Skip to main content

موسسه حقوقی عدل جویان جاوید آپادانا

اگر دچار مشکلات قضایی شده باشید، مطمئناً از اهمیت این مشکلات باخبر هستید و می‌دانید چه مشکلاتی ممکن گریبان شما را بگیرید. حتی اگر هم دچار این مشکلات نشده باشید مطمئناً از اهمیت آن‌ها با خبر هستید و می‌دانید مهم‌ترین اصل در حل مشکلات قضایی داشتن یک وکیل خوب زیرا اگر شما تمام مدارک متهم کردن یک فرد یا بی‌گناه بودن خود را داشته باشید اما از وکلای مجرب در طالقانی کرج استفاده نکنید ممکن حق شما ضایع شود.


بهترین وکیل در طالقانی کرج

بهترین وکیل در طالقانی کرج زمانی معنا پیدا می کند که شما دچار مشکلات جدی خانواده، کیفری، حقوقی، ثبتی یا قراردادی شده باشید و تمام مدارک علیه شما باشد و یا مدرکی برای اثبات بی گناهی خود و گناه کار بودن طرف مقابل نداشته باشید در این زمان است که اوضاع شما بسیار وخیم است و نیاز به یک وکیل دارید که از حق شما دفاع کند به همین دلیل باید از بهترین وکیل در طالقانی کرج درخواست کمک کنید تا او بتواند حق ضایع شده ی شما را احیا کند. اگر به دنبال بهترین وکیل در طالقانی کرج هستید می توانید با موسسه حقوقی عدل جویان جاوید آپادانا در ارتباط باشید.

وکیل خوب در طالقانی کرج


وکیل خوب در طالقانی کرج را در موسسه حقوقی عدل جویان جاوید آپادانا بیابید. زمانی که می خواهید از توصیه های یک وکیل خوب در حل مشکل خود استفاده کنید، در ابتدای کار می توانید از مشاوره تلفنی بهره مند شوید، ولی در مشاوره تلفنی امکان حل شدن مشکل شما به طور قطعی وجود ندارد، بنابراین برای اینکه مراحل پیگیری حقوقی پرونده ی شما شروع شود باید با اسناد و مدارک خود به موسسه حقوقی عدل جویان جاوید آپادانا مراجعه کنید و با اطمینان کامل پرونده ی خود را به وکیل خوب در طالقانی کرج بسپارید.


تفاوت بهترین وکیل و وکیل خوب در طالقانی کرج


مطمئناً برایتان سوال شده که چه تفاوتی بین بهترین وکیل و وکیل خوب وجود دارد؟ جواب این سوال بسیار واضح است زمانی اسم از بهترین وکیل برده می شود که شما هیچ راه نجاتی پیش روی خود نمی بینید و شکست شما قطعی است و تمان مدارک علیه شماست در این زمان است که بهترین وکیل دست به کار می شود و حق و حقوق شما را احیا می نماید. اما زمانی که شما مدارکی دارید که می توانید حق خود را احیا کنید اما درک درستی از قوانین کشور و مراحل قانونی رسیدگی به پرونده ی خود را ندارید باید از وکیل خوب استفاده کنید.


وکیل ارزان برای طلاق توافقی در چهار راه طالقانی

وکیل ارزان برای طلاق توافقی در چهارراه طالقان، طلاق توافقی به نوعی از طلاق گفته می شود که زوجین توانایی زندگی مشترک را نداشته و تصمیم به جدایی می گیرند و در این نوع طلاق، زن و مرد راضی به طلاق و جدایی بوده و قصد دارند تا رابطه شان را در کوتاه ترین زمان ممکن به اتمام برسانند به همین دلیل استفاده از وکیل ارزان قیمت در طلاق های توافقی امری منطقی به نظر می رسد،زیرا زوجین با یکدیگر به توافق جامع رسیده اند و مشکلی با مسئله طلاق ندارند و وکیل ارزان تنها موارد قانونی این طلاق را انجام می دهد. اگر به دنبال وکیل ارزان برای طلاق توافقی در چهارراه طالقانی هستید می توانید با موسسه حقوقی عدل جویان جاوید آپادانا در ارتباط باشید.


طلاق توافقی فوری در چهار راه طالقانی

طلاق توافقی فوری در چهارراه طالقانی یکی از مواردی است که زوجین به دنبال آن هستند و می خواهند به سرعت از یکدیگر جدا شوند و به دنبال یک وکیل خوب برای انجام هرچه سریع تر موارد طلاق هستند. مدت زمان گرفتن طلاق توافقی توسط وکیل پایه یک دادگستری در موسسه حقوقی عدل جویان جاوید آپادانا یک ماه کاری می باشد.

وکیل خانواده مجرب در چهار راه طالقانی کرج


وکیل خانواده مجرب در چهارراه طالقانی کرج جزء مهم ترین نیازهای این منطقه شناخته می شود که با توجه به میزان پرونده های خانواده و افزایش بی رویه ی آن، این نیاز بسیار بیشتر شده است و دعاوی خانواده جزء مهم ترین و بیشترین دعاوی در دادگاه ها هستند که برای رسیدگی به آن ها دادگاه هایی ویژه وجود دارد که فقط به این دعاوی رسیدگی می کند و کلیه ی پرونده های خانواده در دادگاه های خانواده رسیدگی می شود.


مهم‌ترین عوامل دعاوی خانواده

شاید برایتان سؤال شده باشد که چرا دعاوی خانواده به این شدت افزایش پیدا کرده‌اند و این دعاوی برای چه مواردی رخ می‌دهد؟ جواب به این سؤال کمی سخت است ولی اگر به ریشه ی جامعه نگاه کنید متوجه خواهید شد که ریشه ی این دعاوی در تغییر فرهنگ جامعه، مشکلات جنسی زوجین و مشکلات اقتصادی کشور
می باشد که باعث این دعاوی می‌شود. دعاوی خانواده بیشتر بر سر مسائلی نظیر طلاق، مهریه، نفقه و حضانت فرزند یا فرزندان رخ می‌دهد که البته این بخش اعظمی از این دعاوی است و این دعاوی بر سر مشکلات دیگری نیز رخ می‌دهد.

وکیل کیفری در چهارراه طالقانی کرج


وکیل کیفری در چهارراه طالقانی کرج فردی است که به علوم مختلف جرم شناسی و جزا، روان شناسی، شخصیت شناسی تسلط داشته و در دعاوی کیفری مانند قتل، مواد مخدر، سرقت، خیانت در امانت، کلاهبرداری، انتقال مال غیر و ... فعالیت می نماید. و با توجه به طیف گسترده جرائم کیفری و اهمیت بالای این جرائم، بهترین کار انتخاب بهترین وکیل کیفری در چهارراه طالقانی کرج می باشد که به این منظور می توانید به موسسه حقوقی عدل جویان جاوید آپادانا واقع در چهارراه طالقانی کرج مراجعه بفرمایید.


وکیل حقوقی در چهار راه طالقانی کرج


وکیل حقوقی در چهارراه طالقانی کرج نیز یک وکیل متخصص جرائم حقوقی می باشد که تجربیات زیادی در این زمینه دارد و می تواند به شما در رفع مشکلات حقوقی تان کمک نماید. از جمله جرائم حقوقی می توان الزام به تنظیم سند، اثبات مالکیت، خلع ید، مشارکت های احداثی، پیش فروش و ..‌. را نام برد که در این گونه دعاوی برای طرح دعوا باید دادخواست حقوقی تقدیم دادگاه بشود و جرائم حقوقی به شکلی هستند که در آن ها شکایت کاربردی ندارد و مجازات آن ها مانند جرائم کیفری نیست و مجازات سنگین مالی و موارد خاصی که دادگاه تعیین می کند شامل حال فرد مورد محاکمه می شود و همین امر ضرورت استفاده از یک وکیل خوب حقوقی را نمایان می سازد.


تفاوت جرائم کیفری و حقوقی

مطمئناً اسم جرائم حقوقی و کیفری را به وفور شنیده‌اید و این برایتان سؤال بوده دلایل تفاوت این دو اسم در چیست؟ برای جواب به این سؤال باید به مهم‌ترین تفاوت‌های این دو جرم نگاه کرد که در ادامه بررسی می‌شوند.

1. نحوه طرح دعوا

برای دعاوی کیفری از شکایت استفاده می‌شود که بعد از تائید نیروی انتظامی پرونده به جریان می‌افتد، اما در دعاوی حقوقی شکایت وجود ندارد و باید برای طرح دعوا از دادخواست استفاده نمود که نیازی به تائید نیروی انتظامی ندارد.

2. نوع برگه

در دعاوی کیفری از هر برگه‌ای می‌توان برای طرح شکایت استفاده نمود و نیاز به برگه‌ای خاصی نیست ولی در دعاوی حقوقی باید از برگه‌ی مخصوص دادگاه که کلمه دادخواست در آن درج شده استفاده نمود.

3. جرائم محکومین

در دعاوی کیفری متهم به مجازاتی مانند زندان یا اعدام محکوم می‌شود ولی در دعاوی حقوقی متهم به جزای نقدی محکوم می‌شود و در صورت عدم پرداخت جزا به زندان محکوم می‌شود.

افزودن به علاقه مندی ها

منطقه

کرج
نشانی
کرج، چهار راه طالقانی برج طالقانی طبقه ی هشتم واحد 301

موقعیت