Skip to main content

فروش گربه در تبریز

فروش گربه در تبریز ، آیا به نگهداری از حیوانات خانگی علاقه دارید؟ یکی از محبوب ترین حیوانات خانگی گربه ها هستند. در این مقاله می خواهیم مرکز فروش گربه در تبریز را به شما معرفی کنیم.


فروش گربه در تبریز:


فروش گربه در تبریز، گربه ها جزء اولین موجوداتی هستند که توسط انسان ها اهلی شدند. طبق تحقیقات تاریخ شناسان نخستین بار 9000 سال پیش مزرعه داران و کشاورزان در خاور نزدیک به فکر اهلی کردن گربه ها افتادند. آن ها برای محافظت از غلات و دانه های کشت شده در برابر موش ها تصمیم گرفتند گربه ها اهلی کنند.
گربه ها نیز برای حفاظت از خودشان در برابر گربه های بزرگتر و دیگر حیوانات وحشی تصمیم گرفتند با انسان ها زندگی کنند. همسفرگی گربه و انسان برای هر دو آن ها منافع زیادی داشت. از سال های بسیار دور تاکنون سگ و گربه ها همواره همراه انسان ها بوده اند.
دومین بار گربه ها در مصر باستان اهلی شدند و سپس به تمام دنیا راه پیدا کردند. امروزه گربه های اهلی در کوچه و خیابان های همه ی کشورهای دنیا دیده می شوند. تنها مکانی که گربه های اهلی در آن جا زندگی نمی کنند قطب است و دلیل آن نیز سردی هوا می باشد. سیستم بدن گربه ها با آب و هوای سرد سازگار نیست و نمی توانند در آن جا زندگی کنند.
اگر شما هم جزء علاقه مندان به این موجودات کوچولو و پشمالو هستید می توانید برای خرید آن به مرکز فروش گربه در تبریز مراجعه کنید. شماره های درج شده در آگهی متعلق به فروش گربه در تبریز می باشد.


فروش گربه اسکاتیش در تبریز:


فروش گربه اسکاتیش در تبریز، گربه ها نژادهای مختلفی دارند و هر یک از آن ها با توجه به نژاد خود دارای ویژگی ها و خصوصیات اخلاقی و رفتاری مختلفی می باشند. در ادامه به معرفی یکی از محبوب ترین و جذاب ترین نژاد های گربه ی خانگی می پردازیم.


گربه اسکاتیش در تبریز:


یکی از معروف ترین نژادهای گربه، اسکاتیش می باشد. گربه های اسکاتیش دارای بدنی نسبتا کوچک، سر گرد، چشم هایی درشت و گرد هستند. یکی از مهم ترین ویژگی های گربه های اسکاتیش گوش های آن ها می باشد. این نژاد از گربه گوش هایی دارند که در اثر جهش ژنتیکی تا خورده اند. غضروف گوش های گربه اسکاتیش کمی نرم است و به طرف جلو خم شده است. این مدل گوش ها، گربه های اسکاتیش را شبیه جغدهای پشمالو کرده است.
سطح بدن گربه های اسکاتیش مانند دیگر گربه ها از خز پوشیده شده است. پوشش بدن آن ها تنوع بسیار زیادی دارد و در رنگ ها و طرح های مختلفی دیده می شود.
برخی از گربه های اسکاتیش موهای بلندی دارند و تعدادی از آن ها نیز موهایشان کوتاه است. به گربه های اسکاتیش با موی بلند هایلند فولد می گویند.
بعضی از توله گربه های اسکاتیش بیشتر شبیه خرس های کوچک هستند. گربه های این نژاد بسیار پر طرفدار هستند. توله گربه های اسکاتیش می توانند نظر افراد مختلف در سنین مختلف را به خود جلب کنند.
گربه های اسکاتیش با توجه به ظاهر خاصی که دارند از سایر گربه ها دوست داشتنی تر هستند و تفاوت زیادی با آن ها دارند.
توله گربه های اسکاتیش بعد از تولد گوش هایی صاف دارند و تا خوردگی گوش های آن ها از 3 هفتگی آغاز می شود. در بعضی موارد تا خوردگی گوش ها تا 3 ماهگی طول می کشد. 40 درصد از گربه های اسکاتیش گوش هایی صاف دارند.


ویژگی گربه های اسکاتیش در تبریز:


گربه های اسکاتیش بسیار مهربان، دلسوز، دوست داشتنی، با مزه، باهوش، کم سروصدا، علاقه مند به بازی و اجتماعی هستند. این گربه ها دوست دارند مدام با صاحب خود وقت بگذارند و خیلی زود هم وابسته می شوند. پر توقعی، مغرور بودن و لجبازی و... از دیگر خصوصیات گربه های اسکاتیش می باشد.
اگر قصد خرید گربه خانگی را دارید، پیشنهاد ما به شما خرید گربه اسکاتیش از فروش گربه اسکاتیش می باشد. گربه های مرکز فروش گربه اسکاتیش طرح ها و رنگ های مختلفی دارند که شما با توجه به سلیقه ی خود می توانید یکی از آن ها را انتخاب کنید.


مرکز فروش گربه در تبریز:


مرکز فروش گربه در تبریز، گربه ها پستاندارانی کوچک و گوشت خوار می باشند. چند سالی است که گربه ها به عنوان حیوان خانگی وارد زندگی افراد شده اند. حیوان خانگی چیست؟ به همه ی حیواناتی که همراه انسان ها و در خانه ی آن ها زندگی می کنند حیوان خانگی گفته می شود.


ویژگی های گربه در تبریز:


همانطور که در مطالب قبل گفته شد، همه ی گربه ها با هر نژاد، بدنی بسیار مقاوم، منعطف، دندان هایی تیز و پنجه هایی جمع شده دارند. گربه ها واکنش های بسیار سریعی دارند و می توانند خودشان را از موقعیت های مختلف نجات دهند. پنجه های گربه برای گرفتن و کشتن شکار مورد استفاده قرار می گیرند.


جد گربه های اهلی در تبریز :


اجداد گربه های اهلی، گربه های وحشی آفریقایی هستند. گربه های وحشی و گربه های بومی استرالیایی نیز جد گربه های اهلی استرالیا هستند.
همه ی گربه های اهلی از نسل 5 گربه ی وحشی ماده از زیر گونه های گربه های دشتی آفریقایی هستند که برای زندگی با انسان ها و رام شدن انتخاب شدند.
شماره های درج شده در آگهی جهت برقراری ارتباط شما عزیزان با مرکز فروش گربه در تبریز می باشد. برای خرید گربه هایی با طرح، رنگ و نژاد دلخواه خود می توانید به مرکز فروش گربه در تبریز مراجعه کنید.


مرکز فروش بچه گربه در تبریز:


مرکز فروش بچه گربه در تبریز، بچه گربه ها موجوداتی بسیار بازیگوش و کنجکاو هستند. اگر تصمیم دارید بچه گربه ای را وارد خانه و خانواده ی خود کنید باید توجه داشته باشید، این کار مسئولیت بسیار بزرگی می باشد.
بچه گربه ها معمولا به دنبال چیزهای کشف نشده هستند و به جاهای مختلف خانه سرک می کشند. در بسیاری از مواقع دیده شده است، بچه گربه ها وارد ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی و... شده اند و به همین دلیل جان خود را از دست داده اند. در نتیجه اگر سرپرستی بچه گربه ای را قبول کردید باید خیلی مراقب او باشید. همه ی اطلاعاتی که در این آگهی مشاهده می کنید متعلق به مرکز فروش بچه گربه در تبریز می باشد.

افزودن به علاقه مندی ها

منطقه

تبریز
نشانی

موقعیت