Skip to main content

نمایندگی محصولات لدورا در تهران

شما تا چه اندازه از محصولات آرایشی و بهداشتی استفاده می کنید؟ ما در این آگهی یکی از بهترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی را به شما معرفی خواهیم کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر راجع این محصولات تا پایان آگهی همراه ما باشید.


نمایندگی محصولات لدورا در تهران


نمایندگی محصولات لدورا در تهران ، این روزها تعداد شرکت ها و برندهای تولید کننده ی لوازم آرایشی و بهداشتی بسیار زیاد شده است. یکی از بهترین و معتبر ترین شرکت های تولید کننده ی این محصولات، لدورا می باشد. ما در این آگهی راجع به نمایندگی محصولات لدورا در تهران صحبت خواهیم کرد و چند نمونه از بهترین و کاربردی ترین محصولات لدورا را نام می بریم.
امروزه همه ی خانم ها و آقایان در هر سن و سالی که باشند به دنبال محصولات آرایشی و بهداشتی پوست و مو هستند که به وسیله ی آن بتوانند زیبایی و جوانی خود را افزایش دهند.
همه ی خانم ها و آقایان عزیزی که قصد خرید محصولات برند لدورا را دارند برای خرید آن می توانند به نمایندگی محصولات لدورا در تهران مراجعه کنند. شماره های موجود در آگهی متعلق به نمایندگی محصولات لدورا در تهران می باشد.


نمایندگی فروش محصولات لدورا در تهران


نمایندگی فروش محصولات لدورا در تهران ، محصولات تولید شده توسط برند لدورا بسیار متنوع می باشد. این شرکت محصولات مراقبتی پوست و مو را در انواع مختلف تولید و به بازار عرضه می کنند. پرفروش ترین محصولات لدورا شامل ماسک ها و لیفتینگ های صورت می باشد که در ادامه به معرفی آن می پردازیم.
کرم لیفتینگ صورت و گردن ماساژور دار
یکی از محبوب ترین محصولات بهداشتی که در چند سال اخیر مورد توجه بسیاری از خانم ها قرار گرفته است، کرم لیفتینگ ماساژور دار می باشد. این کرم دارای ترکیبات موثر و مواد باکیفیتی می باشد که باعث شفافیت و جوانسازی پوست صورت و گردن می شود. افرادی که از این محصول استفاده می کنند پس از مدتی شاهد تاثیرات این کرم و جوانسازی پوست خواهند بود. یکی از ترکیبات موجود در کرم لیفتینگ فیلمکسل می باشد که باعث محافظت، لیفتینگ و شفافیت پوست می شود.
یکی از مهم ترین مسائل راجع به پوست که از اهمیت بالایی برخوردار می باشد شادابی پوست است. اوسیلیفت ماده ای است که باعث شادابی پوست، کنترل منافذ باز پوست و جلوگیری از پیری زودرس می شود.
همه ی خانم ها و آقایان عزیزی که تمایل دارند پوستی شاداب، زیبا و جوان داشته باشند می توانند کرم لیفتینگ صورت و گردن ماساژور دار را از نمایندگی فروش محصولات لدورا در تهران خریداری نمایند. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های موجود در آگهی که متعلق به نمایندگی فروش محصولات لدورا در تهران می باشد تماس بگیرید.


محصولات لدورا در تهران


محصولات لدورا در تهران ، در این قسمت یکی دیگر از محصولات لدورا را معرفی خواهیم کرد.
این محصول کرم آبرسان لدورا می باشد. همه ی ما می دانیم که پوست نیاز به آبرسانی دارد. آبرسانی پوست از سخت شدن آن جلوگیری می کند و چروک های ایجاد شده روی سطح پوست را از بین می برد. رفع چروک های پوست باعث جوانسازی و از بین رفتن بعضی از مشکلات پوستی می شود.
موادی که برای تهیه و تولید کرم آبرسان قوی مورد استفاده قرار می گیرد تاثیر بسیار زیادی برای شادابی و جوانی پوست افراد دارد. یکی از ترکیبات این کرم آبرسان، جوجوبا می باشد که باعث نرم شدن پوست و افزایش انعطاف پذیری پوست می شود. دانه گیاه ترشک (اسکالیس) نیز از آهن، فسفر و ویتامین سی بسیار زیادی برخوردار می باشد که برای کنترل منافذ پوست، از بین رفتن لک های پوستی، آکنه و جلوگیری از بروز حساسیت های پوستی مناسب می باشد.
شی باتر (کره قلم)، روغن کرچک، روغن آفتابگردان و اسید لینوسین نیز چند نمونه از موادی است که برای تولید کرم آبرسان قوی مورد استفاده قرار می گیرد و باعث رطوبت رسانی، محو چروک های سطحی و... می شود.
اگر قصد خرید کرم آبرسان قوی را دارید می توانید از محصولات لدورا در تهران استفاده کنید. بهترین محصولات برند لدورا در مرکز فروش محصولات لدورا در تهران موجود می باشد.


نماینده فروش محصولات لدورا در تهران


نماینده فروش محصولات لدورا در تهران ، یکی از محبوب ترین و کاربردی ترین محصولات آرایشی رژ لب می باشد که در رنگ های متنوعی تولید و به بازار عرضه می شود. بعضی از کمپانی های تولید کننده ی لوازم آرایشی از مواد نامرغوب و سمی برای تولید لوازم آرایشی از جمله رژ لب استفاده می کنند.
رژ لب لدورا
رژ لب های لدورا در دو نوع جامد و مایع تولید و به بازار عرضه می شوند. مواد تشکیل دهنده ی این رژهای جامد و مایع تقریبا یکسان هستند. این رژها در رنگ هایی بسیار زیبا تولید و به شما عزیزان ارائه می شوند. برای تولید رژ لب ها از موم عسل استفاده می کنند که باعث نرمی و لطافت لب ها می شوند. این رژلب ها فاقد سرب و هرگونه مواد مضر و سمی می باشند. رژ لب های لدورا ضد آب هستند و از خشک شدن و پوسته شدن لب جلوگیری می کنند.
برای خرید رژ لب های لدورا می توانید به نماینده فروش محصولات لدورا در تهران مراجعه نمایید.


خرید محصولات لدورا در تهران


خرید محصولات لدورا در تهران ، اگر به سلامت و زیبایی موهای خود اهمیت می دهید می توانید از شامپو تقویت کننده رشد موی سر کراتینه استفاده کنید. این شامپوها برای تقویت موهای کراتین شده، جلوگیری از ریزش موها و رشد مو بسیار مفید می باشند. این محصول به طور جداگانه برای خانم ها و آقایان تولید می شود و همه ی خانم ها و آقایان در هر سن و سالی می توانند از این شامپوها استفاده کنند. مواد بسیار زیادی در این شامپوها مورد استفاده قرار گرفته شده است که یک نمونه از آن ها شامل کراتین می باشد که برای درمان موهای آسیب دیده و نرم کردن موها مورد استفاده قرار می گیرد. کراتین یکی از موادی است که استفاده ی طولانی مدت از آن باعث درخشان شدن و ابریشمی شدن موها می شود. مواد تشکیل دهنده ی این شامپو بسیار متنوع می باشد. یکی از مواد موجود در این شامپو گلیسیرین است که برای آبرسانی، محافظت از بافت مو در برابر خشکی و آسیب های حرارتی مورد استفاده قرار می گیرد.
چند نمونه دیگر از ترکیبات این شامپو عصاره نارگیل، عسل، عصاره بادام، انواع اسید آمینه، عصاره قهوه، عصاره پسته و آجوکا می باشد که برای تقویت، تغذیه، رطوبت رسانی، رشد و درخشان شدن موها بسیار موثر می باشد.
همه ی افرادی که موهایی آسیب دیده دارند و به دنبال راه درمان هستند می توانند از شامپو تقویت کننده رشد موی سر کراتینه استفاده کنند. برای خرید این محصول می توانید به مرکز خرید محصولات لدورا در تهران مراجعه نمایید. شماره های مندرج در آگهی متعلق به خرید محصولات لدورا در تهران می باشد.


فروش محصولات لدورا در تهران


فروش محصولات لدورا در تهران ، صابون های گیاهی یکی دیگر از محصولات کاربردی لدورا می باشد که در بسیاری از مواقع مورد استفاده قرار می گیرد و بسیار کاربردی است. صابون های گیاهی لدورا با رایحه ها و عصاره های مختلفی تولید می شود. این صابون ها کاملا گیاهی و بسیار مرغوب هستند و همه ی افراد با انواع پوست می توانند از آن ها استفاده کنند. چند نمونه از صابون های گیاهی لدورا شامل: صابون گیاهی حاوی عصاره گیاه اسطوخودوس، صابون گیاهی حاوی عصاره کاج و گیاه مریم گلی، صابون گیاهی حاوی عصاره عسل و زعفران و... می باشد. موادی که برای تولید این شامپوها مورد استفاده قرار می گیرد خواص بسیار زیادی را در این صابون ها ایجاد می کند.
فروش محصولات لدورا در تهران صابون ها و محصولات مختلف آرایشی و بهداشتی را با مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت به مشتریان عزیز ارائه می دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به فروش محصولات لدورا در تهران مراجعه نمایید.


نماینده محصولات لدورا در تهران


نماینده محصولات لدورا در تهران ، نمایندگی محلی است که همه ی محصولات برند مورد نظر را با کیفیت و قیمت مناسب به طرفداران آن برند ارائه می دهد. نماینده محصولات لدورا در تهران نیز یکی از نمایندگی های شرکت لدورا در تهران می باشد که انواع محصولات آرایشی و بهداشتی در آنجا موجود می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به نماینده محصولات دلورا در تهران با شماره های موجود در آگهی تماس بگیرید. همه ی اطلاعات موجود در این آگهی متعلق به نماینده محصولات لدورا در تهران می باشد.

کرم ضد چروک خاویار لدورا

پیر شدن پوست یه فرایند طبیعیه و با بالا رفتن سن برای همه اتفاق میافته...
اما، میشه این روند رو کند کرد!☺️

کـرم ضدچروک حاوی عصاره خـاویار لدورا کر، بخاطر داشتن ترکیبات فعالی مثل عصاره خاویار، هیالورونات سدیم، موادمعدنی و گلیسیرین، یه کـلاژن‌ساز فوق‌ا‌‍‌لعاده قویه و به کاهش چین و چروک‌های پوست صورت کمک میکنه.✨

این محصول بافت سبک و ابریشمی داره که با استفاده از اون، میتونید از افتادگی پوستتون پیشگیری کنید.

افزودن به علاقه مندی ها

منطقه

تهران
نشانی

موقعیت