Skip to main content

وكيل پايه يك دادگستری در اوین

در دنیای امروز مشکلات قضایی و حقوقی ، مشکلی است که بسیار زیاد شده است . پرونده های مسائل مالی ، جرائم غیر عمد ، ارث ، مهریه از دعواهای حقوقی رایج هستند که نمی توان توقع داشت که افراد مسئله های پیچیده حقوقی خود را ، به تنهایی و بدون هیچ گونه کمک مشاوره و وکیل حل نمایند . مسلط بودن وکلا به حوزه ی کاری ، آشنایی با محیط دادرسی و مسائل قضایی از دلایلی می باشد که نیاز به وجود وکیل را ضروری می کند .


وکیل کیفری در اوین :


وکیل کیفری در اوین ، وکیل کیفری کسی است که به علم گوناگون جرم شناسی و جزا ، روانشناسی ، شخصیت شناسی مسلط باشد و در دعواهای کیفری همانند : قتل ، مواد مخدر ، سرقت ، خیانت در امانت ، کلاهبرداری ، انتقال مال غیر و ... با تجربه باشد . وکیل کیفری خوب طبق تسلط و دانش تحصیلاتی کامل در حوزه ی امور جزایی ، از تجربه کافی نیز برخوردار باشد . وکیل کیفری در اوین می تواند شما را در زمینه پرونده های کیفری به خوبی راهنمایی کند .
براساس ماده 477 اگر رئیس قوه قضائیه تشخیص دهد که رای صادر شده برخلاف شرع است آن را برای اعاده دادرسی به دیوان عالی کشور می فرستند تا مجددا بررسی شود .


وکیل کلاهبرداری در اوین :


وکیل کلاهبرداری در اوین ، جرم کلاهبرداری از جرائم کیفری می باشد که قانون ، مجازات سنگینی را برای کسی که مرتکب این جرم شود دارد . جرم کلاهبرداری از جمله جرائم حساس و خاص است که بسیار باید حواستان را در این مورد جمع کنید تا به مشکل برنخورید . کلاهبرداری جزو پیچیده ترین و دشوارترین دعواهای کیفری است . به همین دلیل باید از وکیل خوب و مجرب برای این گونه پرونده ها به کار ببرید . برای تماس با وکیل کلاهبرداری در اوین می توانید با شماره های موجود در سایت تماس حاصل فرمائید .


وکیل ملکی در اوین :


وکیل ملکی در اوین ، وکیل ملکی وکیلی است که با توجه به تجربه و تخصصی که دارد تنها در زمینه پرونده های ملکی فعالیت می کند و تخصصا بر روی پرونده های دعواهای ملکی کار می کند . وکیل ملکی همیشه باید از قوانین جدید ملکی با خبر و آشنا باشد تا بتواند مشکل شما را در این زمینه برطرف کند . وکیل ملکی در اوین می تواند شما را اگر مشکلی در این زمینه دارید راهنمایی کند .


وکیل دیوان عدالت اداری در اوین :


وکیل دیوان عدالت اداری در اوین ، وکیل دیوان عدالت اداری در زمینه دعواهای مرتبط با سازمان ها که عبارت است از : شهرداری و کمیسیون ها فعالیت می کند . وکیل دیوان عدالت اداری وکیل دادگستری است . وکیل دادگستری می تواند در پرونده های گوناگون دیوان عدالت که برای بررسی قرار می گیرند ، وکالت نماید . برای وکالت پرونده های دیوان عدالت اداری ابتدا وکیل باید در جریان پرونده باشد . وکیل دیوان عدالت باید حتما تخصص و تجربه کافی در این زمینه را دارا باشد تا بتواند موکل خود را راهنمایی کند . وکیل دیوان عدالت اداری در اوین شما را در خصوص این پرونده ها کمک می کند .


وکیل دیوان عالی کشور در اوین :


وکیل دیوان عالی کشور در اوین ، وکیل دیوان عالی کشور باید تنها در پرونده های دیوان عالی کشور تخصص داشته باشد . پرونده های دیوان عالی بسیار مهم و خاص هستند و توسط هر وکیلی حل و فصل نمی شوند . وکیل دیوان عالی کشور به افراد کمک می کند تا چگونه و با چه روش هایی برای اعتراض علیه دادگاه ها عمل نمایند . وکیل دیوان عالی کشور در اوین از حرفه ای ترین و تخصصی ترین وکیل ها در این حوزه می باشد .


وکیل طلاق توافقی در اوین :


وکیل طلاق توافقی در اوین ، برای طلاق توافقی زوجین باید در مورد مسائلی همچون مهریه ، نفقه ، حضانت فرزندان ، نحوه ملاقات و ... توافق کنند تا زودتر کارشان انجام شود . وکیل طلاق توافقی نحوه روند پرونده را تسریع می بخشد . اگر کلیه مراحل توسط وکیل طلاق توافقی صورت بگیرد کارها بسیار سریع تر پیش می روند زیرا او به تمام رویه دادرسی آشنا است . دومین مزیت حضور وکیل طلاق توافقی این است که دیگر نیازی به وجود هیچ یک از زوجین نیست . برای ارتباط با وکیل طلاق توافقی در اوین به شماره های مندرج در آگهی رجوع کنید .


وکیل چک در اوین :


وکیل چک در اوین ، چک جزو با اهمیت ترین اسناد در کشور ایران محسوب می شود و سبب ایجاد پرونده های قضایی بسیار زیادی شده است . برای این که این مشکلات به وجود نیاید بهتر است از وکیل چک راهنمایی بگیرید تا به مشکل برنخورید . اگر مشکلی در این زمینه دارید می توانید با وکیل چک در اوین در ارتباط باشید .


وکیل قرارداد مشارکت در اوین :


وکیل قرارداد مشارکت در اوین ، وکیل قرارداد مشارکت دارای ویژگی های خاصی می باشد . با داشتن تحصیلات حقوق و همینطور وکیل دادگستری بودن برای تنطیم قرارداد مشارکت کافی نیست . زیرا باید دارای تجربه و سابقه کاری بالایی در این زمینه باشد . وکیل قرارداد مشارکت باید به قوانین عمومی قرارداد ها مسلط باشند و به ویژه باید به قرارداد مشارکت در ساخت بسیار وارد باشد . وکیل قرارداد مشارکت در اوین شما را در این زمینه راهنمایی می کند .


وکیل اجاره در اوین :


وکیل اجاره در اوین ، اگر می خواهید قراردادی در حوزه ی اجاره دادن خانه یا مغازه تنظیم نمایید برای این که خیالتان راحت شود حتما از یک وکیل اجاره کمک بگیرید تا قراردادی طبق شرایط قانون تنظیم شود و به مشکل برنخورید . وکیل اجاره در اوین از تخصص و تجربه زیادی دراین حوزه برخودار است .


وکیل ربا در اوین :


وکیل ربا در اوین ، جرم ربا از جمله جرائمی است که در دین اسلام بسیار مورد تهاجم قرار گرفته است . قانون مجازات اسلامی ربا دادن و حتی رباگرفتن را جرم می داند . مجازات جرم ربا شش ماه تا سه سال حبس و 74 ضربه شلاق می باشد . وکیل ربا باید با تمامی قوانین قانون مجازات اسلامی آشنا باشد . وکیل ربا در اوین در خدمت شما عزیزان می باشد .


وکیل ضرب و جرح در اوین :


وکیل ضرب و جرح در اوین ، مجازات جرم ضرب و جرح عمدی همانند قتل عمدی ، قصاص می باشد . ضرب و جرح نیز همانند جرائم دیگر دارای مجازات به خصوصی است . وکیل ضرب و جرح با توجه به شرایط موکل خود و قوانین موجود طبق تجربه و تخصص خود اقدام به حل مشکل می کند . وکیل ضرب و جرح در اوین می تواند مشکل شما را در این زمینه برطرف کند .

افزودن به علاقه مندی ها

منطقه

تهران
نشانی
میدان فردوسی خیابان نجات اللهی پلاک 10 واحد ۵

موقعیت