Skip to main content

مربی سگ در تهران

مربی سگ در تهران ، به نظر شما سگ ها نیاز به آموزش و تربیت دارند؟ آیا حتما باید برای آموزش سگ از یک مربی کمک گرفت یا اینکه خود ما هم می توانیم این کار را انجام دهیم؟ اینها تنها بخشی از سوالاتی هستند که در ذهنِ صاحبان سگ ها وجود دارند.


برخی افراد معتقدند که سگ ها نیاز به آموزش ندارند و هنگامی که برای مدتی در کنار خانواده زندگی کنند، به حضور در آن عادت می کنند. شاید در ظاهر این طور باشد اما بعد از مدتی ممکن است سگِ شما به یک حیوانِ افسرده و پرخاشگر تبدیل شود. از طرفی، همه ی استعدادهای سگ شما شکوفا نمی شوند. استفاده از مربی سگ به شما کمک می کند تا سگِ خود را به صورت اصولی و مطابق با استانداردهای جهانی تربیت کنید و از شکوفایی استعدادهای آن لذت ببرید. 
مربی سگ کیست؟ مربی سگ، فردی حرفه ای، تحصیل کرده و آموزش دیده است که با رفتارهای نژادهای مختلف سگ آشنایی دارد. شغلِ او تربیت سگ برای اهداف مختلف می باشد.
اگر برای آموزش و تربیت سگ خود به دنبال یک مربی ماهر هستید با ما همراه باشید. در این آگهی می خواهیم اطلاعاتی درباره ی مربی سگ در تهران به شما ارائه دهیم.


مربی سگ در تهران


مربی سگ در تهران چه کاری انجام می دهد؟ حتما می دانید که سگ ها، حیوانات با استعدادی هستند که اگر به آموزشِ آنها اهمیت دهید، شاهد شکوفایی استعدادهای آنها خواهید بود. مربی سگ در جلسات آموزشی خود، تلاش می کند تا رفتارهای صحیح سگِ شما را تقویت کند و در مقابل، مشکلات رفتاری آن را رفع نماید. با این کار، سگِ شما را به حیوانی مطیع و فرمانبردار تبدیل می کند.

مربی سگ در تهران به سگ شما یاد می دهد که چگونه با محیط جدید خود سازگار شود و به صحبت های شما گوش کند. او یک رفتارشناس ماهر است و با توجه به دانش، مهارت و تجربه ی خود، سگ ِ شما را پرورش می دهد. موضوعات مختلف دوره های آموزشی شامل آموزش نحوه ی برخورد، طریقه ی نگهداری، رفتارشناسی، اصلاح عادات نادرست سگ، کنترل هیجانات سگ، آموزش محل دستشویی، نحوه ی تشویق و تنبیه استاندارد و ... می شوند. از دیگر خدمات مربی سگ در تهران می توان به آموزش دوره های مقدماتی، پیشرفته، نگهبان، گارد و ... اشاره کرد. اگر به دنبال یک مربی حرفه ای برای آموزش سگ خود هستید، با مربی سگ در تهران تماس بگیرید. شماره های درج شده در آگهی متعلق به مربی سگ در تهران می باشند. 


بهترین مربی سگ در تهران


بهترین مربی سگ در تهران یک روانشناس خوب است و اطلاعات زیادی در مورد خصوصیات اخلاقی و رفتاری نژادهای مختلف سگ دارد. با اطلاع از این ویژگی ها به راحتی می تواند یک برنامه ی آموزشی مناسب را برای سگ شما طراحی کند. دقت داشته باشید که انتخاب مربی سگ اهمیت زیادی دارد. چرا که آموزش های مربی تا آخر عمر همراه سگ ِ شما می مانند. بنابراین اگر فرایند آموزش به خوبی انجام نشود، تغییر رفتارهای سگ به سختی صورت می گیرد.


بهترین مربی سگ در تهران به شما کمک می کند تا با توانایی ها و احساسات سگِ خود آشنا شوید و رابطه ی خوبی با سگ ِ خود برقرار کنید. این حالت دو طرفه است یعنی آموزش باعث می شود تا سگِ شما هم بتواند به خوبی با شما ارتباط برقرار کند. به این ترتیب شما از حضور در کنار سگ ِ خود احساس رضایت می کنید. سگ، حیوان باهوشی است و متوجه حال ِ خوب یا بد صاحب خود می شود. اگر متوجه شود که به کمک نیاز دارید، برای شما کمک می آورد.


بهترین مربی سگ در تهران ، فردی مهربان و صبور است و زمان کافی را برای آموزش و تربیت سگ شما قرار می دهد. او می داند که فرایند آموزش، نیاز به تکرار دارد. به همین علت زمان کافی را برای آموزش سگ در نظر می گیرد. برای ارتباط با بهترین مربی سگ در تهران با شماره های درج شده در آگهی تماس بگیرید. 


مربی تربیت سگ در تهران


مربی تربیت سگ در تهران ، شناخت خوبی از نژادهای مختلف سگ دارد. او به راحتی می تواند رفتارهای نادرست سگ مانند واق واق کردن با صدای بلند، خشونت در برابر صاحب خود و سایر افراد، جویدن وسایل منزل، دستشویی در مناطق مختلف منزل، کشیدن قلاده در هنگام پیاده روی، حرف گوش ندادن، گاز گرفتن، دندان قروچه و ... را با استفاده از اصول آموزشی و تربیتی برطرف نماید. مربی تربیت سگ در تهران تخصص کافی را در زمینه فعال کردن ذهن سگ، تربیت توله ها، فرمان پذیری سگ و آموزش صاحبان سگ دارد. او نحوه ی برخورد با سگ و ارتباط برقرار کردن با آن را به صاحب سگ یاد می دهد. اگر علاقمند هستید تا سگ شما به صورت اصولی و حرفه ای تربیت شود، با مربی تربیت سگ در تهران تماس بگیرید. 


قیمت مربی سگ در تهران


قیمت مربی سگ در تهران ، عدد ثابت و مشخصی نیست. گاهی اوقات این مبلغ به صورت جلسه ای و در برخی مواقع به صورت پکیج های مقدماتی و پیشرفته محاسبه می گردد. البته عوامل مختلفی بر روی این عدد تاثیرگذار هستند. از جمله این عوامل می توان به نژاد سگ و نوع آموزش آن اشاره کرد. نژاد سگ اهمیت زیادی دارد چرا که سگ ها از نظر قدرت یادگیری با هم متفاوت هستند. از طرفی آموزش یک سگ خانگی با آموزش سگِ نگهبان متفاوت می باشد. هر چقدر فرایند تربیت سگ مشکل تر باشد، هزینه آموزش آن هم بیشتر می شود. اما قیمت مربی سگ در تهران به طور میانگین، ساعتی 500-150 هزار تومان است. معمولا آموزش سگ ها حداقل 3 ماه زمان می برد. برای اطلاع از قیمت مربی سگ در تهران با شماره های موجود در آگهی تماس بگیرید. 


مربی سگ ژرمن شپرد در تهران


مربی سگ ژرمن شپرد در تهران فردِ مناسبی برای آموزشِ نگهبانی به این نژاد سگ می باشد. سگ های نژاد ژرمن شپرد به صورت غریزی برای نگهبانی مناسب هستند. این سگ ها، موجوداتی پر انرژی و با انگیزه می باشند که به واسطه ی هوش و وفاداری زیاد شناخته می شوند. ویژگی بارز سگ ژرمن شپرد، قدرت یادگیری فوق العاده ی آن می باشد. این سگ بی نظیر همواره برای محافظت از صاحب خود و اعضای خانواده آماده است. درست است که ذاتا به عنوان یک نگهبان عمل می کند اما باید اصول نگهبانی را یاد بگیرد. برای این منظور می توانید از مربی سگ ژرمن شپرد در تهران کمک بگیرید. او آموزش  سگ را با یادگیری اصول پایه ای مانند واق واق کردن یا ساکت ماندن آغاز می کند و سپس شروع به آموزش های پیشرفته می کند. در این مرحله، سگ شما را به عنوان یک سگ نگهبان گارد و پاسبان تربیت می کند. بهترین زمانِ آموزش از نظر مربی سگ ژرمن شپرد در تهران ، دوره تولگی است. 12-8 هفتگی، 12-10 هفتگی و 6-4 ماهگی بهترین زمان برای آموزش توله ها هستند. چون در این دوره، توله ها به تازگی با محیط اطراف خود آشنا می شوند و سریع تر و راحت تر می توانند آموزش های مربی را یاد بگیرند. برای ارتباط با مربی سگ ژرمن شپرد در تهران فقط کافی است تا با شماره های درج شده در آگهی تماس بگیرید. 


شماره مربی سگ در تهران


شماره مربی سگ در تهران در آگهی درج شده است. مربی سگ در تهران هنگام آموزش سگ به یکسری نکات توجه می کند. او برای آموزش سگ از کلمات و عبارات کوتاه استفاده می کند. این امر باعث می شود تا سگ شما راحت تر متوجه منظور مربی شود. اگر سگ رفتار صحیحی انجام دهد، یک پاداش دریافت می کند. اصلِ پاداش تاثیر بسزایی در تربیت سگ دارد. مربی سگ در تهران می داند که سگ نمی تواند همه ی نکاتی را که به او آموزش می دهید را همان دفعه ی اول به صورت درست یاد بگیرد. بنابراین با صبر و تکرار تمرینات به سگ کمک می کند تا اصول موردنظر را به صورت صحیح یاد بگیرد. مربی، یک ارتباط دوستانه را با سگ برقرار می کند و در هنگام آموزش سگ از تجهیزات و وسایل مخصوص استفاده می کند. این کار باعث می شود تا در اثر حمله های ناگهانی و ذاتی سگ، آسیبی نبیند. مربی سگ تا حد امکان از تنبیه استفاده نمی کند. برای تربیت سگ ِ خود می توانید با شماره مربی سگ در تهران تماس بگیرید.

افزودن به علاقه مندی ها

منطقه

تهران
نشانی

موقعیت