرج
نشانی

موقعیت