Skip to main content

دکتر سهیلا جاوید نیا | کلینیک روانشناسی تارا

مرکز مشاوره شامل بخشی از خدمات مشاوره ای است که توسط یک یا چند متخصص ارائه می شود. معمولا یک مشاور متخصص وظیفه کلینیک را برعهده دارد، اما ممکن است همیشه حضور نداشته باشد. در این صورت مراجعه کنندگان توسط سایر متخصصان تیم مشاوره ویزیت می شوند. امروزه مراکز مشاوره زیادی در حال فعالیت می باشند.

مرکز مشاوره در جردن

مرکز مشاوره در جردن ، مشاوره نوعی مداخله درمانی است که افرادی را که دچار یک بحران شخصی یا اجتماعی هستند، کمک می کند. کمک به افراد در زمینه رفع مشکلات و بهینه سازی رفتارهای عاطفی شان، از اهداف مرکز مشاوره در جردن می باشد. همچنین این مرکز دارای یک یا چند پزشک متخصص ارشد است که بر کار کل کارکنان نظارت می کنند. به تعبیر دیگر مرکز مشاوره در جردن یک پل ارتباطی مشاوران با افرادی است که به حمایت عاطفی نیاز دارند و مایل به شروع روان درمانی خود می باشند.

مرکز روانشناسی در جردن

مرکز روانشناسی در جردن ، امروزه بیشتر مراکز روان شناسی در دانشگاه ها واقع شده اند، به دلیل افزایش دانشجویانی که با بحران عاطفی و مشکلات سلامت روان رو به رو هستند. بیشتر افراد مراجعه کننده به خدمات ارائه شده توسط مرکز روانشناسی در جردن افرادی هستند که با مشکلات رفتاری یا عاطفی دست و پنجه می زنند و آرزوی رسیدن به رشد شخصیتی دارند. این مرکز روانشناسی با حضور مشاوران مجرب جهت ارائه خدمات مشاوره به مراجعه کنندگان فعالیت دارد.

کلینیک روانشناسی و مشاوره در جردن

کلینیک روانشناسی و مشاوره در جردن ، متشکل از مشاوران متخصص و ارشد می باشد که مهارت های لازم در زمینه مشاوره را کسب کرده اند. از ویژگی های یک مشاور خوب رازدار بودن است. این کلینیک روانشناسی در جردن خدمات گسترده ای در زمینه درمان های فردی وحل بحران ها و مداخلات پیشگیرانه را ارائه می دهد. در صورتی که با مشکلاتی روبه رو شده اید و توانایی حل آن و مطرح کردن با نزدیکان خود ندارید می توانید با کلینیک روانشناسی و مشاوره در جردن تماس حاصل نمایید.

مرکز مشاوره خانواده در جردن

مرکز مشاوره خانواده در جردن ، خانواده درمانی نوعی مشاوره روان درمانی است، که به بهبود روابط و رفع تعارض اعضای خانواده کمک می کند. خانواده ها می توانند هنگام مواجه شدن با هرگونه مسائل استرس زا مانند: طلاق، مشکلات مالی و... که ممکن است روابط خانوادگی را تحت تاثیر قرار دهد، از مشاوران خانواده کمک بگیرند. مرکز مشاوره خانواده در ملاصدرا درزمینه درمان مسائلی که بر کل خانواده تاثیر دارد مانند: مصرف مواد مخدر، افسردگی، مشکلات رفتاری و ... سابقه درخشان دارد. مشاورین خانواده در ملاصدرا با هدف بالا بردن تفاهم میان اعضا خانواده به منظور حل مشکلات فعالیت می کنند. به طور مثال مشاوره خانواده در جردن اگر کودکی دارای مشکلات اجتماعی باشد، کودک را ارزیابی نمی کند بلکه بر روی الگوهای موثر بر عملکرد کودک متمرکز می شود.

مرکز مشاوره کودک و نوجوان در جردن

مرکز مشاوره کودک و نوجوان در جردن ، مشاوران این مرکز اختلالات رفتاری، عاطفی و روحی کودکان و نوجوانان را درمان می کنند. آن ها مسائل را تشخیص می دهند و از طریق مهارت های درمانی به کودک و نوجوان کمک می کنند تا با انواع چالش ها برخورد کنند. مشاوران مرکز مشاوره کودک و نوجوان در ملاصدرا به نوجوانانی که تحت تاثیر خشونت های خانگی و کودکانی که با آسیب های ناشی از سوء استفاده، بی خانمانی، تجاوز و ... مواجه هستند، کمک می کنند. با مراجعه به مرکز مشاوره کودک و نوجوان در جردن از خدمات این مرکز جهت بهبود رفتار کودک تان استفاده نمایید.

مرکز مشاوره پیش از ازدواج جردن

مرکز مشاوره پیش از ازدواج جردن ، مشاوره قبل از ازدواج زوجین را برای تعهدی طولانی آماده می کند و موجب افزایش رضایت از زندگی زناشویی می شود. با مراجعه به این مرکز و دریافت مشاوره قبل از ازدواج سبب می شود تا زوجین مهارت های لازم را بیاموزند و بتوانند نیازها و انتظارات خود را بیان کنند. همچنین می توانند در صورت بروز مشکل، اختلافات خود را حل کنند. مرکز مشاوره پیش از ازدواج جردن کاملا تضمینی به شما فرصت بهتری برای داشتن یک ازدواج پایدار و رضایت بخش می دهد.

مرکز مشاوره طلاق در جردن

مرکز مشاوره طلاق در جردن ، غالبا افرادی که درگیر اختلافات زناشویی می شوند برای نجات از این مسائل به فکر مشاوره زوجین هستند. حال اگر تصمیم به طلاق گرفته اید، پیشنهاد می کنیم به مرکز مشاوره طلاق در جردن مراجعه کنید، تا از مشاورین متبحر در این زمینه کمک بخواهید. در واقع مشاوره طلاق روش درمانی جدید می باشد که به منظور بهبود روابط میان همسران است. مشاوران حرفه ای آموزش دیده با مدرک تخصصی مشاوره در مرکز مشاوره طلاق در جردن مشغول فعالیت می باشند، که به زوجین مراجعه کننده کمک می کنند تا به مرور زمان روابط غیرعاطفی خود را به رابطه ای عاطفی تغییر دهند. مشاوران این مرکزدارای مجوز از پزشکان متخصص سلامت روان هستند که توانایی کمک به زوجین دارند.

روانشناس خوب در جردن

روانشناس خوب در جردن ، به بررسی احساس، رفتار، نحوه تفکر از نظر علمی می پردازد و این مهارت را جهت کمک به افراد در درک رفتار خود به کار می برد. روانشناس خوب در جردن هنگام مراجعه سعی دارد تا سخنان شما را به خوبی بشنود و درک کند تا بتواند راه حل مناسبی ارائه دهد. یک روانشناس خوب درجردن به طور معمول موارد زیر را انجام می دهد:
انجام مطالعات علمی جهت بررسی رفتار
پیدا کردن الگوهای کمکی در پیش بینی عملکرد رفتاری
حفظ آرامش مراجعه کنندگان و ...

بهترین مرکز مشاوره جردن

بهترین مرکز مشاوره جردن ، با دارا بودن روانشناسان قدرتمند و قهار در برقراری ارتباط با مراجعه کنندگان فعالیت دارد. برخلاف باور عوام که فکر می کنند با مراجعه به مشاوره فردی بیمارشناخته می شوند، درواقع به حل مشکلات خود کمک می کنند. همچنین بهترین مرکز مشاوره در شیخ بهایی خدمات مشاوره ای در زمینه تحصیلی، فردی، اجتماعی و ... ارائه می دهد. مشاوران متخصص جزء مددکاران اجتماعی و دلسوز جامعه هستند که برای کمک به افراد در تلاش هستند. بهترین مرکز مشاوره جردن با سال ها سابقه درخشان در زمینه انواع خدمات مشاوره ای فعالیت دارد. برای گرفتن نوبت و وقت قبلی می توانید با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.


گواهی نامه های اخذ شده توسط خانم دکتر سهیلا جاویدنیا شامل : دوره کامل درمانگری شناختی و رفتاری بزرگسال، دوره کامل درمانگری شناختی و رفتاری کودک و نوجوان، مدرس مهارت‌های زندگی، زوج‌درمانی شناختی و رفتاری، مشاوره پیش از ازدواج، دوره های متعدد طلاق و خیانت، طرح واره درمانی، اجرا و تفسیر آزمون هوش بینه، اجرا و تفسیر آزمون d2 ( توجه و تمرکز)، اجرا و تفسیر آزمونهای شخصیت و استعدادیابی، دوره فرزند پروری، دوره ی کامل درمانگری هیجان مدار (ئی اف تی) مقدماتی و پیشرفته، دوره زوج درمانگری هیجان مدار (EFT)، دوره سکس تراپی و دوره کارورزی تحت سوپرویژن دکتر فریبرز باقری ریاست دانشگاه علوم و تحقیقات می باشد.

سوابق پژوهشی:
مقایسه بهزیستی روانی نوجوانان در الگوهای ارتباط مادر-فرزند (مجله روان‌شناسی و دین)
مقایسه بهزیستی روانی نوجوانان در الگوهای ارتباط پدر و فرزند (در انتظار چاپ)
مقایسه اثربخشی درمان متمرکز بر هیجان و درمان مبتنی بر ذهن آگاهی بر نشانگان سوگ  
مقایسه اثربخشی درمان متمرکز بر هیجان و درمان مبتنی بر ذهن آگاهی بر تاب آوری  
مقایسه اثربخشی درمان متمرکز بر هیجان و درمان مبتنی بر ذهن آگاهی بر بد تنظیمی هیجانی  
مقایسه اثربخشی درمان متمرکز بر هیجان و درمان مبتنی بر ذهن آگاهی بر نشانگان سوگ و بد تنظیمی هیجانی

بررسی و مقایسه خود کارآمدی دانش آموزان با و بدون اختلال یادگیری (دومین کنفرانس بین‌المللی پژوهش‌های کاربردی در علوم تربیتی و مطالعات رفتاری و آسیب‌های اجتماعی در ایران)
مقایسه اثربخشی درمان متمرکز بر هیجان و درمان شناختی مبتنی بر ذهن آگاهی بر نشانگان سوگ، بد تنظیمی هیجان و تاب آوری در زنان مبتلا به اختلال سوگ(در انتظار چاپ)
سوابق تحصیلی:
کارشناس رشته بیهوشی( دانشگاه شهید بهشتی)
کارشناس رشته روان‌شناسی عمومی
کارشناس ارشد رشته روان‌شناسی بالینی
 دکترای روان‌شناسی بالینی

بیمه های زیر نظر : بانک صادرات ، سپه ، ملی ، ملت ، کشاورزی ، رفاه ، تجارت ، مرکزی 

افزودن به علاقه مندی ها

منطقه

تهران
نشانی
نبش چهارراه جهان کودک ، ضلع شمال غربی ، پلاک 66 ، واحد5

موقعیت