Skip to main content

قالیشویی در تهرانپارس

قالیشویی در تهرانپارس ، در کلیه فصول سال به ویژه در روز های نزدیک به عید نوروز ، خیلی از خانواده ها در حال خانه تکانی شستن فرش را نیز جزو واجبات خانه تکانی می دانند . فرش قسمتی از فرهنگ ما ایرانی ها و یکی از بخش های اساسی خانه های ایرانی می باشد و تمیز بودن آن بسیار برایشان مهم است  .


قالیشویی به فرآیند شستشو فرش و پاک نمودن آلوگی ها از آن گفته می شود . قالیشویی دارای اهمیت به خصوصی است و رعایت نکات و قواعد به خصوص آن باعث می شود تا فرش دستبافت کیفیت اولیه خود را حفظ نماید  . قالیشویی باید به شکلی انجام بپذیرد  که تا جایی که می شود ویژگی های ظاهری و ساختمانی خود را حفظ نماید  . قالیشویی به شکل کلی ، یک بار بعد از پرداخت و دفعه دیگر پس از گذشت سالیان طولانی انجام می شود  . در مرحله اول قالیشویی ، بالا بردن کیفیت و در مرحله دوم از قالیشویی از بین بردن کثافات و آلودگی هایی که پس از سال های طولانی بر روی آن نشسته ، قابل ذکر است .  فرش های ماشینی به علت داشتن مواد پلاستیکی در گره ها و تار و پود ، در مراحل قالیشویی نرمی و لطافت خود را از دست می دهند . فرش های دستبافت رنگ خود را پس می دهند و در قالیشویی آب گرم رنگ پس داده شده را در بخش های روشن فرش تثبیت می کند که رنگ برداری آن ها دشوار و همچنین هزینه قالیشویی در آن زیاد است . 

قالیشویی خوب در تهرانپارس : 

قالیشویی خوب در تهرانپارس  ، دستگاه های قالیشویی پرتو تهرانپارس فرش های شما را با کم ترین هزینه و در سریع ترین زمان و جدیدترین متد شستشو را در اختیار شما قرار می دهد . زمانی که فرش های خود را به قالیشویی پرتو تهرانپارس می سپارید خیالتان از بابت عدم آسیب فرش هایتان راحت باشد چون که فرش های شما با بهترین و مجهزترین دستگاه ها شسته می شود . گاهی برای ما حایز اهمیت است که فرش های ما در زمان خاصی شسته و تحویل داده شود شما با مراجعه به  قالیشویی پرتو در تهرانپارس قالی های خود را در سریع ترین زمان ممکن تحویل بگیرید .  

بهترین قالیشویی محدوده شرق تهران : 

بهترین قالیشویی محدوده تهرانپارس ، باوجود خانه های  نقلی و آپارتمان نشینی شیوه نظافت وشستشوی فرش نسبت به قدیم تغییر کرده است ، امروزه شستشوی فرش در قالیشویی و استفاده از خدمات قالیشویی جایگزین روش های سنتی شستن فرش شده است . قالیشویی پرتو تهرانپارس با کم ترین هزینه و در سریع ترین زمان با کیفیت برتر امکانات خود را  در اختیار شما قرار می دهد . لازم به ذکر است که قالیشویی پرتو در تهرانپارس با دستگاه های روز اقدام به شستن فرش های شما می کند . ایجاد آسیب فیزیکی به فرش یکی از دلایل ناکارامد بودن نیروهای به کارگرفته شده در قالیشویی هاست از این رو به شما توصیه می کنیم تا با مراجعه به قالیشویی پرتو از افراد متخصص در این زمینه بهره مند شوید . 

قالیشویی در تهرانپارس :

قالیشویی در تهرانپارس ، جهت شستشوی موکت ، فرش منازل ، مساجد و ... را با متمایز ترین خدمات به قالیشویی در محدوده تهرانپارس بسپارید ، بهترین و معتبر ترین قالیشویی در تهرانپارس با ارائه بهترین خدمات به مشتریان خود همواره به دنبال کسب رضایت مشتریانش در تهرانپارس می باشد . در صورت اطلاع از نرخ قالیشویی و ترمیم و هرگونه خدمات دیگر با شماره های قالیشویی پرتو در تهرانپارس تماس حاصل فرمایید . قالیشویی پرتو در تهرانپارس نزدیک ترین قالیشویی به ساکنین تهرانپارس می باشد . 

قالیشویی مجاز در محدوده تهرانپارس :

قالیشویی مجاز در محدوده تهرانپارس ، یکی از ویژگی های قالیشویی خوب ، درست شستن فرش ابریشم است ، در قالیشویی تهرانپارس شستشوی فرش دستباف به شکل متفاوت انجام می شود . فرش دستباف با توجه به نوع الیاف به کار رفته شده  امکان پس دادن رنگ وجود دارد بنابراین روش متفاوتی برای شستشوی آن در قالیشویی تهرانپارس به کار برده می شود . برای افزایش عمر فرش در صورت ریختن هر مواد آلوده کننده بلافاصله آن را با دستمال نم دار پاک نمایید آب ، سرکه ، نوشابه و... دشمن فرش بوده و موجب پوسیدگی فرش می شوند . قالیشویی خوب در تهرانپارس ، برای شستن فرش های کهنه یا پوسیده برای اطمینان خاطر مشتری قالیشویی تهرانپارس پیش از اقدام به شستشو ، مشتری را در جریان وضعیت سلامتی فرش قرار می دهد و با رضایت مشتری و نکات احتیاطی لازم ، اقدام به شستشوی فرش می نماید .

قالیشویی خوب در سراسر تهران : 

دستگاه های به کاربرده شده در قالیشویی درتهرانپارس ، با به کارگیری دستگاه های تمام اتوماتیک و دستگاه های اصولی و دقیق و نحوه عملکرد دستگاه به گونه ای است که هم زمان با پاشش آب و مواد شوینده برس غلطکی می چرخد و آلودگی ها را از عمیق ترین نقاط بافت فرش خارج می کند و بلافاصله آب و آلودگی های باقی مانده توسط سامانه قدرتمند مکش جمع آوری شده و به درون مخزن آب کثیف می ریزد . 

 

قالیشویی ممتاز در تهرانپارس :

 قالیشویی ارزان در تهرانپارس ، هنگام اقدام به شستشوی فرش با نرخ های متفاوتی روبه رو می شوید و همین موضوع موجب عدم اعتماد مشتری به شرکت می شود . و این موضوع لازم به ذکر است که یک شرکت معتبر تعرفه ثابتی دارد و از جمله های مبهم در مورد تعرفه و مشخص شدن نرخ استفاده می کنند . 

قالیشویی ها دارای خدماتی می باشند که آن را به بهترین نحو ممکن ارائه می دهند  از جمله این خدمات رفوگری ، پرداختکاری ، اعلاشویی و ... می باشد که در زیر قصد داریم هر کدام از این خدمات را برای شما عزیزان توضیح دهیم . 

رفوگری : 

رفوگری فرش و یا رفو کردن فرش هنر و روشی است که بعد از هنر قالی ‌بافی درست شده است و دلیل ایجاد آن نیز نیازی بوده است که در رابطه با بهترکردن و اصلاح انواع آسیب ‌دیدگی‌های فرش و قالی شکل گرفته است . هر فرش و قالی امکان دارد در معرض فساد و آسیب ‌دیدگی قرار بگیرد و با گذشت زمان کم کم  دچار آسیب‌ و صدمه هایی بشود . پس تا هنگامی که استفاده از فرش و قالی در زندگی ما وجود دارد هنر و روش رفو کردن فرش نیز پا برجا است .

پرداختکاری :

پرداخت فرش به فرآیندی گفته می شود که در آن پرزهای اضافی سطح قالی گرفته می شود به طوری که سطح قالی صاف بشود  . 

اعلا شویی :

یکی از بهترین و موثر ترین شستشو ها و قالیشویی ، اعلاشویی می باشد .

در اعلاشویی فرش ، علاوه بر شستشو و تمیز شدن هر مشکلی در رابطه با کثیفی و لکه داشته باشد از بین می رود  .

مراحل اعلاشویی : شستشو فرش ، لکه بری ، رنگ برداری ، براق کردن فرش ، اتوپرس ، بسته بندی

و در این گونه شستشو مشتری می تواند خیالی راحت داشته باشد زیرا  که دست قالیشویی را بازگذاشته است و شستشویی را انتخاب کرده که دارای ضمانت است .

افزودن به علاقه مندی ها

منطقه

تهران
نشانی

موقعیت