Skip to main content

مرکز مشاوره در تهرانپارس

همه ی ما تقریبا در مقابل مشکلات و مسائلی که برایمان پیش می آید به دلیل نداشتن دانش و تجربه کافی احتیاج به همفکری و یاری دیگران پیدا می کنیم.
در این مواقع مشاور می تواند به شما کمک خوبی را بنماید.


مرکز مشاوره در تهرانپارس:


مرکز مشاوره در تهرانپارس، مشاور در حقیقت فرد متخصصی است که به افراد کمک می نماید تا بتوانند هدف های خود را مشخص کنند و تصمیم گیری خوبی را برخوردار شوند. همینطور بتوانند مشکلات فردی، اجتماعی و تحصیلاتی خود را برطرف نماید. مرکز مشاوره در تهرانپارس جزو بهترین ها در این منطقه می باشد. برای برقراری ارتباط با مرکز مشاوره در تهرانپارس می توانید با شماره های درج شده در آگهی تماس بگیرید.


مرکز مشاوره خوب در تهرانپارس:


مرکز مشاوره خوب در تهرانپارس، هر کسی در برخی اوقات امکان این که در شرایطی قرار بگیرد که نتواند به تنهایی تصمیم درستی را بگیرد و مشکلش را برطرف کند. به همین خاطر در چنین مواقعی باید از یک کسی مشاوره بگیرید تا مناسب ترین و بهترین تصمیم ها را بگیرید. در واقع مشاوره به فرآیندی گفته می شود که در آن فرد برای حل مشکل خود به یک مشاور و روانشناس رجوع می نماید و آن ها با توجه به دانش و مهارتی که دارا هستند، ریشه اصلی مشکل مرجعشان را می یابند و بهترین راه حل را پیش روی فرد می گذارند.
تفاوتی که بین راهنمایی کردن و مشاوره وجود دارد این می باشد که راهنمایی کردن در حقیقت به دلیل جلوگیری نمودن از به وجود آمدن مشکلات روحی و روانی می باشد اما مشاوره هدف درمان و از بین بردن کامل مشکلات پیش آمده است که زندگی فرد را دچار اختلال کرده است. مرکز مشاوره خوب در تهرانپارس آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد. برای ارتباط با مرکز مشاوره خوب در تهرانپارس می توانید با شماره های مندرج در آگهی تماس بگیرید.


مرکز مشاوره و روانشناس در تهرانپارس:


مرکز مشاوره و روانشناس در تهرانپارس، مشاور روانشناسی به نگرانی های عاطفی، شغلی، اجتماعی، مدرسه و.... که امکان دارد هر فردی در هر مرحله از زندگی خود به این مشکلات دچار گردد. مشاوره و روانشناسی در تمامی مراحل زندگی رشد افراد از کودکی، نوجوانی، بزرگسالی و سالمندی موثر است و همینطور از جنبه های گوناگونی زندگی افراد، زوجین، خانواده یا گروه و سازمان ها برای بررسی قرار می دهند. مرکز مشاوره و روانشناس در تهرانپارس از مجرب ترین روانشناس ها و مشاوره ها دارا است. برای تماس با مرکز مشاوره و روانشناس در تهرانپارس می توانید با شماره های درج شده در آگهی تماس بگیرید.


مرکز مشاوره خانواده در تهرانپارس:


 مرکز مشاوره خانواده در تهرانپارس، مشکلاتی که در خانواده شما می تواند  بر روی تمامی جنبه های زندگی اعضای خانواده شما موثر باشد. این مشکلات امکان دارد در حوزه ی کار، مدرسه و یا تعاملاتتان با دیگران را دارا است.
مواقعی که احساس می نمایید مشکلات موجود در خانواده تان به اندازه ای بزرگ شده اند که خودتان به تنهایی نمی توانید آن ها را برطرف کنید و احتیاج به کمک یک مشاور دارید که بتواند راه های جدیدی را برای مدیریت اعتراض ها و چالش ها را دارا باشید مرکز مشاوره خانواده در تهرانپارس آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد. برای تماس با مرکز مشاوره خانواده در تهرانپارس می توانید به شماره های درج شده در آگهی رجوع نمایید.


کلینیک مشاوره و روانشناسی در تهرانپارس:


 کلینیک مشاوره و روانشناسی در تهرانپارس، مشاور باید زمان زیادی را صرف صحبت نمودن با مراجعان و کمک به آن ها در ذکر احساساتشان بنماید. یک مشاورخوب باید بتواند که اعتماد و احساس آرامش و راحتی را برای مراجعین خود به وجود بیاورد. همینطور باید بسیار صبور و حساس باشد و به هیچ عنوان درباره افراد قضاوت و پیش داوری ننماید و با تمامی افراد با هر سلیقه ای که دارند قادر به صحبت باشد. افراد امکان دارد به دلایل مختلف همانند فقدان عزیزان، مشکلات ارتباطی، مسائل مربوط به ازدواج و یا بهتر شدن راه زندگی به طرف مشاور می روند. مشاور قصد نصیحت به افراد را ندارد در واقع نقش مشاور این است که دیگران را به انتخاب راه های درست ترغیب کند. کلینیک مشاوره و روانشناس در تهرانپارس بهترین ها را برایتان به ارمغان می آورند.


کلینیک تخصصی روانشناسی در تهرانپارس:


کلینیک تخصصی روانشناسی در تهرانپارس، روانشناس به کسی گفته می شود که رفتار، شخصیت، رابطه های بین فردی، آموزش و انگیزش را در انسان به صورت حرفه ای را مورد بررسی قرار می دهد. روانشناس از یک سو رابطه میان عملکرد مغز و رفتار را رسیدگی می کند. از طرفی دیگر ارتباط میان محیط و رفتار.روانشناس رفتار، انگیزه ها، افکار و احساسات افراد را بررسی می نماید و به آن ها در کنترل و برطرف مشکلاتشان کمک می کند.روانشناسی به صداقت و گشاده رویی احتیاج دارد. همینطور دارا بودن مهارت های ارتباطی و خوب گوش کردن برای این کار لازم است .روانشناس باید علاوه بر دارا بودن دانش،از توانایی درک درست و دور از هر گونه قضاوتی باشد. فرد مراجعه کننده باید بتواند به آسانی و بدون داشتن هرگونه استرس و نگرانی به روانشناس اعتماد نماید و تمامی مشکلاتش را به روانشناس خود بگوید. در حقیقت روانشناس یک انسان شناس و جامعه شناس خوب نیز باید باشد. کلینیک تخصصی روانشناسی در تهرانپارس جزو بهترین ها است. برای تماس با کلینیک تخصصی روانشناسی در تهرانپارس می توانید به شماره های مندرج در آگهی رجوع نمایید.


مرکز مشاوره در تهرانپارس شرقی:


مرکز مشاوره در تهرانپارس شرقی، یک مشاور خوب باید از خصوصیاتی عبارت است از: دارای روح و روان سالم باشد و به کمک کردن وحل مشکلات آن ها از علاقه به خصوصی برخوردار است. از صبر و حوصله فراوانی نسبت به صحبت های مراجعین خود را دارا باشد و همینطور باید از آگاهی و اطلاعات درستی در زمینه ی کاری و شغلی و تحصیلی خود را برخوردار باشد. روانشناس ها همیشه مطلب ها را در زمینه ی کاری خود و بیشتر شدن مهارت ها در زمینه روانشناسی مطالعه می نمایند. مرکز مشاوره در تهرانپارس شرقی را از ما بخواهید. برای ارتباط با مرکز مشاوره در تهرانپارس شرقی می توانید با شماره های موجود در آگهی تماس بگیرید.

مرکز مشاوره و روانشناسی سپیدار (دکتر رحیمی نژاد)
با تیمی مجرب و متخصص از بهترین مشاوران، روانشناسان و روانپزشکان
 
با مدیریت دکتر سپیده رحیمی نژاد
 
 حوزه های فعالیت کودک ، نوجوان و بزرگسال؛
فردی، زوج و خانواده

اضطراب، افسردگی، وسواس ،....
ارتقای مهارت های زندگی: عزت نفس ، کنترل خشم ، روابط بین فردی، مدیریت رابطه عاطفی...
درمان خیانت و شکستهای عاطفی و...
زوج درمانی و درمان تعارضات زوجین، غنی سازی روابط زوجین

مشاوره پیش از ازدواج، اجرای انواع تست های شخصیت و تشخیصی، همسان گزینی و ...
خانواده درمانی و اختلافات با خانواده همسر ، فرزندپروری ، بحران بلوغ نوجوان
مشاوره پیش از فرزنداوری، مشاوره پیش از طلاق
مشاوره کودک و نوجوان

مشاوره تلفنی، آنلاین و حضوری

افزودن به علاقه مندی ها

منطقه

تهران
نشانی
خیابان ولیعصر بالاتر از ظفر روبروی ایستگاه بی آرتی نیایش ابتدای خیابان بهرامی پلاک 81 واحد 8

موقعیت