Skip to main content

مشاور مالی در جنت آباد

اینجانب بهنوش شایسته دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت مالی و دارای 16 سال سابقه فعالیت حسابداری و مدیریت مالی و مشاوره مالیاتی می باشم. با تیمی کاملا حرفه ای وبا تجربه به ارایه خدمات مالی و مالیاتی میپردازم تا بهترین کیفیت را با کمترین هزینه ارایه دهیم ،ما میتوانیم کلیه خدمات مالی و مالیاتی شامل موارد ذیل را ارایه می نماییم:
*انجام حسابداری شرکت های بازرگانی ، شرکت های پیمانکاری ، شرکت های تولیدی و صنعتی و فروشگاه ها
*نظارت بر واحد مالی جهت کنترل اسناد
*ساماندهی و به روز رسانی حسابهای معوق
*استقرار نماینده و حسابدار در سطوح مختلف بر حسب نیاز شرکت به صورت پاره وقت و تمام وقت و پروژه ای
*تهیه نرم افزار حسابداری و پیاده سازی سیستم های اطلاعاتی
*بستن حساب ها و تهیه صورت های مالی
*تهیه و تنظیم اظهارنامه مالیاتی – تحریر دفاتر قانونی
*ثبت نام،دریافت گواهینامه ارزش افزوده
* تنظیم اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده
*مشاوره مالیاتی در خصوص مالیات عملکرد شرکتها، مالیات تکلیفی، ارزش افزوده
*تنظیم گزارشات فصلی (خرید و فروش) ماده ۱۶۹ مکرر
* محاسبه بهای تمام شده
*شرکت در جلسات و هییت های مالیاتی
*تنظیم لوایح مالیاتی
*کاهش مالیات

مشاور مالی قادر است با علم و دانش خود، به مسائل مختلف مالی شما وارد شده و با کسب اطلاعات، ایده ها و برنامه های کاربردی و همه جانبه ای را ارائه دهد. به طور کلی مشاور مالی اهداف سازمان را مشخص کرده و با ایجاد یک برنامه ریزی کلی مسیر را برای حرکت هموار می سازد. امور مالی به دلیل پیچیدگی و گستردگی، نیاز به بررسی همه جانبه توسط افراد متخصص دارد. یک همراه که بتواند در تمامی مراحل و بحران های سازمان، کنار شما و پشتیبان مدیریت باشد. امور مالی بدون آگاهی و اشراف کامل بر علوم مالی و حسابداری امکانپذیر نخواهد بود. پیش بینی در مورد رویدادهای مالی آینده شرکت و جلوگیری از وقوع ضرر و زیان بدون کمک افراد مشاور و کارشناس مالی امکانپذیر نیست.


مشاور مالی بهنوش شایسته


مشاور مالی بهنوش شایسته ، مشاور مالی بر اساس اطلاعات مالی و انتظارات شما و میزان سرمایه گذاری هایتان، آینده مالی بهتری را برای شما به ارمغان خواهد آورد. آگاهی کامل و همه جانبه رویدادهای مالی لازمه برنامه ریزی و ارائه طرح مالی توسط مشاور مالی می باشد. در طرح مالی، نقشه راه و آینده اقتصادی سازمان تعیین می شود و با مشخص نمودن وضعیت کنونی شرکت، ارزش خالص و ارزیابی دارایی ها، بدهی ها، میزان سرمایه در گردش، نوع بیمه و غیره اقدامات لازم برای دستیابی به اهداف مالی سازمان معین می شود. چنانچه در این طرح مالی، نکاتی بر خلاف میل صاحبان سازمان وجود داشته باشد با جلسات بحث و مذاکره حل و فصل خواهد شد. چنانچه در جستجوی مشاور مالی در جنت آباد هستید با شماره های مندرج در این آگهی تماس بگیرید.


مشاوره مالیاتی در جنت آباد


مشاوره مالیاتی در جنت آباد ، بسیاری از مدیران شرکت ها باید در موعد مقرر نسبت به پرداخت مالیات اقدام نمایند، برای ارسال اظهارنامه مالیاتی باید از مشاور مالیاتی کمک گرفت. در بسیاری از سازمان ها گزارشات مالیاتی به دلیل کمبود اطلاعات امور مالیاتی، با مشکل مواجه خواهد شد که در نهایت سبب می شود قسمتی از درآمد شرکت ها تحت عنوان جریمه مالیات به دولت پرداخت شود. به همین دلیل لازم است برای جلوگیری از وقوع این مشکلات، از افراد متخصص در این زمینه استفاده شود. در مقابل یکی از دغدغه های مدیران هزینه های مشاوره امور مالیاتی بوده که سبب می شود کارفرمایان از به کارگیری افراد ماهر و خبره خودداری کنند. شما عزیزان می توانید برای کسب خدمات مشاوره مالیاتی در جنت آباد با قیمت مناسب و مقرون به صرفه با شماره های درج شده در آگهی تماس بگیرید.


مدیر مالی در جنت آباد


مدیر مالی در جنت آباد ، مدیریت مالی به عبارتی مدیریت بر منابع و مصارف سازمان ها می باشد. غالبا این گونه مدیران با هدف افزایش سود شرکت و نیز افزایش ثروت سهامداران و صاحبان سرمایه می باشد. این افراد سلامت سازمانی را بر عهده دارند. مدیران مالی گزارشات مالی را تهیه کرده و با هدایت فعالیت های سرمایه گذاری، استراتژی های سازمان را گسترش داده و برای اهداف مالی بلند مدت سازمان برنامه ریزی می نمایند. این افراد با تحلیل داده ها و ارائه مشاوره به مدیران عالی سازمان ، سبب سودآوری حداکثری سازمان و افزایش ثروت سهامداران می شوند. برای ارتباط با مدیر مالی در جنت آباد با شماره های مندرج در این آگهی تماس بگیرید.


خدمات مالی در جنت آباد


خدمات مالی در جنت آباد ، همانطور که می دانید تامین خدمات مالی در بازارهای مالی بسیار حائز اهمیت است. آن دسته از شرکت هایی که در زمینه پول و سرمایه فعالیت دارند از خدمات مالی برای این منظور استفاده می کنند. با استفاده از خدمات مالی می توان در کوتاهترین زمان تصمیمات مناسب و دقیق برای کسب و کار مورد نظر گرفت. هنگامی که توانایی مالی افراد افزایش می یابد نیاز آنها به خدمات مالی و مشاوره مالی نیز بیشتر می شود. انواع خدمات مالی عبارت است از مشاوره مالی، خدمات حسابرسی، خدمات اداری و پرسنلی و خدمات مالیاتی می باشد. یکی از انواع خدمات مالی، خدمات مالی خرد می باشد که به منظور افزایش توانایی افراد ضعیف جامعه مورد استفاده قرار می گیرد، این افراد به منظور کارکرد بهتر، نیازمند مشاوره و تنظیم برنامه مالی دارند، برای همین می توانند از این گونه خدمات مالی بهره ببرند. برای کسب خدمات مالی در جنت آباد با شماره های موجود در اگهی تماس بگیرید.


رسیدگی به دفاتر در جنت آباد


رسیدگی به دفاتر در جنت آباد ، یکی دیگر از خدمات قابل ارائه توسط این مجموعه، رسیدگی به دفاتر قانونی شرکت ها می باشد. تنظیم دفاتر قانونی نیازمند تخصص، تجربه، دانش حسابداری و مالی می باشد. بر اساس قانون یکی از فعالیت های مستمر در سازمان ها ثبت اطلاعات اسناد حسابداری در دفاتر قانونی می باشد. رویدادهای مالی توسط حسابدار در اسناد ثبت شده و این مدارک توسط مقام مسئول تایید می شود و سپس لازم است به دفاتر حسابداری منتقل شوند. این دفاتر قانونی برای تعیین مالیات باید به درستی بررسی شوند برای همین از افراد متخصص برای ارزیابی و صحت این مدارک و اسناد کمک گرفته می شود. رسیدگی به دفاتر در جنت آباد با کارشناسان ما در ارتباط باشید.


مشاور مالیاتی در جنت آباد


مشاور مالیاتی در جنت آباد ، مشاوران مالیاتی با ارزیابی مصارف مالی و هزینه ها، قادرند با ارائه راهکارهای مناسب میزان سود را به حداکثر برسانند و در مقابل هزینه ها را کاهش دهند. مشاوران مالیاتی در سدد هستند سازمان مربوطه سود شرکت را در کوتاهترین زمان ممکن به حداکثر برسانند. در چنین شرایطی سهمداران در دراز مدت به بیشترین میزان ثروت خود دست می یابند. این افراد بر مسائل مالی شرکت نظارت می کنند تا نسبت به قانونی بودن آنها اطمینان حاصل نمایند. در ضمن به تهیه و تنظیم صورت ها و گزارش های مالی پرداخته و آنها را به مدیران عالی مرتبه ارسال می نمایند. مدیران ارشد سازمان ها برای اتخاذ تصمیمات مهم و سرنوشت ساز نیازمند یاری مشاوران مالیاتی می باشند. چنانچه در جستجوی مشاور مالیاتی در جنت آباد هستید با شماره ها ما در تماس باشید.

افزودن به علاقه مندی ها

منطقه

تهران
نشانی
تهران آیت اله کاشانی بعد از مسجد نظام مافی خیابان والفجر پلاک56 واحد9

موقعیت