Skip to main content

لوازم یدکی برلیانس در تهرانسر

اگر برای خرید لوازم یدکی خودرو برلیانس خود به دنبال یک مرکز فروش لوازم یدکی هستید که بتوانید با خیال راحت خرید خود را انجام دهید، می توانید به مرکز فروش لوازم یدکی در تهرانسر مراجعه کنید. در این فروشگاه انواع لوازم یدکی برلیانس با کیفیت بالا و قیمت های مناسب به فروش می رسد. جهت دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های درج شده در آگهی تماس بگیرید.

لوازم یدکی برلیانس در تهرانسر


لوازم یدکی برلیانس در تهرانسر ، یکی از معتبرترین مراکز تامین و توزیع انواع لوازم یدکی برلیانس می باشد که به دلیل بالا بودن کیفیت قطعات و قیمت مناسب می توان با خیالی آسوده به خرید لوازم مورد نیاز خودرو پرداخت. لوازم یدکی استفاده شده در خودروها رابطه مستقیمی با عملکرد آنها دارد به شکلی که اگر در خرید لوازم یدکی اصل دقت کافی نداشته باشید، ممکن است به جای قطعات اصل و اورجینال، لوازم یدکی تقلبی خریداری کنید. این فروشگاه با داشتن سالها تجربه در زمینه توزیع لوازم و قطعات یدکی می تواند لوازم یدکی اصل را با کارت گارانتی یکساله به خریداران ارائه کند. جهت استعلام قیمت لوازم یدکی مورد نیاز می توانید با شماره های درج شده در آگهی تماس بگیرید.
.

فروش لوازم یدکی برلیانس در تهرانسر


فروش لوازم یدکی برلیانس در تهرانسر ، با مناسبترین قیمت و بالاترین کیفیت به فروش می رسد. با توجه به اینکه لوازم تقلبی و اصل بسیار شبیه به هم می باشند، باید روش های تشخیص آنها را فرا گرفت تا بتوان قطعات اورجینال را تهیه کرد. از راه های تشخیص آن عبارتند از:
راه های تشخیص بسته بندی لوازم اورجینال از تقلبی
کیفیت بسته بندی لوازم
رنگ بسته بندی قطعات
از راه های تشخیص قطعات اصل از تقلبی نیز می توان از راه های زیر استفاده کرد:
نوع جوشکاری قطعات
نوع نوشتار هک شده بر روی قطعات
لمس لوازم
با استفاده از این راهکارها می توان لوازم اصل را از تقلبی تشخیص داد. فروش لوازم یدکی برلیانس در تهرانسر با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت همراه با کارت گارانتی عرض می شود.

قطعات یدکی برلیانس در تهرانسر


قطعات یدکی برلیانس در تهرانسر ، جهت تهیه انواع لوازم یدکی و همینطور قطعات بدنه خودرو برلیانس بدون واسطه و به شکل مستقیم می توانید به فروشگاه قطعات یدکی برلیانس در تهرانسر مراجعه کنید. در این فروشگاه انواع لوازم یدکی برلیانس عرضه می شود. در ادامه به برخی از آنها اشاره می کنیم.
کمک فنر عقب برلیانس، ایربگ روی فرمان برلیانس، کروز کنترل برلیانس، جلو پنجره برلیانس، ایربگ سمت راست برلیانس، قاب روی موتور برلیانس، دسته راهنما برلیانس، میل موجگیر برلیانس، چراغ دنده عقب، سپر جلو برلیانس، بوش طبق کوچک برلیانس، سینی زیر موتور، آرم عقب برلیانس.

لوازم یدکی برلیانس H5 در تهرانسر


لوازم یدکی برلیانس H5 در تهرانسر ، با ضمانت یک ساله به فروش می رسد. این قطعات دارای کیفیت بالا بوده و قیمت آن نیز نسبت به دیگر فروشگاه های لوازم یدکی بسیار مناسب تر می باشد. به دلیل رواج یافتن لوازم یدکی تقلبی و فیک، در هنگام خرید باید بسیار دقت کرد و روش های تشخیص لوازم تقلبی از اصل را یاد گرفت تا بتوان لوازمی را تهیه کرد که اورجینال بوده و بتواند مدت طولانی مورد استفاده قرار بگیرد. از لوازم یدکی برلیانس H5 در تهرانسر می توان به موارد زیر اشاره کرد. قفل زاپاس برلیانس، گردگیر کمک فنر عقب، فنر لول عقب برلیانس، سیبک طبق جلو برلیانس، کمپرسور کولر برلیانس.

لوازم یدکی برلیانس H320 در تهرانسر


لوازم یدکی برلیانس H320 در تهرانسر ، کیفیت قطعات و لوازم یدکی خودرو از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد زیرا در عملکرد خودرو تاثیر می گذارد. اگر در خرید لوازم یدکی دقت کافی نداشته باشید ممکن است در عملکرد اتومبیل اختلال وارد شده و در نهایت باعث به وجود آمدن خطرات جانی شود. اما متاسفانه به علت پایین بودن قیمت لوازم یدکی تقلبی بسیاری از افراد به خرید آنها روی می آورند. یکی دیگر از نکاتی که باید به هنگام خرید لوازم یدکی به آن توجه کرد، مرکز خرید این قطعات می باشد. چنانچه قصد خرید لوازم یدکی برلیانس H320 را دارید، از فروشگاه های معتبر اقدام به خرید نمایید. جهت دریافت اطلاعات بیشتر در مورد لوازم یدکی برلیانس H320 می توانید با شماره های درج شده در آگهی تماس بگیرید.

لوازم یدکی برلیانس H220 در تهرانسر


لوازم یدکی برلیانس H220 در تهرانسر ، برلیانس H220 دارای یک موتور 4 سیلندر خطی 16 سوپاپ است که به تکنولوژی VVT مجهز می باشد. موتور این خودرو با یک گیربکس شش دنده اتومات، خروجی ها را به چرخ های جلو منتقل می کند. بیشترین سرعت این خودرو 170 کیلومتر بر ساعت ثبت شده است. از مزایای این خودرو می توان به ویژگی های زیر اشاره کرد: طراحی جدید، مصرف سوخت کم، اتاق بی صدا، فرمان دقیق، گیربکس اتوماتیک، امکانات کافی و خوب. در فروشگاه لوازم یدکی برلیانس H220 در تهرانسر انواع لوازم یدکی از جمله سنسور اکسیژن برلیانس H220، سپر عقب برلیانس H220، فیوز کوچک برلیانس H220، مغزی سوئیچ درب برلیانس H220.


مرکز فروش لوازم یدکی برلیانس در تهرانسر


مرکز فروش لوازم یدکی برلیانس در تهرانسر ، با توجه به اینکه لوازم یدکی خودروهای چینی در بازار بسیار کمیاب هستند و یا به شکل تقلبی در بازار وجود دارد، باید این لوازم را از مراکزی خریداری کرد که معتبر باشد. یکی از این مراکز، مرکز فروش لوازم یدکی برلیانس H220 در تهرانسر می باشد. از لوازم یدکی برلیانس H220 می توان به موارد زیر اشاره کرد:


دستگیر درب برلیانس H220، دسته موتور برلیانس H220، سپر عقب برلیانس H220
جهت دریافت اطلاعات بیشتر با شماره های درج شده در آگهی تماس بگیرید.

نمایندگی کریمی در تهرانسر افتتاح شد.
تمامی لوازم و قطعات خودروهای چینی از قبیل انواع برلیانس، ام وی ام، جکف H30، لیفان، چانگان، دانگ فنگ، ام جی، سابرینا، هایما، کوپا، بسترن، هیوندا و ... و بدنه و موتوری موجود می باشد. قیمت های تعیین شده برای این محصولات، از پایین ترین قیمت ها در بازار به شمار می رود.
شرکت بازرگانی ایرانیان با 25 سال تجربه درخشان در زمینه واردات قطعات و لوازم چینی و خارجی کیفیت این محصولات را ضمانت می کند. هدف ما جلب رضایت مشتریان می باشد. ساکنین غرب و شمال غرب تهران این مخصولات را در زمان کمتری به صورت رایگان دریافت می کنند.
آدرس: تهرانسر غربی، خیابان دستغیب، روبه روی درمانگاه، نبش کوچه یازدهم.
دفتر مرکزی: چراغ برق، پاساژ کاشانی، طبقه اول، پلاک 135

افزودن به علاقه مندی ها

منطقه

تهران‌سر
نشانی

موقعیت