Skip to main content

دفتر وکالت در شهرک غرب

وکیل مترادف کلمه نماینده می باشد. فردی است که به موجب قاون، نماینده فردی دیگر در انجام برخی امور وی می شود. البته بین وکیل و موکل( فردی که وکیل، وکالت او را به عهده می گیرد) قراردادی منعقد می گردد که این قرارداد، وکالت نام دارد. افراد در تمامی امور خود به جز برخی موارد، مجاز به انتخاب وکیل می باشند. وکیل قادر است در حدود اختیاراتی که موکل به او واگذار کرده، در محاکم قضایی و دادگاه ها تصمیم گیری نماید.


وکیل در شهرک غرب


وکیل در شهرک غرب ، از سوی دادگستری به وکیل، مجوز یا پروانه وکالت اعطا می گردد، که به موجب آن وکیل می تواند در انجام امور موکل خود در مراجع قضایی حاضر شده و در چارچوب قانون اساسی به دفاع از حقوق موکل خود بپردازد. وکیل حق ندارد در امور خارج از اختیاراتی که موکل به او داده دخالت کند، به عبارتی اگر موکل اقدامات وکیل خود را تایید نکند این اقدام وکیل دارای ارزش و اعتبار نبوده و وکیل خود مسئول اقدامات خویش است. چنانچه در جستجوی وکیل در شهرک غرب هستید با شماره های مندرج در سایت تماس حاصل نمایید.


وکیل خانواده در شهرک غرب


وکیل خانواده در شهرک غرب ، وکیل خانواده فردی است که بیشترین وقت خود را در دادگاه های خانواده می گذراند. قطعا یک وکیل بی تجربه صلاحیت لازم را برای بر عهده گرفتن این وظیفه خطیر نخواهد داشت. وکیل خانواده با مطالعه پرونده و بررسی همه جانبه آن، اقدام به حل اختلاف طرفین دعاوی می کند. تجربه، صداقت، دانش روز، امانتداری و .. ویژگی هایی است که وکیل خانواده باید از آنها برخوردار باشد. وکیل خانواده می تواند در اموری مانند طلاق، مهریه، نفقه، حضانت فرزند، اختلافات دوران نامزدی و سایر مشکلات خانودگی دخل و تصرف نماید. برای ارتباط با بهترین وکیل در شهرک غرب با شماره های درج شده در آگهی تماس حاصل فرمایید.


وکیل حقوقی در شهرک غرب


وکیل حقوقی در شهرک غرب ، وکیل حقوقی فردی است که از سوی موکل خود می تواند در مسائل حقوقی وی در مراجع قضایی یا غیر قضایی اقدام نماید. وکیل حقوقی بر اساس دانش و تجربه خود در امور حقوقی مشاوره های لازم را به موکل می دهد. عموما حقوق در جوامع به حقوق عمومی و حقوق خصوصی دسته بندی می شوند. حقوق خصوصی به مسائل و دعاوی افراد با یکدیگر مربوط می شود، در جایی که حقوق عمومی مربوط به اداره حکومت و مسایل عمومی جامعه می باشد. مواردی که وکیل حقوقی به آن می پردازد شامل خرید و فروش، اجاره، رهن، مالکیت خصوصی افراد، مطالبه ضرر و زیان آنها، حقوق خانواده و ... می باشد. برای دریافت مشاوره با وکیل حقوقی در شهرک غرب با ما در تماس باشید.


مشاور حقوقی در شهرک غرب


مشاور حقوقی در شهرک غرب ، مشاور حقوقی فردی است که با توجه به علم و آگاهی و تجربه خود قادر است راهکارهای ارزنده ای را در اختیار سازمان ها، ادارات و شرکت های خصوصی بگذارد. مدیران کسب و کار به دلیل مسئولیت های مهمی که بر عهده دارند می توانند تصمیات عاقلانه تر و بهتری اتخاذ نمایند. چرا که مدیران اجرایی با بی خبری از مسائل حقوقی متحمل ضرر و زیان در مراودات مالی و اجتماعی خود خواهند شد. مشاور حقوقی در زمینه های متعددی مانند چک، سفته، تهعدات بانکی و بسیاری از مسائل دیگر، راه حل های کاربردی را در اختیار مدیران سازمان ها قرار می دهند. برای دریافت شاوره با مشاور حقوقی در شهرک غرب با ما در تماس باشید.


وکیل کیفری در شهرک غرب


وکیل کیفری در شهرک غرب ، وکیل کیفری فردی است که در مواردی مانند سرقت، خیانت در امانت، کلاهبرداری، جعل اسناد، استفاده از اسناد مجعول و از این موارد فعالیت دارد. برخی از پرونده های کیفری به دلیل تخصصی بودن و اهمیت جرم لازم است از وکیل کیفری مجرب مشاوره و راهنمایی اخذ شود. حساسیت دعاوی کیفری به دلیل اینکه با جان و مال و آبروی افراد سر و کار دارد از اهمیت بالایی برخوردار می باشند. وکیل کیفری با دانش قانون مجازات اسلامی، آگاهی از قوانین مربوط به مبارزه با مواد مخدر، قاچاق کالا و ارز و با تسلط کامل بر امور کیفری به حل این دسته از مشکلات می پردازد. چنانچه در جستجوی وکیل کیفری در شهرک غرب هستید می توانید با شماره های ما در تماس باشید.


وکیل ملکی در شهرک غرب


وکیل ملکی در شهرک غرب ، وکیل ملکی فردی است که در دعاوی ملکی دارای تخصص و تجربه می باشد. وکیل ملکی با تنظیم سند رسمی، اخذ پایان کار، تقسیم و افراز املاک مشاع، جعل اسناد، تصرف عدوانی و غیره بر اساس دانش و تجربه خود دخل و تصرف دارد. وکیل ملکی قادر است در دعاوی حقوقی و کیفری مربوط به اموال غیر منقول حق رای داشته باشد. به منظور ارتباط با وکیل ملکی در شهرک غرب با شماره های ما در تماس باشید.


دفتر وکالت در شهرک غرب


دفتر وکالت در شهرک غرب ، دفتر وکالت محلی است که به وسیله وکیل تاسیس و اداره می شود. هدف از این تاسیس کمک به اجرای عدالت می باشد. تمامی وکلا ابزار واحدی به نام قانون در اختیار دارند اما روش استفاده آنان از این ابزار واحد یکسان نیست. آن ها در برخورد با قانون به انتخاب پرداخته و عملکرد ویژه ای را برمی گزینند. اما در هر صورت همگی از اجرای قانون واحدی سخن می گویند. در دفتر وکالت وکیل کاسب نیست و هدف او تنها کسب مال نبوده و او در این مکان به اجرای عدالت به بهترین شکل ممکن خواهد پرداخت. دفتر وکالت با تایید رییس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه تاسیس می گردد. دفتر وکالت معتبر دارای پروانه دفتر وکالت، دو کارمند دفتری، حداقل یک کارشناس حقوقی و یک کارشناس فناوری اطلاعات می باشد. چنانچه در جستجوی دفتر وکالت در شهرک غرب می باشید با شماره های مندرج در سایت تماس بگیرید.

 

وکیل پایه یک دادگستری در شهرک غرب :


وکیل پایه یک دادگستری در شهرک غرب ، وکیل پایه یک دادگستری باید مراحل بسیار زیادی را طی بنماید و هر کسی توانایی گرفتن مدرک وکیل پایه یک دادگستری را دارا نمی باشد . در حقیقت وکیل پایه یک دادگستری به کسی گفته می شود که مدرک پایه یک را در کانون وکیل های دادگستری کسب نماید . وکیل پایه یک دادگستری می تواند به انواع پرونده ها با موضوع های گوناگون رسیدگی بنماید . اگر که به دنبال یک وکیل پایه یک دادگستری در شهرک غرب هستید که بسیار کار بلد باشد می توانید با شماره های مندرج در آگهی تماس بگیرید .

افزودن به علاقه مندی ها

منطقه

تهران
نشانی

موقعیت