Skip to main content

متخصص اندو در ولیعصر تهران | دکتر آیدین صورتگر

متخصص اندو در ولیعصر تهران ، آیا تا به حال دچار دندان درد شده اید؟ دلیل اصلی دندان درد، رسیدن پوسیدگی و عفونت به عصب دندان و مویرگ های خونی می باشد. متخصصین دندانپزشکی برای جلوگیری از پیشروی پوسیدگی و نابودی کامل دندان، از روش عصب کشی استفاده می کنند. در این روش، قسمت های ملتهب و پوسیده را حذف می کنند و باعث نجات بخش های سالم دندان می شوند.


با توجه به اینکه دندان ها، جزو مهم ترین اعضای بدن هستند، لازم است تا در انتخاب متخصص عصب کشی ماهر دقت کرد.

متخصص اندو در ولیعصر تهران


متخصص اندو در ولیعصر تهران ، فردی است که برای نجات و درمان دندان ها آموزش های زیادی دیده است. او این کار را از طریق اندوتراپی انجام می دهد. متخصص اندو در ولیعصر تهران با گذراندن دوره های تخصصی ، مهارت زیادی در درمان انواع دندان ها به دست آورده است. به همین دلیل، درمان دندان هایی که دارای کانال های پیچیده هستند و عصب کشی آنها بسیار سخت است، به او سپرده می شود. متخصص اندو در ولیعصر تهران با عصب کشی خوب دندان باعث بهبود عملکرد جویدن و میزان نیروی وارد بر سطح دندان می شود. علاوه بر این ظاهر طبیعی دندان را حفظ می کند و مانع از ساییدگی دندان های دیگر می گردد.
در صورتی که دندان شما نیاز به عصب کشی دارد، می توانید به متخصص اندو در ولیعصر تهران مراجعه نمایید.

بهترین متخصص اندو در ولیعصر تهران


بهترین متخصص اندو در ولیعصر تهران ، مهارت زیادی در زمینه اندو و ری اندو دارد. مراجعه به بهترین متخصص اندو در ولیعصر تهران دارای مزایای زیادی می باشد. او تجربه بالایی در این زمینه دارد و برای درمان بیماران از تجهیزات پیشرفته تری استفاده می کند. بهترین متخصص اندو در ولیعصر تهران نسبت به دندانپزشکان معمولی از مهارت های تشخیصی بالاتری برخوردار است. او به بهترین شکل می تواند درد بیمار را کنترل نماید. این امر باعث آرامش بیمار می شود. نرخ موفقیت بهترین متخصص اندو در ولیعصر تهران بسیار بالاست. دانش، تخصص، تمرکز و مهارت او باعث شده تا همواره به نتایج دلخواه خود دست یابد. در صورتی که تمایل دارید تا عصب کشی دندان شما توسط بهترین متخصص اندو در ولیعصر تهران انجام شود با شماره های موجود در آگهی تماس بگیرید.

متخصص اندو خوب در ولیعصر تهران


متخصص اندو خوب در ولیعصر تهران ، خدمات مختلفی را به بیماران خود ارائه می دهد. این خدمات شامل اندو(عصب کشی)، ری اندو(درمان مجدد ریشه دندان)، درمان آبسه و فیستول های داخل یا خارج دهانی با منشا دندانی، عصب کشی برای دندان های دائمی کودکان و نوجوانان، درمان و جراحی کیست ها و ضایعات مجاور ریشه دندان و ... می شوند. متخصص اندو خوب در ولیعصر تهران برای درمان افرادی که از عصب کشی وحشت دارند از تکنیک های خاصی استفاده می کند. او توانایی تشخیص و درمان دردهای ناحیه دندان و فک و صورت (با منشا دندانی) را دارد و در صورت لزوم اقدام به انجام جراحی های پری آپیکال، قطع ریشه و جداسازی آن می کند.

افزودن به علاقه مندی ها

منطقه

تهران
نشانی
میدان فاطمی، خیابان شهید بهرام مصیری، پلاک 9، طبقه 2، واحد4

موقعیت