Skip to main content

مسعود اسلامی مهر وکیل در الهیه

مسعود اسلامی مهر وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی از کانون وکلاء مرکز با 20 سال سابقه کار وکالت بعنوان رئیس مؤسسه حقوقی داوری بین الملل صلح صدرا افتخار دارد با ارائه خدمات حقوقی، جزائی و تجاری بصورت دوره ای یا موردی به کلیه اشخاص (اعم از حقیقی و حقوقی) در موارد ذیل اقدام نماید.
1-وکالت در کلیه دعاوی حقوقی اعم از ملکی، سرقفلی، مصادره اموال، تخلیه ملک تجاری و مسکونی، وصیت، ارث، خانوادگی، طلاق، اختلافات پیمانکاری، الزام به تنظیم سند، فسخ قرارداد، ابطال قرارداد، خلع ید
2- وکالت در کلیه دعاوی کیفری اعم از کلاهبرداری، اختلاس، ارتشاء، قاچاق کالا وارز، جرم مواد مخدر، جرائم تعزیرات حکومتی پولشویی، مطالبه دیه، قتل، جرائم رایانه ای، جرائم پزشکی
3- وکالت در دیوان عدالت اداری
4- وکالت در دیوان عالی کشور
5- داوری در کلیه قراردادهای داخلی بین اشخاص و شرکت ها
6- وکالت در کمیسیون های ماده صد شهرداری و کمیسیون های مالیاتی
6- تنظیم قراردادهای مشارکت در ساخت و قراردادهای تجاری و بازرگانی و کلیه قراردادهای داخلی و بین المللی

در جامعه امروزی افراد به دلایل متعددی در زمینه های مختلف دچار مشکلات حقوقی می شوند که به تنهایی قادر به حل مسائلشان نیستند. به همین خاطر نیاز به یک وکیل مجرب دارند تا بتواند راه حلی برای این مشکلات داشته باشد. وکیل به واسطه دانش و تخصصی خود می تواند وکالت افراد را به عهده بگیرد و با حضور در دادگاه ها و مراجع قضایی به مشکلات افراد خاتمه دهد.


بهترین وکیل ملکی در الهیه


بهترین وکیل ملکی در الهیه ، گاهی افراد در معاملات و مبادلات خود در زمینه خرید و فروش ملک به مشکل بر میخورند که خود به تنهایی نمی توانند این مشکلات را حل کنند. در این صورت نیاز به یک وکیل ملکی دارند. در حقیقت وکیل ملکی به فردی گفته می شود که به وسیله تخصص خود بتواند در صدد احقاق حق افرادی که حقوقشان پایمال شده برآید و به طور کلی دعاوی مربط به اموال غیرمنقول را حل و فصل نماید. دکتر مسعود اسلامی مهر، وکیل ملکی به واسطه داشتن تبحرو دانش بروز خود به طور تخصصی در زمینه های ادعای مالکیت، فسخ اجاره، ملک تجاری سرقفلی، خلع ید و مواردی در این زمینه به افراد کمک می کند. اگر شما خواهان دسترسی به بهترین وکیل ملکی در الهیه هستید، می توانید با شماره های درج شده در این آگهی تماس بگیرید.


بهترین وکیل ارث در الهیه


بهترین وکیل ارث در الهیه، بعد از فوت هر شخص، اموال وی به وراثش منتقل می شود. بر این اساس هر یک از وراث سهم الارثی دارند که برای دستیابی به آن نیاز به انحصار وراثت است. به جهت اینکه مسائل مربوط به ارث بسیار تخصصی بوده، حضور وکیل در این میان بسیار حائز اهمیت و لازم است. وکیل ارث در الهیه با دانش و تخصص خود بهترین راهکارها به شما می دهد.


بهترین وکیل کیفری در الهیه


بهترین وکیل کیفری در الهیه ، فعالیت وکیل کیفری در زمینه های جرم و مسولیت های کیفری است. جرم اعمالی است که به فعالیت های خلاف قانون اطلاق شده و برای افراد که مجرم هستند، مجازات در نظر گرفته می شود. وکیل بعد از طرح دعوی، از طریق دادسرا و دادگستری مراحل مربوط به پرونده را شروع می کند. در واقع وکیل کیفری در زمینه های مربوط به سرقت، کلاهبرداری، جرایم اقتصادی و همچنین جرایم مربوط به مواد مخدر و خیانت در امانت و موارد اینچنینی به شما کمک کند. بهترین وکیل کیفری در الهیه می تواند در این زمینه به شما کمک کند. شما می توانید با شماره های درج شده در سایت با وکیل خود تماس بگیرید.


بهترین وکیل حقوقی در الهیه


بهترین وکیل حقوقی در الهیه ، امور حقوقی به دسته حقوق عمومی و حقوق خصوصی تقسیم می شود. حقوق عمومی شامل موارد و موضوعاتی مابین حکومت و مردم می باشد اما حقوق خصوصی در مورد موضوعات ودعاوی بین افراد خصوصی در یک جامعه است. وکیل حقوقی فردی است که بیشتر در مورد مسائل حقوق خصوصی فعالیت می کند. وکیل حقوقی در الهیه می تواند در همه موارد حقوقی مشاوره بدهد و ورود کند. وکیل دادگستری، وکیل تسخیری و وکیل معاضدتی از شاخه های وکلای حقوقی هستند که می تواند در زمینه های مزبور به افراد کمک کند.


بهترین وکیل خانواده در الهیه


بهترین وکیل خانواده در الهیه ، مسائل و دعاوی خانوادگی از رایج ترین مسائلی است که افراد با آن روبرو هستند. با توجه به اینکه امور حقوقی بسیار پیچیده است، یک وکیل خوب باید تبحر و دانش لازم را در برخورد با مسائل حقوقی داشته باشد و بتواند مشکلات خانواده را به بهترین نحو برطرف کند. یکی از مسائلی که وکیل خانواده می تواند به مردم کمک کند مسائل مربوط به طلاق می باشد. بهترین وکیل خانواده در الهیه می تواند در این مسائل به شما کمک کند. شما می توانید برای ارتباط با وکیل خود با شماره های مندرج در آگهی تماس بگیرید.


بهترین وکیل چک در الهیه


بهترین وکیل چک در الهیه ، امور مربوط به چک و اسناد تجاری همیشه دارای اهمیت بوده و به همین دلیل قانون گذاران با ایجاد قوانین خاص برای اینکه افراد به حقوق خود برسند، از آنها حمایت می کنند. اما در شرایط متفاوت نمی توان از یک قانون یا ماده، مشکلات مربوط به چک را برطرف کرد. به همین دلیل شما نیاز به یک وکیل متخصص و وکیل پایه یک دادگستری دارید که بتوانید به مشکلات خود خاتمه دهید. دکت مسعود اسلامی مهر وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی به عنوان بهترین وکیل چک در الهیه می تواند به شما در این زمینه کمک کند.


بهترین وکیل سرقفلی در الهیه


بهترین وکیل سرقفلی در الهیه ، سرقفلی عنوان وجهی است که مستاجر به واسطه منافعی که از مکان استیجاری به دست می آورد، به مالک واحد تجاری پرداخت می کند و پس از اتمام اجاره مستاجر فعلی این اولویت را بر دیگران دارد تا مجدد آن ملک استیجاری را به اجاره خود درآورد. سرقفلی مانند دیگر مسائل حقوقی قابل توارث و معامله می باشد. قرارداد سرقفلی با توافق مستاجر و مالک منعقد می شود. مسائل مربوط به سرقفلی دارای قوانین پیچیده و رویه های مختلف قضایی است. از همین رو شما می بایست که از یک وکیل سرقفلی مجرب در این رابطه کمک بگیرید. اگر شما در مورد مسائل سرقفلی و جزئیات آن با مشکل مواجه شدید، می توانید جهت ارتباط با بهترین وکیل سرقفلی در الهیه از خدمات حقوقی بهره مند شوید. برای ارتباط می توانید با شماره های درج شده در آگهی تماس بگیرید.


بهترین وکیل مواد مخدر در الهیه


بهترین وکیل مواد مخدر در الهیه ، در جامعه اخیر استفاده از مواد مخدر، اعتیاد و مسائل مربوط به آن به یکی از مشکلات و معضلات بزرگ جامعه بشری تبدیل شده است. هر جامعه برای برخورد و مبارزه با چنین مسائلی قوانین و به دنبال آن کیفرهای خاص خود را دارد. در صورتی که بخواهید با بهترین وکیل مواد مخدر در الهیه در ارتباط باشید می توانید با شماره های مندرج در آگهی تماس بگیرید.

افزودن به علاقه مندی ها

منطقه

تهران
نشانی
ظفر خیابان مصدق (نفت) شمالی خیابان شهید دامغانی (یازدهم) پلاک ۳۸ واحد ۲

موقعیت