Skip to main content

مشاور خانواده فاطمه قلی زاده

فاطمه قلی زاده
کارشناس ارشد مشاوره خانواده
عضو سازمان نظام روانشناسی با شماره عضویت ۲۷۰۱۰
دارای پروانه مسئول فنی از بهزیستی
مشاوره در زمینه خانواده خیانت ازدواج فردی

مقاله 1 :
اثر بخشی درمان پذیرش و تعهد بر بخشودگی بین فردی و صمیمیت زناشویی زنان آسیب دیده از خیانت زناشویی

مقاله 2 :
اثر بخشی درمان فرا شناختی بر نشخوارهای ذهنی بیماران مبتلا به افسردگی

مشاور در میدان انقلاب، وظیفه مشاور این است که به مراجعه کننده کمک کند که بتواند خود را بشناسد و بتواند با تقویت مهارت های خود در صدد حل مسائل فردی بر آید. مرکز مشاوره در میدان انقلاب دارای یک تیم حرفه ای و متخصص می باشد که با سالها سابقه کار درخشان به مراجعه کنندگان خدمات مشاوره ارائه می دهد. اگر به مرکز مشاوره در میدان انقلاب نیاز دارید می توانید با شماره های درج شده در آگهی تماس بگیرید.

مرکز مشاوره در میدان انقلاب

مرکز مشاوره در میدان انقلاب ، مشاوره دارای وظایف مختلفی است که در ادامه به ذکر برخی از آنها می پردازیم:
به دست آوردن و ارائه اطلاعات از راه هدایت موضوع گفتگو
توانایی برقراری ارتباط تاثیر گذار با مراجعه کننده
توانایی درک مسائل و نشان دادن این درک به مراجعه کننده
بسیاری از افراد وقتی به مراکز مشاوره مراجعه می کنند این توقع را دارند که صحبت های آنها مورد توجه مشاوران باشد و مشاوران این همدردی را به آنها نشان دهند.
مرکز مشاوره در میدان انقلاب دارای یک تیم حرفه ای و متخصص که فارغ التحصیل دانشگاه های برتر می باشند، به ارائه خدمات مشاوره درزمینه های مختلف شغلی، تحصیلی، ازدواج، مشاوره های بالینی و ... می پردازد. جهت دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های درج شده در آگهی تماس بگیرید.

مرکز مشاوره و روانشناسی در میدان انقلاب

مرکز مشاوره و روانشناسی در میدان انقلاب ، یکی از خدمات درمانی، مشاوره و روانشناسی می باشد که به وسیله متخصصان روانشناسی به مراجعه کنندگان ارائه می شود. این مشاوره ها می تواند عملکرد زندگی افراد و روابطشان را تحت تاثیر قرار دهد. مشاوران و روانشناسان می توانند در تمامی بخش های زندگی شامل موارد تحصیلی، شغلی، ازدواج و ... به افراد راهکارهایی را ارائه دهند تا بتوانند بر اساس آنها درست ترین تصمیمات را بگیرند. مشاوره و روانشناسی در تمامی دوره های زندگی اعم از کودکی، نوجوانی، جوانی و میانسالی می تواند به افراد کمک کند. در مرکز مشاوره و روانشناسی در میدان انقلاب مجموعه ای از متخصصین که فارغ التحصیل دانشگاه های معتبر می باشند که با سالها سابقه کار درخشان و استفاده از روش های جدید و پیشرفته می توانند مشاوره ها و راهکارهای مطلوبی را به مراجعه کنندگان ارائه دهند. برای رزرو وقت می توانید با شماره های ثبت شده در آگهی تماس بگیرید.

مشاوره خانواده در میدان انقلاب

مشاوره خانواده در میدان انقلاب ، برخی از مواقع مشکلات خانواده چنان پیچیده می شود که افراد به تنهایی قادر به حل آن نیستند و ترجیح می دهند از یک مشاور کمک بگیرند. از مشکلاتی که هر خانواده ممکن است با آنها مواجه شود، عبارتند از:
طلاق عاطفی
مشکلات برقرار کردن ارتباط با همسر
بروز رفتارهای منفی همسر
برطرف کردن چالش های زندگی زناشویی
چالش و مسائل مربوط به تربیت فرزند
روابط والدین و فرزندان
شاید برخی از مشکلات ظاهرا کوچک و ناچیز به شمار بیایند اما ممکن است با حل نکردن آنها به مشکلات بزرگتری تبدیل شوند. به همین دلیل بهتر است در صورت بروز اینگونه مشکلات سریعا به مشاوره خانواده در میدان انقلاب مراجعه کرده و درصدد حل آنها برآیید. جلسات مشاوره های خانواده هم می تواند برای یکی از اعضای خانواده و هم به شکل گروهی تشکیل شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های درج شده در آگهی تماس بگیرید.

مشاوره ازدواج در میدان انقلاب

مشاوره ازدواج در میدان انقلاب ، ازدواج یکی از مهم ترین تصمیماتی است که افراد در طول زندگی خود می گیرند. پس بهتر است که برای گرفتن یک تصمیم درست از یک مشاور ازدواج کمک گرفت. در جریان این تصمیم باید موارد گوناگونی را ارزیابی کرد و به تمامی تفاوت ها از جمله عقیدتی، فرهنگی و اجتماعی توجه نمود. زندگی موفق نیاز به کسب مهارتهایی می باشد که شما می توانید با مراجعه به مرکز مشاوره ازدواج در میدان انقلاب آنها را فرا بگیرید. مشاوره های قبل از ازدواج می توانند مشکلات احتمالی زندگی شما را پیشگیری کرده و احتمال به وجود آمدن آنها را به کمترین حد برساند. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های درج شده در آگهی تماس بگیرید.

مشاوره فردی در میدان انقلاب

مشاوره فردی در میدان انقلاب ، برخی از مشکلات مانند بدبینی، استرس، اضطراب و ... که در طول سالها به وجود آمده است، به آسانی قابل حل شدن نمی باشد و برای برطرف کردن این مشکلات به راهنمایی و تخصص یک مشاور نیاز می باشد تا مشکلات را ریشه یابی کرده و پس از آن به درمان را شروع کند. شاید بپرسید که چه خدماتی در مشاوره های فردی در میدان انقلاب به مراجعه کنندگان ارائه می شود؟ این خدمات عبارتند از:
رفع بی خوابی
انتخاب رشته
رفع افکار منفی
مقابله با استرس
راهکارهای موفقیت
مدیریت زمان
انتخاب همسر
چنانچه شما دچار مشکلات فردی هستید می توانید این مسائل را در یک محیط محرمانه با مشاوره خود در میان بگذارید و راهکارهای مناسبی را برای برطرف کردن آنها به دست آورید. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های درج شده در آگهی تماس بگیرید.

مشاوره خیانت در میدان انقلاب

مشاوره خیانت در میدان انقلاب ، خیانت به همسر به معنای بد قولی، عهد شکنی و بی وفایی می باشد. این روزها آمار خیانت در خانواده ها افزایش یافته است. یکی از دلایل خیانت شناخت نیازهای واقعی و همینطور ناآگاهی نسبت به هویت خویش است. فردی که با خیانت روبرو می شود، دارای احساساتی مانند شوک، خشم، سردرگمی و احساس ناامنی است. در این هنگام تصمیم گیری برای زندگی سخت بوده و احتمال دارد که مرتکب اشتباهات جبران ناپذیری شوید. با استفاده از مشاوره خیانت در میدان انقلاب می توانید به ریشه یابی اصولی علت های خیانت همسرتان پرداخته و بر اساس آن کنترل شرایط را در دست بگیرید و بهترین تصمیم را اتخاذ کنید. جهت دریافت مشاوره می توانید با شماره های درج شده در آگهی تماس بگیرید.

مشاوره آنلاین در میدان انقلاب

مشاوره آنلاین در میدان انقلاب ، چگونه می توانم یک مشاوره آنلاین مناسب انتخاب کنم؟ این یکی از سوالاتی است که این روزها بسیاری از افراد به دنبال جواب آن هستند. مشاوره های آنلاین به وسیله لوازم الکترونیکی انجام می شود. در مشاوره های آنلاین در میدان انقلاب مواردی که در مورد آنها صحبت می شود موارد مختلفی را در بر می گیرد. مشاوران و روانشناسان در مشاوره های آنلاین از تجربیات چندین ساله خود و با استفاده از روش های نوین روانشناسی برای حل مشکلات افراد استفاده می کنند. از مزایای استفاده از مشاوره آنلاین در میدان انقلاب می توان به موارد زیر اشاره کرد:
عدم توانایی حضور در جلسات
هزینه کمتر
عدم علاقه به جلسات حضوری
مشکلات سطحی
چنانچه می خواهید از مشاوره آنلاین در میدان انقلاب استفاده کنید، فقط کافی است که با شماره های درج شده در آگهی تماس بگیرید.

مشاوره تلفنی در میدان انقلاب

مشاوره تلفنی در میدان انقلاب ، مشاوره های تلفنی در زمینه های مختلفی به ارائه خدمات می پردازد و این مشاوره ها ممکن است جلسات متعددی را در بر بگیرد. در مشاوره های تلفنی در میدان انقلاب موضوعات مختلفی مورد گفتگو قرار می گیرد که به برخی از آنها اشاره می کنیم:
مشاوره تلفنی تحصیلی
مشاوره تلفنی روانشناسی
مشاوره تلفنی کودک و نوجوان
مشاوره تلفنی فردی
مشاوره تلفنی انگیزشی
مشاوره تلفنی خانواده
مشاوره تلفنی در میدان انقلاب دارای روانشناسان متخصص و مجرب بوده و با بهره گیری از دانش ها و فنون روانشناسی روز دنیا به ارائه خدمات به مراجعان خود می پردازد. فقط کافی است که گوشی تلفن خود را برداشته و با یک تماس به دریافت مشاوره مورد نظر خود برسید.

افزودن به علاقه مندی ها

منطقه

تهران
نشانی
میدان انقلاب ابتدای خیابان کارگر شمالی. کوچه رهنما (فروزانفر) پلاک 2 کلینیک توان افزا

موقعیت