Skip to main content

نمایندگی فروش دستگاه کارت خوان سیار

نمایندگی فروش دستگاه کارتخوان در رشت، در زمینه خرید، فروش و عرضه انواع دستگاه کارتخوان به شما متقاضیان گرامی، خدمات تخصصی ارائه می دهد. جهت خریداری دستگاه پوز با قیمت مناسب، با کارشناسان فروش مجموعه تماس حاصل فرمایید.


عرضه کننده دستگاه کارتخوان در گیلان


عرضه کننده دستگاه کارتخوان در گیلان ، با در نظر داشتن مزایا و قابلیت های دستگاه کارتخوان، در زمینه ارائه و فروش انواع دستگاه های کارتخوان فعالیت می کند. از مزایای استفاده از دستگاه کارتخوان که توسط عرضه کننده دستگاه کارتخوان در گیلان ارائه می گردد، امکان پرداخت غیر حضوری، ارائه خدمات تسهیم مبالغ به چند حساب بانکی، امکان اتصال به نرم افزارهای فروشگاهی، اعلام موجودی، خرید شارژ تلفن و امکان پرداخت قبض می باشد. عرضه کننده دستگاه کارتخوان در گیلان، انواع دستگاه های کارتخوان را با قیمت های مناسب به متقاضیان و خریداران عرضه می کند.


فروش دستگاه کارتخوان در گیلان


فروش دستگاه کارتخوان در گیلان ، فروش انواع مختلف دستگاه کارتخوان شامل دستگاه تلفنی، اینترنتی، فروشگاهی، همراه، بیسیم و سیار می باشد. از تفاوت های دستگاه کارتخوان جیبی نسبت به کارتخوان سیار که در مرکز فروش دستگاه کارتخوان در گیلان به فروش می رسد، وزن کم، رسید الکترونیکی و بهره بری از اینترنت گوشی تلفن همراه می باشد. از کارایی کارتخوان جیبی می توان به شارژ موبایل، پرداخت قبض، خرید و اعلام مانده حساب اشاره نمود. در صورتی که تمایل به خریداری کارتخوان جیبی دارید، پیشنهاد می شود با کارشناس فروش دستگاه کارتخوان در گیلان تماس حاصل فرمایید.


پخش دستگاه کارتخوان در گیلان


پخش دستگاه کارتخوان در گیلان ، توسط کارشناسان پخش انجام می شود. کارتخوان ها وسیله ای الکترونیکی بوده که جهت تکمیل معاملات فروش شما مورد استفاده قرار می گیرند. با توجه به اینکه حمل پول موجب افزایش احتمال سرقت و گم شدن می شود، استفاده از دستگاه های کارتخوان جهت انجام معاملات مالی بسیار مناسب می باشد. پخش دستگاه کارتخوان در گیلان با توجه به ویژگی های ظاهری انواع دستگاه کارتخوان در کمترین زمان و بالاترین کیفیت انتقال دستگاه انجام می گردد. از خدمات کارشناسان پخش دستگاه کارتخوان در گیلان، ارائه مشاوره تخصصی در زمینه کاربرد هر یک از دستگاه های کارتخوان می باشد.


نمایندگی فروش دستگاه کارتخوان در گیلان


نمایندگی فروش دستگاه کارتخوان در گیلان ، خدمات مشاوره، معرفی انواع دستگاه کارتخوان به همراه با قیمت های به روز دستگاه را به مشتریان و خریداران ارائه می کند. از مشخصات فیزیکی و ظاهری دستگاه های کارتخوان، می توان به ابعاد، وزن، نوع نمایشگر، پردازنده، حافظه داخلی، صفحه کلید، اسکنر بارکد، اتصالات و پشتیبانی دستگاه با سایر سیستم عامل گوشی اشاره نمود. نمایندگی فروش دستگاه کارتخوان در گیلان، با توجه به مشخصات کامپیوتری، نمایشگر و مشخصات فیزیکی، قیمت های خرید انواع دستگاه های کارتخوان را به مشتریان اعلام می کند.


عرضه کننده دستگاه پوز در گیلان


عرضه کننده دستگاه پوز در گیلان ، کلیه برندها و محصولات دستگاه پوز را به شما متقاضی محترم ارائه می کند. از برندهایی که توسط عرضه کننده دستگاه پوز در گیلان به متقاضیان به فروش می رسد، برندهای verifone، PAX، castel، BITEl، NCR، ingenico و szzt می باشد. کمپانی Verifone برند آمریکایی است که یکی از بزرگترین سازندگان دستگاه کارتخوان در جهان می باشد. کمپانی ingenico مربوط به کشور فرانسه است که دارای 10 میلیون پایانه فروش می باشد. کمپانی PAX نیز برندی چینی است که محصولات خود را به بیش از 100 کشور جهان ارسال می کند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه برند دستگاه کارتخوان، می توانید از خدمات مشاور و عرضه کننده دستگاه پوز در گیلان بهره مند گردید.


فروش دستگاه پوز در گیلان


فروش دستگاه پوز در گیلان ، شامل فروش دستگاه PC-POS و دستگاه M-POS با قیمت های مناسب می باشد. از مزایای فروش دستگاه پوز در گیلان، اتصال دستگاه کارتخوان فروشگاهی به نرم افزارهای فروشگاهی است که موجب حذف مرحله ورود مبلغ توسط مشتری یا صندوق دار می شود. جلوگیری از خطاهای انسانی از مزایای استفاده از دستگاه PC-POS می باشد. فروش دستگاه پوز در گیلان، فروش دستگاه همراه M-POS می باشد که دارای ابعاد کوچکتر می باشد. این محصول دارای رسید کاغذی نبوده و تأییدیه پرداخت با پیامک به مشتریان ارسال می گردد.


پخش دستگاه پوز در گیلان


پخش دستگاه پوز در گیلان ، شامل پخش انواع دستگاه های Dial-up، GPRS، LAN و Bluetooth می باشد. کارتخوان های EFT، PC، mPOS، Android یا PDA از انواع دستگاه های کارتخوان می باشد که در مرکز پخش دستگاه پوز در گیلان به فروش می رسد. کارتخوان فروشگاهی از متداول ترین نوع کارتخوان است که دارای مزایای زیادی می باشد. پخش دستگاه پوز در گیلان با در نظر گرفتن مزایای کارتخوان EFT به صورت حرفه ای توسط کارشناسان پخش انجام می شود. مزایای کارتخوان EFT-POS شامل سرعت بالا، ابعاد مناسب، کاربری آسان، سیستم امنیتی مطمئن، طراحی ظریف و قابلیت اتصال به شبکه می باشد.

فروش و پخش دستگاه کارتخوان در گیلان


فروش و پخش دستگاه کارتخوان در گیلان ، شامل فروش و پخش انواع مدل های دستگاه کارتخوان با قیمت مناسب و گارانتی ضمانت کیفیت کالا می باشد. از انواع دستگاه های کارتخوان، دستگاهی است که قابلیت اتصال به سیستمهای کامپیوتری و صندوق فروشگاهی را دارد. دستگاه PC-POS مبلغ صورتحساب را از دستگاه ها دریافت نموده و بدون نیاز به ورود مبالغ به صورت دستی، اطلاعات لازم را روی صفحه کارتخوان نمایان می کندو. از مزایای فروش و پخش دستگاه کارتخوان در گیلان، تسهیل فرآیندهای مالی و حسابداری، افزایش سرعت فرآیند پرداخت، افزایش دقت و جلوگیری از بروز خطا زمان ورود مبلغ می باشد. جهت استفاده از خدمات خرید، فروش و پخش دستگاه کارتخوان در گیلان، می توانید با کارشناسان متخصص مجموعه تماس حاصل فرمایید.


فروش و پخش دستگاه پوز در گیلان


فروش و پخش دستگاه پوز در گیلان ، فروش کارتخوان موبایلی mPOS است که با قیمت های مناسب به مشتریان و متقاضیان عرضه می شود. کارتخوان موبایلی به موبایل های هوشمند متصل شده و آنها را ابزاری جهت پذیرش کارت های بانکی می سازد. رسید تراکنش به صورت دیجیتالی برای مشتریان ارسال شده و دارای رول کاغذ نمی باشد. کارشناس فروش و پخش دستگاه پوز در گیلان، با در نظر گرفتن مزایای کارتخوان موبایلی از جمله سبکی، استحکام و کوچکی دستگاه، به مشتریان خدمات مشاوره و فروش ارائه می کند. از مزایای فروش و پخش دستگاه پوز در گیلان، مناسب بودن دستگاه جهت کسب و کارهایی است که نیازمند تغییر محل دستگاه و اتصال دستگاه به اپلیکیشن و نرم افزار خاص می باشد.


عرضه کننده دستگاه کارتخوان در رشت


عرضه کننده دستگاه کارتخوان در رشت ، انواع دستگاه های کارتخوان را با ضمانت کیفیت کالا به مشتریان ارائه می کند. یکی از انواع دستگاه های کارتخوان، PDA-POS یا Android-POS می باشد. ویژگی دستگاه کارتخوان اندرویدی، مجهز بودن به صفحه نمایشگر تمام لمسی و داشتن قابلیت های دستگاه های اندرویدی می باشد. از فواید عرضه کننده دستگاه کارتخوان در رشت، قابلیت کارتخوان اندرویدی به نصب نرم افزارهای مالی و حسابداری و گزارش گیری آنلاین می باشد. جهت خریداری کارتخوان اندرویدی و استفاده از قابلیت های این محصول، با کارشناس و عرضه کننده دستگاه کارتخوان در رشت تماس حاصل فرمایید.


فروش دستگاه کارتخوان در رشت


فروش دستگاه کارتخوان در رشت ، با توجه به ویژگی ها و قابلیت های مختلف دستگاه های کارتخوان، توسط کارشناسان فروش صورت می گیرد. از ویژگی های انواع دستگاه های کارتخوان، می توان به ابعاد دستگاه، قدرت باطری، سرعت تراکنش، قابلیت داشتن سیم کارت، کیبورد یا لمسی بودن، قابلیت اتصال به تمام بانک ها، صفحه سیاه و سفید یا رنگی، نوع برند، اتصالات، قابلیت نصب نرم افزار و سیستم عامل دستگاه کارتخوان اشاره نمود. فروش دستگاه کارتخوان در رشت با در نظر گرفتن هر یک از ویژگی های دستگاه، دارای قیمت های متفاوتی می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه انواع کارتخوان و قیمت های روز هر یک از دستگاه ها، می توانید با کارشناس فروش دستگاه کارتخوان در رشت تماس حاصل فرمایید.


نمایندگی فروش دستگاه کارتخوان در رشت


نمایندگی فروش دستگاه کارتخوان در رشت ، با حضور کارشناسان متخصص در زمینه خرید، فروش و مشاوره خرید انواع دستگاه های کارتخوان به شما مراجعه کنندگان عزیز خدمات تخصصی و حرفه ای ارائه می کند. با توجه به تنوع انواع دستگاه کارتخوان همراه با قابلیت های مختلف، لازم است اطلاعات کافی از کارکردها و کاربردهای هر کدام از دستگاه ها حاصل شود. نمایندگی فروش دستگاه کارتخوان در رشت به شما در زمینه خرید انواع مدل های دستگاه کارتخوان اطلاعات لازم و کافی را ارائه می کند. جهت خرید دستگاه های کارتخوان با دریافت ضمانت کیفیت کالا، با مشاوران نمایندگی فروش دستگاه کارتخوان در رشت تماس حاصل فرمایید.

افزودن به علاقه مندی ها

منطقه

گیلان
نشانی
گلستان -گرگان - میدان ترمینال - جنب هتل شایسته - مجتمع کارتخوان سیار

موقعیت