Skip to main content

مرکز فیزیوتراپی در ستارخان

کلینیک و مرکز فیزیوتراپی در ستارخان ، مرکزی است که خدمات تخصصی در زمینه درمان بیماری های عضلانی وعصبی فعالیت می کند. در صورتی که تمایل به استفاده از خدمات درمانی با روش فیزیوتراپی دارید، با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.


کلینیک فیزیوتراپی در ستارخان


کلینیک فیزیوتراپی در ستارخان ، خدمات فیزیوتراپی را با توجه به بروزترین روش های درمانی با حضور فیزیوتراپیست های با تجربه و متخصص ارائه می کند. کلینیک فیزیوتراپی در ستارخان با هدف درمان و توان بخشی و افزایش سطح سلامت افراد جامعه، دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشد که شامل حضور فیزیوتراپیست های باتجربه، هزینه های پایین، خدمات درمان تخصصی، زمان کاری منعطف و تنوع در روش های مختلف فیزیوتراپی می باشد. در صورتی که تمایل به استفاده از خدمات فیزیوتراپی دارید، با کارشناسان کلینیک فیزیوتراپی در ستارخان تماس حاصل فرمایید.


مرکز فیزیوتراپی در ستارخان


مرکز فیزیوتراپی در ستارخان ، مکانی جهت ارائه خدمات تخصصی درمان بیماری با استفاده از روش های مختلف درمانی می باشد. از روش های درمانی که در مرکز فیزیوتراپی در ستارخان مورد استفاده قرار می گیرد، مگنت تراپی، الکتروتراپی، لیزرتراپی، مغناطیس درمانی، اولتراسوندتراپی، کامپرشن تراپی، ماساژ درمانی، سوزن خشک، شاک ویوتراپی، الکتروآکوپانکچر و روش های دیگر می باشد. مرکز فیزیوتراپی در ستارخان با حضور تیم مجرب و متخصص، کلیه خدمات فیزیوتراپی را با هدف بهبود وضعیت بدنی و توانبخشی بیماران ارائه می دهد.


فیزیوتراپی عضلانی در ستارخان


فیزیوتراپی عضلانی در ستارخان ، روشی درمانی است که جهت کاهش دردهای ناشی از کشیدگی عضلات مورد استفاده قرار می گیرد. از رویکردهای درمانی که در مرکز فیزیوتراپی عضلانی در ستارخان وجود دارد، مدالیتی های الکتروتراپی، کمپرس سرد یا گرم، کشش دستی، تقویت بافت نرم، تمرینات قدرتی و آموزش به بیماران می باشد. از فعالیت ها و خدمات دیگری که در مرکز فیزیوتراپی عضلانی در ستارخان توسط فیزیوتراپیست انجام می شود، اصلاح فرم بدن، نحوه راه رفتن، فعالیت ها و نوار درمانی می باشد.


فیزیوتراپی عصبی در ستارخان


فیزیوتراپی عصبی در ستارخان ، شامل درمان بیماری های مربوط به اعصاب مغزی، اعصاب نخاعی و سیستم عصبی سمپاتیک و پاراسمپاتیک می باشد. بیماری هایی که با روش فیزیوتراپی عصبی در ستارخان درمان می شوند، شامل فلج بل، گیرافتادن اعصاب،  سندرم گیلن باره و پولیومیلیت می باشد. در صورتی که تمایل به استفاده از خدمات فیزیوتراپی عصبی در ستارخان دارید، با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.


خدمات فیزیوتراپی در ستارخان


خدمات فیزیوتراپی در ستارخان ، شامل استفاده از انواع روش های فیزیوتراپی است که جهت درمان اعضای مختلف بدن ارائه می شود. از خدمات فیزیوتراپی در ستارخان، می توان به فیزیوتراپی ستون فقرات، زانو، دست، آرنج، فک و صورت، قفسه سینه، شانه و سرشانه، کمر، مچ پا، مچ دست، نواحی پا، لگن، گردن و زانو اشاره نمود. روش های درمانی که بخشی از خدمات فیزیوتراپی در ستارخان می باشد بسیار متنوع است که شامل الکتروتراپی، طب فشاری، طب سوزنی، کشش ستون فقرات، ماساژ درمانی، سوزن خشک، درمان دستی، ورزش درمانی و روش های تخصصی دیگر می باشد.


فیزیوتراپی دوران بارداری در ستارخان


فیزیوتراپی دوران بارداری در ستارخان ، با توجه به موقعیت بانوان در سه دوره دوران بارداری، زایمان و پس از زایمان صورت می گیرد. از خدمات فیزیوتراپی دوران بارداری در ستارخان، برگزاری کلاس های خاص دوران بارداری است که جهت افزایش سلامت جسمی و روحی بانوان و جنین صورت می گیرد. کارشناسان فیزیوتراپی دوران بارداری در ستارخان، تیم مجربی است که متشکل از پزشک عمومی، متخصص زایمان، ماما، فیزیوتراپیست زن، دندان پزشک، متخصص قلب و عروق، مددکار، متخصص تغذیه، روانشنان و مددکار می باشد. حفظ سلامت مادر و جنین از مهمترین اهداف فیزیوتراپی دوران بارداری در ستارخان به شمار می آید.


فیزیوتراپی مجهز به مگنت تراپی در ستارخان


فیزیوتراپی مجهز به مگنت تراپی در ستارخان ، روشی درمانی است که موجب تسریع روند بهبودی بدن، تسکین درد و ترمیم آسیب های وارد شده بر بدن می شود. مگنت تراپی روشی است که از امواج مغناطیسی جهت بهبود اجزای آسیب دیده مانند عضلات، تاندونها، اعصاب و استخوان ها استفاده می کند. فیزیوتراپی مجهز به مگنت تراپی در ستارخان، در زمینه بهبود زانو درد، درد پا، دردهای عضلانی، روماتیسم، ضرب دیدگی، درد گردن، سر درد، میگرن، انواع آرتروز، پوکی استخوان، تندینیت، فیبرومیالژیا و رگ به رگ شدن عضلات، خدمات تخصصی ارائه می کند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فیزیوتراپی مجهز به مگنت تراپی در ستارخان، با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.


فیزیوتراپی مجهز به الکتروتراپی در ستارخان


فیزیوتراپی مجهز به الکتروتراپی در ستارخان ، روش درمان فیزیکی است که با استفاده از قرار دادن پدهای الکتریکی بر پوست متقاضیان، صورت می گیرد. کاربرد فیزیوتراپی مجهز به الکتروتراپی در ستارخان شامل درمان کمر درد، مشکلات دیسک، درد عصب، درد فانتوم اندام، میگرن، سردرد مزمن، آرتروز، دردهای پس از عمل جراحی و موارد دیگر می باشد. از مزایای استفاده از خدمات فیزیوتراپی مجهز به الکتروتراپی در ستارخان، بهبود مشکلات خواب، افزایش عملکرد اندام، کاهش استفاده از مسکن ها، تسکین درد، افزایش جریان خون و تسریع در بهبودی می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فیزیوتراپی مجهز به الکتروتراپی در ستارخان، با شماره های کارشناسان مجموعه تماس بگیرید.


فیزیوتراپی مجهز به لیزرتراپی در ستارخان


فیزیوتراپی مجهز به لیزرتراپی در ستارخان ، در زمینه درمان بسیاری از بیماری ها و مشکلات سیستم اسکلتی و عضلانی، خدمات تخصصی ارائه می دهد. موارد کاربرد فیزیوتراپی مجهز به لیزرتراپی در ستارخان، شامل درمان زانودرد، آرتروز مفاصل، فتق دیسک کمر، پارگی رباط، رماتیسم مفصلی، آسیب های زانو و شانه، آرنج کشکک، التهاب تاندون، زخم های دیابتیک، گرفتگی عضلانی و موارد دیگر می باشد. به طور کلی فیزیوتراپی مجهز به لیزرتراپی در ستارخان، در بهبود عملکرد مفاصل، گردش خون، عملکرد عصبی، کاهش درد و التهاب، افزایش کلاژن سازی، بهبود دامنه حرکت و افزایش خون رسانی بیماران، نقش مهمی ایفا می کند.


فیزیوتراپی کودکان در ستارخان


فیزیوتراپی کودکان در ستارخان ، روشی درمانی است که جهت توانبخشی کودکان طبق برنامه های مشخص انجام می شود. استراتژی که در فیزیوتراپی کودکان در ستارخان در نظر گرفته می شود، بستگی به سطح بیماری کودکان دارد. کودکان زیر دو سال و کودکان سه تا پنج سال و کودکان شش تا دوازده سال، مخاطبان اصلی خدمات فیزیوتراپی کودکان در ستارخان می باشند. نکته ای که در انجام ورزش های فیزیوتراپی کودکان در ستارخان مورد توجه قرار می گیرد، انجام ورزش ها همراه با بازی به صورت هدفمند می باشد.


فیزیوتراپی سالمندان در ستارخان


فیزیوتراپی سالمندان در ستارخان ، با استفاده از روش های آب درمانی، پیاده روی، ماساژ، روش های کششی، مگنت درمانی، لیزر درمانی و تحریک الکتریکی انجام می شود. سالمندانی که در دوره نقاهت پس از جراحت و بیماری قرار دارند، جهت کاهش درد، افزایش قدرت، تعادل و انعطاف پذیری می توانند از خدمات تخصصی فیزیوتراپی سالمندان در ستارخان بهره مند شوند. مخاطبان اصلی فیزیوتراپی سالمندان در ستارخان، سالمندانی است که دچار سکته مغزی، بیماری آلزایمر، سرگیجه، دیابت، آرتروز، فیزیوتراپی، ام اس، فلج مغزی و بی اختیاری ادرار می باشند.


فیزیوتراپی ریوی در ستارخان


فیزیوتراپی ریوی در ستارخان ، به پاکسازی راه های تنفسی کمک کرده و روند جریان یافتن هوا در شش را بهبود می بخشد. بیمارانی که دچار مشکلاتی همچون برونشکتازی، اختلالات عصبی عضلانی، فیبروز سیستیک، دمل های ریوی و سینه پهلو هستند، مخاطبان اصلی فیزیوتراپی ریوی در ستارخان به شمار می آیند. فیزیوتراپی ریوی در ستارخان، جهت درمان مشکلات افرادی که دچار سرفه های خفیف و شدید هستند بسیار مناسب است که طی درمان بیماری، مخاط ریه ها پاکسازی می شود.


فیزیوتراپی در منزل در ستارخان


فیزیوتراپی در منزل در ستارخان ، با حضور فیزیوتراپیست های متخصص و با تجربه، خدماتی است که به شما متقاضیان گرامی ارائه می شود. فیزیوتراپی در منزل در ستارخان، نسبت به فیزیوتراپی در محل دارای مزایایی است که شامل تنظیم فعالیت های فیزیوتراپی بر طبق زمان بندی متقاضیان، بررسی عوامل مشکل ساز در منزل، استفاده از لوازم خانگی کاربردی جهت فرآیند فیزیوتراپی، آشنایی اعضای خانواده با روند بهبود با فیزیوتراپی و استراحت پس از انجام فعالیت های مربوط به فیزیوتراپی می باشد. جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه فیزیوتراپی در منزل در ستارخان با کارشناسان مربوطه تماس حاصل فرمایید.


فیزیوتراپی در ستارخان


فیزیوتراپی در ستارخان ، یکی از روش های درمانی است که جهت درمان بیماری ها و اختلالات اسکلتی، عصبی و ماهیچه ای مورد استفاده قرار می گیرد. فیزیوتراپیست هایی که در مرکز فیزیوتراپی در ستارخان مشغول به فعالیت هستند، با داشتن تخصص های لازم، بررسی و تشخیص های دقیقی نسبت به وضعیت بیماران انجام داده و مراحل درمانی را با روش های مختلف فیزیوتراپی دنبال می کنند. خدمات فیزیوتراپی در ستارخان با استفاده از جریان های الکتریکی، تجهیزات مکانیکی، تمرینات ورزشی و تمرینات مختلف دستی ارائه می گردد. در صورتی که نیاز به خدمات فیزیوتراپی در ستارخان دارید، با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

افزودن به علاقه مندی ها

منطقه

تهران
نشانی
خیابان ستارخان، خیابان باقرخان، پلاک85 ، واحد 16

موقعیت