Skip to main content

مرکز پوست مو و لیزر در تجریش

امروزه در سراسر دنیا از روش های زیبایی متعددی برای رفع چین و چروک و یا جوانسازی پوست صورت و زیباتر شدن چهره و متعادل سازی آن استفاده می کنند. تزریق ژل، بوتاکس و چربی روش هایی است که برای این منظور استفاده می شود و اثرات مثبتی در جوانسازی صورت و زیباتر شدن چهره دارند. البته لازم است این اقدامات تحت نظر پزشک متخصص و با برندهای برتر و معتبر دنیا انجام شود تا هیچ گونه عارضه ای برای افراد کاندید نداشته باشد.


تزریق ژل و بوتاکس در تجریش


تزریق ژل و بوتاکس در تجریش ، ژل و بوتاکس از شیوه های درمانی به منظور زیباسازی صورت می باشند که در مطب و یا کلینیک انجام می شوند. باید بدانید که این روش تهاجمی نبوده و به عمل جراحی نیازی ندارند. بوتاکس از باکتری های خالصی تشکیل شده است که ماهیچه های صورت را فریز می کند و در نهایت سبب کاهش چین و چروک و باز شدن خطوط پیشانی و اخم می شوند. اما ژل ها موادی هستند که خاصیت پر کنندگی داشته و با نفوذ در پوست سبب افزایش حجم لب ها، گونه و سایر نقاط می شوند. برای تزریق ژل و بوتاکس در تجریش می توانید با شماره های مندرج در آگهی تماس بگیرید.


ژل و بوتاکس در تجریش


ژل و بوتاکس در تجریش ، پس از مشاوره با پزشک، پزشک به شما خواهد گفت که کدام قسمت از صورت شما به چه میزان نیاز به تزریق ژل و یا بوتاکس دارد. از تزریق ژل برای برطرف نمودن خط خنده، خطوط عمودی روی لب ها، چروک های دور لب استفاده می شود. اما بوتاکس برای درمان چروک های دینامیک مانند برطرف نمودن خطوط پیشانی و چین و چروک های دور چشم و خوط بین ابروها کاربرد دارد. بوتاکس از سم بوتولیسم تشکیل شده که از باکتری ها حاصل می شود و به میزان معین برای تزریق استفاده می شود چرا که در مقادیر بالا، این سم خطرناک خواهد بود. بوتاکس بر روی چروک های استاتیک مانند چروک های گونه، گردن و خط فک تاثیری ندارد. برای تزریق ژل و بوتاکس در تجریش با شماره های درج شده در این آگهی تماس بگیرید.


تزریق ژل در تجریش


تزریق ژل در تجریش ، از تزریق ژل برای پر کردن چین ها و چاله های عمیق که در پوست ایجاد شده است استفاده می شود. مثلا برای خط خنده، خط اخم شدید، خطوط عمیق اطراف چشم و حجیم کردن لب ها و گونه ها، باسن، سینه، واژن، چانه، زانو، پشت پلک، پشت دست ها و زاویه سازی فک استفاده می شود. این کلینیک با دارا بودن بهترین متخصص زیبایی در تهران و با بکارگیری برترین برندهای ژل و با قیمتی متعارف توانسته است بهترین نتایج تزریق ژل را به ارمغان آورد و رضایت و اعتماد بیماران و مراجعه کنندگان به این کلینیک را جلب کند و این از بزرگ ترین افتخارات این مرکز زیبایی و درمانی می باشد. برای تزریق ژل در تجریش و اخذ نوبت مشاوره و آگاهی از هزینه تزریق ژل با شماره های درج شده در این آگهی تماس بگیرید.


بوتاکس در تجریش


بوتاکس در تجریش ، امروزه انواع گوناگونی از برندهای بوتاکس در بازار رایج می باشد که تمامی آنها به منظور درمان های زیبایی استفاده می شوند. باید بدانید برای اینکه تزریق بوتاکس بهترین نتیجه را داشته باشید باید توسط پزشک متخصص و از بهترین برندهای بوتاکس استفاده شود. برندهایی که امروزه در سراسر دنیا استفاده می شوند شامل دیسپورت، مسپورت، زئومین، کنیتوکس، درماتوکس، نورونوکس می باشد. در ضمن از بوتاکس برای درمان کاهش تعریق زیر بغل و کاهش سردردهای میگرنی نیز استفاده می شود. این کلینیک برای کاهش عوارض ناشی از تزریق بوتاکس و ایجاد بهترین نتیجه، از برندهای معتبر دنیا برای درمان استفاده می کند. برای بوتاکس در تجریش می توانید با کلینیک ما تماس بگیرید.


تزریق بوتاکس در تجریش


تزریق بوتاکس در تجریش ، باید بدانید مدت ماندگاری اثرات تزریق بوتاکس با توجه به نوع برند آن از 4 تا 8 ماه و در برخی افراد تا یکسال هم می باشد. هزینه تزریق بوتاکس بر اساس واحد سی سی بیان می شود. برند بوتاکس، میزان تزریق، مهارت و تخصص پزشک معالج در هزینه نهایی تزریق بوتاکس تاثیر گذار است. تزریق بوتاکس عموما در تمامی قسمت های بدن تاثیر یکسانی خواهد داشت، برای مشاهده نتیجه کامل باید حدود 10 روز از تزریق بوتاکس بگذرد. به طور کلی بوتاکس عارضه زیادی ندارد و معمولا تا دو روز پس از تزریق کبودی، تورم و قرمزی آن از بین خواهد رفت. لازم است بعد از تزریق تا 4 ساعت دراز نکشید و محل تزریق را ماساژ ندهید و تا 4 ساعت از کیسه های یخ بر روی محل استفاده کنید. برای کسب اطلاعات دقیق تر می توانید با ما تماس بگیرید.


بهترین کلینیک بوتاکس در تجریش


بهترین کلینیک بوتاکس در تجریش ، این کلینیک زیبایی با سالها تجربه و با دارا بودن مجوز بهداشت، با مدیریتی مجرب و کادری آموزش دیده و متخصص و تجهیزات پیشرفته توانسته است به یکی از بهترین کلینیک های تزیق ژل، بوتاکس و چربی در تهران شناخته شود. برای انتخاب یک کلینیک معتبر باید به مواردی همچون تجهیزات درمانی، کادر درمان، سوابق درمانی، مجوز رسمی، برندهای مورد استفاده در کلینیک، بهداشت و اخلاق پزشک و پرسنل دقت نمایید. برای تزریق بوتاکس در تجریش می توانید با شماره های کلینیک تماس بگیرید و نوبت حضوری دریافت نمایید.

افزودن به علاقه مندی ها

منطقه

شریعتی
نشانی

موقعیت