Skip to main content

لوازم یدکی آرتا یدک

رنو تالیسمان یکی از محصولات شرکت رنو فرانسه می باشد، این خودرو توانست در طی آزمونی، پنج ستاره ایمنی را از آن خود کند. در ایران این خودرو، توسط شرکت نگین خودرو، وارد بازار ایران شد. فضای داخلی تالیسمان بسیار شیک و زیبا طراحی شده است، متریال درجه یک و حالت نورپردازی سبب شده کابینی جذاب برای این خودرو خلق شود. این خودرو توسط جلو پنجره کروم و کاپوت عریض، چراغ های سی شکل با تکنولوژی ال ای دی، توانسته است زیبایی خاصی را در چشم بیننده ایجاد کند.


لوازم یدکی تلیسمان در چراغ برق


لوازم یدکی تلیسمان در چراغ برق ، از امکانات این خودرو حجم موتور 1618 سی سی، 16 سوپاپه، 4 سیلندر و سیستم سوخت رسانی انژکتوری، ظرفیت باک 51 لیتر، 7 دنده، دنده اتوماتیک، سیستم ترمز ای بی اس، سیستم تعلیق مک فرسون جناقی، فرمان برقی، سنسور پارک در جلو و عقب خودرو، سقف پانوراما، روکش چرمی صندلی، سیستم اتو پارک، سنسور نور و باران، ماساژور، سیستم تهویه مطبوع دوگانه، دوربین 360 درجه و ... می باشد. رنو تلیسمان در اثر تصادف و یا استهلاک، ممکن است به تعویض قطعات نیاز پیدا کند، که در این صورت لازم است قطعات یدکی را به صورت اورجینال از مراکز معتبر تهیه کنید. به منظور تهیه لوازم یدکی تلیسمان در چراغ برق، می توانید با ما تماس بگیرید.


لوازم یدکی کولیوس در چراغ برق


لوازم یدکی کولیوس در چراغ برق ، رنو کولیوس خودروی شاسی بلندی است که توسط شرکت فرانسوی به بازارعرضه شد. این خودرو در مدل های Initiale pais, Life, zen,Intens تولید شده است. از مشخصات این خودرو صفحه نمایش لمسی، سیستم اتوپارک، سیستم ترمز اضطراری و دو دیفرانسیل می باشد. خودروی شاسی بلند کولئوس یکی از محصولات پر فروش شرکت فرانسوی می باشد. رنو کولئوس با ظاهری جذاب و مشخصات فنی بالا ، افراد بسیاری را به سوی خود جذب کرده است، این خودرو با وجود حریفان آلمانی ژاپنی، کرده ای و چینی توانسته است سهم بزرگی را در بازار به خود اختصاص دهد. در صورت نیاز به تعویض قطعات این خودرو لازم است از قطعات اورجینال استفاده شود. در صورت درخواست لوازم یدکی کولئوس می توانید با شماره های مندرج در این آگهی تماس حاصل فرمایید.


لوازم یدکی خودروهای رنو در چراغ برق


لوازم یدکی خودروهای رنو در چراغ برق ، این مرکز توانسته است انواع لوازم یدکی رنو را به صورت اورجینال و با کیفیت عالی و عمر طولانی، در سطحی گسترده فراهم نماید. در ضمن بر روی هر قطعه با انجام آزمایشات گوناگون، از استانداردهای لازم اطمینان حاصل می شود. مشتریان عزیز می توانند با رویت دقیق محصولات و انتخاب آن محصول اقدام به خرید آن قطعه نمایند. این مرکز، اطمینان نسبت به خرید محصولاتش را از طریق ارائه گارانتی فراهم می آورد. برای خرید لوازم یدکی خودروهای رنو در چراغ برق با ما تماس بگیرید.


فروش لوازم یدکی تلیسمان


فروش لوازم یدکی تلیسمان ، از جمله قطعاتی که در این مرکز به فروش می رسد عبارت است از لنت جلوی تلیسمان، لنت عقب تلیسمان، مه شکن جلو چپ و جلو راست تلیسمان، دی لایت چپ تالیسمان، دی لایت راست تالیسمان، چراغ جلو راست تالیسمان، لامپ مه شکن تالیسمان، سنسور نقطه کور تالیسمان، سنسور پارک جلوی تالیسمان، فیلتر اتاق تالیسمان، منبع شیشه شور تلیسمان، سنسور باد تلیسمان، آینه چپ و راست تلیسمان، قاب آینه تلیسمان، طبق راست و چپ تلیسمان، سگدست عقب تلیسمان، کشویی سپر عقب و جلوی تلیسمان، گلگیر رنو تلیسمان، درب رنو تلیسمان، سینی جلو تلیسمان، قطعات پنجره تلیسمان، چراغ آفرود تلیسمان، پروژکتور تلیسمان، چراغ خطر عقب تلیسمان و کلیه قطعات و لوازم یدکی دیگر توسط این مرکز با قیمت مناسب به فروش می رسد.

فروشگاه لوازم یدکی تلیسمان


فروشگاه لوازم یدکی تلیسمان ، انواع قطعات جلوبندی رنو تلیسمان، قطعات سیستم سوخت رسانی رنو تلیسمان، قطعات فرمان رنو تلیسمان، قطعات برقی رنو تلیسمان، قطعات موتوری رنو تلیسمان با ارائه گارانتی عرضه خواهد شد. تمامی قطعات از مراکز معتبر در سطح انبوه خریداری شده و به همین دلیل در برابر قیمت های بازار از تعرفه های کمتری برخوردا می باشند. فراموش نکنید قطعات فیک، قیمت پایین تری خواهند داشت و به دلیل عدم، کارایی لازم را نخواهند داشت و در نهایت باعث آسیب جدی به خودرو و دیگر قطعات آن خواهد شد. پس خرید قطعات اصلی با درجه کیفی بالا از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد. برای اطلاع از قیمت ها با شماره های درج شده در آگهی تماس حاصل فرمایید.


توزیع لوازم یدکی کولیوس


توزیع لوازم یدکی کولیوس ، تمامی قطعات و لوازم یدکی رنو کولئوس در این فروشگاه، بر سه اصل کلیدی کیفیت بالای قطعات، قیمت مناسب و مصوب و گارانتی کالا، توزیع و ارسال می شود. این فروشگاه توانسته است به بزرگ ترین و جامع ترین فروشگاه لوازم یدکی کولئوس مبدل شود. از جمله قطعات یدکی رنو کولئوس عبارت است از لنت عقب و جلوی کولیوس، شیشه آینه راست و چپ کولیوس، فیلتر هوا کولیوس، فیلتر کولر کولیوس، نگهدارنده رادیاتور کولیوس، رادیاتور آب کولیوس، کمک جلوی راست کولیوس، توپی سر کمک چپ، شلگیر جلو چپ کولیوس، گلگیر جلو چپ کولیوس، سنسور دنده عقب کولیوس، رام نور کولیوس کلیه لوازم یدکی بدنه، لوازم یدکی برقی، لوازم یدکی موتوری و .... می باشد.


فروش لوازم یدکی کولیوس


فروش لوازم یدکی کولیوس ، لوازم جانبی رنو کولیوس، نقش بسزایی در زیبایی این خودرو خواهند داشت، در ضمن قادرند در مواقعی کمک حال راننده نیز باشند. به طور مثال انواع روکش های صندلی و یا دور فرمان زیبایی خودرو را بیشتر خواهند کرد، زنجیر چرخ هم در آب و هوای برفی ایمنی خودرو را تامین خواهد کرد. هدف اصلی این مجموعه جلب رضایت مشتریان بوده و سعی کرده محصولات خود را در بهترین حالت ممکن به مشتریان خود عرضه کند. چنانچه قصد خرید هر نوع لوازم یدکی رنو کولیوس را دارید و همچنین برای کسب اطلاع از قیمت ها می توانید با شماره های مندرج در آگهی تماس حاصل فرمایید. کارشناسان ما مشاوره های لازم را به منظور خرید بهتر و مطمعن تر به شما خواهند داد. این شرکت برای کسب اطمینان و اعتماد شما، با ارائه برگه گارانتی کالا، اقدام به توزیع و پخش انواع قطعات یدکی رنو کولیوس نموده است.

افزودن به علاقه مندی ها

منطقه

نشانی
چراغ برق، خیابان ملت ،پاساژ ایران ماشین، طبقه زیر همکف ، پلاک 8

موقعیت