Skip to main content

ماساژ تهران

مدل های مختلفی از ماساژ در سراسر دنیا وجود دارد که با سلایق مختلف مردم تطابق دارد. ماساژها انواع مختلفی دارند که در ادامه به شرح برخی از آنها می پردازیم. ماساژ در الهیه یکی از مراکزی می باشد که با داشتن یک تیم حرفه ای و متخصص به ارائه انواع ماساژها می پردازد. جهت دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های درج شده در آگهی تماس بگیرید.


ماساژ در الهیه


ماساژ در الهیه ، بیشتر افراد تمایل دارند تا با ماساژ گرفتن به آرامش برسند. در واقع ماساژ یکی از روش های آرامش بخشی در سراسر دنیا محسوب می شود به طوری که با داشتن انواع مختلف آن، سعی بر آن است که روش های متفاوت تری ارائه شده و آنها را ارتقاء دهند. ماساژها انواع مختلفی دارند که عبارتند از: حس درمانی، اسالن، ماساژ تایلندی، وتسو، ماساژ استخوانی، ماساژ شدید، ماساز نقاط حساس، آما، شیاتسو، ماساژهای ورزشی، کشش لنفاوی و .... . مواردی که در هنگام ماساژ درمانی باید آنها را رعایت کرد که به شرح آنها می پردازیم:
اگر بر روی پوست خود دارای زخم یا سوختگی هستید، از ماساژ دادن آن قسمت ها خودداری نمایید.
اگر دارای تب، عفونت، التهاب، ترومبوز، یرقان و یا بیماری های پوستی هستید، از ماساژ گرفتن اجتناب کنید.
در صورتی که دارای بیماریهایی مانند آرتریت، بیماری قلبی و یا سرطان هستید، قبل از ماساژ با پزشک خود مشورت کنید.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های درج شده در آگهی تماس بگیرید.

ماساژ در منزل الهیه


ماساژ در منزل الهیه ، ماساژ بدن یکی ورزشهای غیر فعال می باشد که مخصوص بافت های نرم بدن است. اگر ماساژ به شکل حرفه ای انجام شود باعث نیروبخشی خواهد شد. در واقع ماساژ با مالش دادن، دستکاری پوست و فشار دادن عضله ها و تاندون ها سر و کار دارد. ماساژ دادن باعث می شود که بدن به شکل طبیعی شروع به تولید سروتونین با خاصیت ضد درد تولید کند. ماساژ درمانی فواید بسیار زیادی دارد که به برخی از آنها اشاره می کنیم:
یکی از مزایای ماساژ، بهبود کیفیت خواب می باشد.
درمان کننده افسردگی و اضطراب می باشد.
دردهای مفصل گیجگاهی را درمان می کند.
می تواند آسیب های ورزشی را بهبود ببخشد.
ماساژ در منزل الهیه باعث می شود جریان خود افزایش پیدا کرده و چین و چروک صورت را کمتر کند. جهت دریافت اطلاعات بیشتر در مورد ماساژ در منزل الهیه و هم چنین رزرو وقت می توانید با شماره های داخل آگهی تماس بگیرید.

ماساژ در محل الهیه


ماساژ در محل الهیه ، ماساژ روش های مختلفی دارد که عبارتند از:
کوبش
تاپوتمان
پتریساژ
لرزش
مالش
ماساژورها برای انجام ماساژ به موادی احتیاج دارند که تاثیر ماساژ را افزایش دهد. برای مثال از کره برای پر کردن گونه و همینطور برجسته کردن سینه استفاده می شود و در صورتیکه بیمار تمایلی به استفاده از روغن نداشته باشد می توان از پودر تالک استفاده کرد. اگر بدن فرد دارای مو است نباید برای ماساژ دادن از روغن استفاده شود. ماساژهای عمومی به مدت 40 تا 45 دقیقه و ماساژهای موضعی به مدت 10 الی 15 دقیقه انجام می شود. نکته ای که باید ذکر شود این است که اگر قصد ماساژ درمانی دارید، بهتر است قبل از اقدام درباره مزایا و یا عوارضی که ممکن است ایجاد شود، تحقیق نمایید. و در صورت داشتن بیماری های خاص مانند سرطان حتما قبل از انجام با پزشک خود مشورت کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد ماساژ در محل الهیه می توانید با شماره های درج شده در آگهی تماس بگیرید.

مرکز ماساژ در الهیه


مرکز ماساژ در الهیه ، ماساژ مزایای بسیار زیادی دارد که یکی از آنها برای کم کردن دردهای ناشی از خشک بدن و جلوگیری از استرس می باشد. شاید این سوال برایتان پیش آمده باشد که کدام یک از قسمت های بدن به ماساژ نیاز دارند؟ مرکز ماساژ در الهیه به ماساژ نقاط مختلف بدن می پردازد که در ادامه به شرح آنها می پردازیم:
ماساژ صورت
از ماساژور خود درخواست کنید که صورتتان را نیز ماساژ دهد زیرا این کار علاوه بر باز کردن پوست شما را باز کرده و جوان می کند، بلکه باعث می شود احساس آرامش بیشتری داشته باشید.
ماساژ سر
بسیاری از افراد در پایان روز احساس خستگی می کنند. ماساژ سر و جمجمه خستگی را رفع می کند به این دلیل که این کار باعث تحریک جریان خون و در نهایت باعث آرامش و استراحت عضلات در قسمت سر می شود.
ماساژ گوش، نوک انگشتان و ماساژ ران ها از دیگر خدماتی است که در مرکز ماساژ در الهیه به مراجعه کنندگان ارائه می شود. جهت رزرو وقت می توانید با شماره های درج شده در آگهی تماس بگیرید.

ماساژ درمانی در الهیه


ماساژ درمانی در الهیه ، ماساژ درمانی به معنای دست ورزی بر قسمت ها و بخش های نرم بدن می باشد. این نوع از درمان باعث آزادی از استرس و فشارهای عضلانی شده و به رفع ناراحتی ها و دردهای مزمن کمک می کند. ماساژ درمانی امروزی 80 نوع مختلف دارند که دارای پنج تکنیک هستند که عبارتند از:
ماساژ شرقی
ماساژ معاصر غربی
متدهای انرژی
ماساژ سنتی اروپایی
ماساژ اصلاح حرکت
شاید یکی از سوالات شما این باشد که چه اتفاقاتی در جلسات ماساژ درمانی می افتد؟ در جلسه اول، درمانگر از مراجعه کننده در مورد سابقه بیماری او سوالاتی می پرسد که این سوالات در مورد شرایط جسمی، میزان استرس، روش زندگی و ... می باشد. اتاق های ماساژ درمانی دارای گرمای مطلوب و نور ملایم هستند که می توان در آن محیط از نور شمع و موسیقی آرامش بخش استفاده کرد. برای ماساژ درمانی در الهیه برای افزایش کیفیت ماساژ از اسانس های روغنی استفاده می شود. ماساژ بستگی به انتخاب افراد دارد که این ماساژ های می تواند هم به شکل عمومی انجام شود و هم به شکل موضعی. در ماساژ سوئدی از تکنیک های مختلفی مانند انواع ضربه ها و یا تکنیک های مختلف استفاده می شود. جهت دریافت اطلاعات بیشتر در مورد ماساژدرمانی در الهیه می توانید با شماره های ثبت شده در آگهی تماس بگیرید.

بهترین مرکز ماساژ در الهیه


بهترین مرکز ماساژ در الهیه ، یکی از ماساژهایی که طرفداران زیادی داشته و از محبوبیت خاصی برخوردار است، ماساژ تایلندی می باشد. این ماساژ به یوگا برای افراد تنبل شباهت دارد که در آن تمام بدن فرد کشیده می شود. در این ماساژ، ماساژور کار را از کف پا آغاز کرده و کم کم به سمت بالای بدن حرکت می کند. طبق گفته کارشناسان اگر تمرین های آن به شکل مداوم انجام شود، عضلات بدن از خشکی قبل خارج شده و سطح انرژی به حالت نرمال در می آید. از دیگر مزیت های این نوع از ماساژ افزایش حالت ارتجاعی بدن می باشد که به نوعی سلامت بدن را ایجاد می کند. این نوع از ماساژ بیشتر به افرادی توصیه می شود که پشت میز نشین هستند. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های درج شده در آگهی تماس بگیرید.

ماساژور آقا در الهیه


ماساژور اقا در الهیه ، ماساژ سوئدی یکی دیگر از انواع ماساژها می باشد که در استخوان ها و ماهیچه ها نفوذ کرده و جریان خون را افزایش می دهد. از مزایای این نوع از ماساژ درمان ماهیچه های آسیب دیده می باشد که با دفع اوریک اسید، باعث افزایش قابلیت ارتجاعی زرد پی می شود. این ماساژ برای افرادی است که عضلات آنها دچار تنبلی بوده و دائم در حال انجام کارهای فیزیکی سخت و مشکل هستند. ماساژور آقا در الهیه به انجام انواع ماساژها از جمله ماساژهای کشش لنفاوی، ماساژ جین شین دو، ماساژ تراگر، ماساژ پفریمر و دیگر ماساژها به حرفه ای ترین شکل و استفاده از روش های جدید ماساژ در دنیا به ارائه خدمات می پردازد.

******اگر به دنبال ارامش و رفع خستگی امدین درست اومدین******


مزایا ماساژ:
ماساژ به عنوان یکی از روش های پرطرفدار برای رفع خستگی، لاغری، چاقی، رفع دردهای عضلانی و شادابی پوست
و همچنین کسانی که دارای درد کمر،سیاتیک،گرفتگی شانه و کتف، اسپاسم عضله وناراحتی اعصاب و...

انواع ماساژها قابل ارائه:
ماساژ آروماتراپی(ماساژ ریلکسی)
-ماساژ صورت
-ماساژ FooT
-ماساژ سوئدی
-ماساژ ورزشی
-ماساژ فرم دهی
-ماساژ تایلندی خشک

--------دارای تخت ماساژ پرتابل در محل یا منزل شما جهت بهتر ریلکسی شدن ----------


نکته:از لحاظ پزشکی هفته ای 1 بار ماساژ برای ساکنین تهران توصیه شده است.

*سلامتی خود را به قیمت پول از دست ندین*

برای رزرو شب و تایم دیر وقت میتوانید تماس بگیرید(پاسخگویی 24 ساعته)

برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا تماس حاصل فرمائید.

به SMS پاسخ داده نخواهد شد.

دارای مدرک بین المللی از تایلند

سابقه بیش از 4 سال در سالن ها و استخرها و باشگاه های ورزشی و ....

افزودن به علاقه مندی ها

منطقه

تهران
نشانی

موقعیت