Skip to main content

مرکز تخصصی لیزر و زیبایی

موهای زائدی که در قسمت هایی از بدن مثل لب ، پیشانی ، گردن ، شکم ، و... رشد می کند را به وسیله پالس های نور لیزر در پاسداران می توان از بین برد.

بهترین مرکز لیزر در پاسداران : 

بهترین مرکز لیزر در پاسداران ، روش های شناخته شده زیادی برای رفع موهای زائد بدن وجود دارد اما نکته حایز اهمیت این است که روش های به کار برده شده موجب رشد مجدد موهای زائد گشته و می تواند با حساسیت و عوارضی همراه باشد .از برخی از این روش ها می توان به استفاده از کرم پودرواپیلاسیون و بند انداختن و ... اشاره کرد . با مراجعه به کلینیک تخصصی لیزر در پاسداران برای همیشه از شر موهای زائد خود رها شوید.

مرکز تخصصی لیزر موهای زائد بدن در پاسداران :

مرکز تخصصی لیزر موهای زائد بدن در پاسداران ، برای از بین بردن موهای زائد خشن وتیره لیزر بهترین گزینه و بهترین انتخاب است . هم چنین اگر رنگ پوست روشن ورنگ مو تیره تر باشد عملکرد مورد انتظار را از خود خواهد داشت .در برخی موارد بیماران از رشد مجدد موهای لیزر شده خود گلایه می کنند که برای توجیه این امر باید گفت که به وسیله لیزر موهای زائد به طور کلی کاهش می یابد اما نمیتوان انتظار داشت که رشد موها به طور کامل متوقف شود . با مراجعه به کلینیک تخصصی لیزر در پاسداران برای همیشه از شر موهای زائد خود خلاص  شوید.

کلینیک تخصصی لیزر موهای زائد بدن در پاسداران :

کلینیک تخصصی لیزر موهای زائد بدن در پاسداران ، مو در چندین مرحله فرآیند رشد را طی می کند اما لیزر تنها بر فولیکول موی در حال رشد تاثیر گذار است . از این رو لازم است که چند جلسه به  کلینیک تخصصی لیزر موهای زائد بدن در پاسداران مراجعه کنید.

عوارض لیزر موهای زائد :

عوارض لیزر موهای زائد ، خارش ، ورم و قرمزی پوست می باشد، مدت زمان ماندگاری این عوارض 2 الی 3 روز است. یکی از عوارض جدی لیزر موهای زائد وجود جوش در قسمت درمان است . پس از فرآیند درمان یخ گذاری روی موضع باعث کاهش عوارض جانبی می شود در برخی موارد عوارض جانبی صرفا به دلیل آلرژی به ژل لیزر مو به کار رفته یا کرم بی حسی به کار رفته یا محل تراشیدن درمان می باشد . با کلینیک تخصصی لیزر در پاسداران تماس بگیرید و از خدمات آن بهره مند شوید .

مرکز لیزر موهای زائد در محدوده پاسداران :

 مرکز لیزر موهای زائد در محدوده پاسداران ،قبل از انجام لیزر با بهترین متخصصین  کلینیک تخصصی لیزر در پاسداران مشورت کنید،و در جلسات معاینه توضیحات لازم را از متخصص خود دریافت کنید . 

از جمله فواید لیزر در کلینیک تخصصی لیزر در پاسداران می توان به کاهش تعداد موها ، کاهش سرعت رشد موها و همچنین باعث  نازک تر شدن و کمرنگ تر شدن موها می شود . 

مرکز لیزر در محدوده پاسداران :

مرکز لیزر در محدوده پاسداران ،از جمله اقداماتی که لازم است بعد از لیزر موهای زائد در کلینیک تخصصی پاسداران انجام دهید ، از کندن مو از ریشه اجتناب کنید . و همچین استفاده از کرم های ضد آفتاب و در کسانی که پوست تیره ای دارند از کرم های روشن کننده استفاده شود . بیمار قبل از مراجعه به مرکز تخصصی لیزر موهای زائد در پاسداران باید ناحیه تحت درمان را بتراشد. 

بهترین دستگاه لیزر برای رفع موهای زائد :

بهترین دستگاه لیزر برای رفع مو های زائد ،کلینیک تخصصی لیزر در پاسداران برای افرادی که دارای موهای ضخیم هستند از دستگاه shr که تلفیقی از دایود و ای پی ال استفاده میکند که صد در صد تضمینی و متناسب با تمامی پوستها و موهای کرکی و ضخیم با چند طول موج متفاوت است و توصیه مرکز لیزر موهای زائد بدن در پاسداران به شما این است که دستگاه لیزر برای نژاد ایرانی که دارا ی موهای ضخیمی هستند مناسب تر است. 

مرکز لیزر موهای زائد بدن در محدوده پاسداران : 

مرکز لیزر موهای زائد بدن در محدوده پاسداران ، جلسات مراجعه به متخصصین کلینیک تخصصی لیزر در پاسداران بین یک تا دو ماه متغییر است بهترین معیار فاصله بین جلسات لیزر زمانی است که تعداد قابل توجهی از موها رشد کرده باشد.از مزایای لیزر موهای زائد در کلینیک تخصصی پاسداران می توان به کاهش مو ها اشاره کرد.

کلینیک لیزر در محدوده پاسداران :

کلینیک لیزر در محدوده پاسداران ، دوره درمان لیزر با توجه به الگوهای رشد در افراد مختلف متفاوت است اما به طور میانگین بین 3 تا 7 جلسه جهت برطرف شدن موها نیاز است، استفاده از لیزر برای رفع مو های زائد بدن و صورت برای همه افراد با رنگ های مختلف پوست امکانپذیر است . 

لیزر موهای زائد بدن در پاسداران : 

لیزر موهای زائد بدن در پاسداران ، هر پالس لیزر کسری از ثانیه طول می کشد و می تواند موهای زیادی را همزمان از بین ببرد . لیزر می تواند هر ثانیه تقریباً یک چهارم حجم موها را از بین ببرد . مناطق کوچک مانند لب فوقانی در کمتر از یک دقیقه قابل درمان هستند و مناطق بزرگ مانند پشت یا پاها ممکن است تا یک ساعت طول بکشد.

می توان گفت که بیشتر بیماران بعد از متوسط سه تا هفت جلسه ریزش مو دائمی دارند.

نحوه آماده سازی برای لیزر موهای زائد

نحوه آماده سازی برای لیزر موهای زائد ، لیزر موهی زائد یک روش پزشکی است که به انجام تمرین نیاز دارد و خطرات احتمالی را به همراه دارد. قبل از انجام لیزر موهای زائد ، باید اعتبار پزشک یا تکنسین انجام این عمل را به طور کامل بررسی کنید. با مراجعه به کلینیک تخصصی لیزر در پاسداران می توانید از خدمات متفاوتی بهره مند شوید . 

اگر قصد انجام لیزر موهای زائد را دارید ، باید شش هفته قبل از درمان ، اپیلاسیون و الکترولیز را محدود کنید. این امر به این دلیل است که لیزر ریشه های مو را در نظر گرفته ، که به طور موقت با اپیلاسیون یا زدن آنها از بین می رود.

همچنین باید شش هفته قبل و بعد از درمان از قرار گرفتن در معرض آفتاب خودداری کنید. قرار گرفتن در معرض آفتاب باعث می شود لیزر موهای زائد کمتر موثر باشد و عوارض بعد از درمان را بیشتر کند.

در این مرکز تمامی خدمات زیبایی و جوانسازی شامل تزریق ژل، بوتاکس، مزوتراپی موی سر، مزوتراپی صورت، میکرونیدلینگ، مزونیدلینگ، هایفو تراپی، کربوکسی تراپی، دستگاههای پیشرفته لاغری (،کرایو ، آر اف کویتیشن) ، فیشیال (پاکسازی پوست) بصورت فوق تخصصی انجام می شود.

افزودن به علاقه مندی ها

منطقه

تهران
نشانی
پاسداران.

موقعیت