Skip to main content

وام با ضمانت چک و سفته

سفته اسمی است که بارها به گوشتان خورده است. از سفته بیشتر اوقات برای گرفتن وام و یا ضمانت استفاده می نمایند. سفته را می توانید از دکه های روزنامه فروشی که سیگار، سیم کارت اعتباری، شارژ موبایل و کارت اینترنت می فروشند تهیه نمود. کلمه ی سفته موجود است را در بسیاری از این دکه ها مشاهده کرده اید، گرچه که تهیه ی سفته بسیار راحت تر از چک می باشد اما همانند چک از سختی های منحصر به فردی برخوردار است.

چک و سفته هر دو سند تجاری به حساب می آیند که در رابطه های تجاری و شغلی افراد نقش بسیار مهمی را ایفا می کند. چک و سفته دارای تفاوت هایی هستند.
چک در حقیقت جنبه کیفری دارد اما سفته حقوقی می باشد. به این دلیل که صادر نمودن چک بلامحل تنها در شرایطی جرم به حساب می آید. اما عدم پرداخت سفته سررسید به طور کلی جرم نمی باشد. اگر طرح دعوای سفته در دادگاه حقوقی در حقیقت در آخر موجب به حکم جلب صادر نموده و سفته می شود. اما این حکم جلب و بازداشت و بدهکار سوء پیشینه ی کیفری برای او به حساب نمی آید.


وام با ضمانت چک و سفته :


بسیاری از افراد می گویند که می خواهند با ارائه سفته به بانک از مزایای وام بانکی برخوردار شوند، می توان گفت که سفته یکی از وثیقه هایی است که بانک ها برای دادن وام قبول می نمایند. اما سفته به تنهایی ارزشی ندارد.
مزیت مهمی که سفته برخوردار است به نسبت چک، دسترسی و تهیه سریع و راحت آن می باشد. به شکلی که با پرداخت مبلغ خیلی کمی همانند مالیات صاحب یک برگه سفته می شوید، اما برای دریافت چک از بانک شرایط منحصر به فردی را باید طی نمایید. اعم از داشتن یک حساب جاری با گردش مالی خوب و همینطور عدم سوء سابقه چک برگشتی، نداشتن بدهی بانکی و... را شامل می شود.


چک از نظر حقوقی سند قوی تری می باشد. به شکلی که پرداخت نکردن علاوه بر مسائل حقوقی، مجازات کیفری صادر کننده را نیز با خود به همراه دارد و صادر نمودن چک بلامحل یک جرم کیفری به حساب می آید.
فرق دیگری که در این دو سند وجود دارد، چگونگی وصول آن ها می باشد که این نیز جزو دیگر مزیت ها برای چک به حساب می آیند.
وام با سفته و چک از طریق بانک به تنهایی انجام نمی شود زیرا باید در کنار این ها از یک ضامن معتبر نیز برخوردار باشید.


وام فوری :


اگر که به دنبال وام فوری هستید، اول باید به بانک برویم تا مدارک مورد نیاز برای وام را پرسیده و آن ها را تهیه نماییم تا مراحل وام سریع پیش برود. برای اطلاعات بیشتر درباره ی وام فوری می توانید به مقاله ی وام فوری مراجعه کنید.


وام :


وام در حقیقت به عمل دادن پول، ملک و یا دیگر کالاها به فرد دیگر، در قبال پرداخت اصل سرمایه با بهره ی آن به حساب می آید.
برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ی وام می توانید به مقاله ی وام رجوع کنید.


وام قرض الحسنه فوری :  


در این روزها تمامی افراد به دنبال وام قرض الحسنه فوری با سود و بهره بسیار پایین هستند، برای بهره مندی از این موارد باید به بانک مراجعه نمایید و از شرایط آن مطلع شوید. برای اطلاعات بیشتر درباره ی وام قرض الحسنه فوری می توانید به مقاله ی وام قرض الحسنه فوری مراجعه نمایید.

زمینه فعالیت شرکت پیمان تجارت شکوه:

فعالیت در زمینه کاریابی، اعطای وام تسهیلات به جویندگان کار، مشاوره شغلی، مشاوره روابط کارو کارگر، عقد قرارداد حقیقی و حقوقی، اخذ وام و تسهیلات از بانک ها و موسسات خصوصی و دولتی می باشد.

 

افزودن به علاقه مندی ها

منطقه

تهران
نشانی

موقعیت