Skip to main content

فروش میز بیلیارد و اسنوکر

آیا با بازی بیلیارد آشنایی دارید؟ تا اوایل قرن 15 بیلیارد را در اروپای شمالی و گجویا در فرانسه بازی می کردند. در آن زمان بیلیارد را مثل بازی کروکت در فضای باز و روی چمن انجام می دادند. پس از مدتی بیلیارد روی میزهایی که با پارچه ی سبز پوشانده شده بودند و در اتاق های سرپوشیده بازی می شد. در زمین های چمن برای ضربه زدن به توپ ها از چوب های محکمی به نام چماق استفاده می کردند، اما بعد از تغییر شیوه بازی از چوب استفاده نمی کردند و با دست توپ ها را روی میز هل می دادند.


فروش میز بیلیارد و اسنوکر در نارمک:


فروش میز بیلیارد و اسنوکر در نارمک، معمولا میزهای بیلیارد را با پارچه می پوشانند. در گذشته میزهای بیلیارد با نمد پوشانده می شدند اما میزهایی که در سالهای اخیر تولید می شوند معمولا از پارچه هایی با جنس پشم شیشه، پشم معمولی و مخلوط پشم و نایلون پوشانده شده اند. معمولا رنگ این پارچه ها سبز است اما رنگ های دیگر آن نیز در بازار موجود است. برای خرید میز بیلیارد دقت داشته باشید که از رنگهایی مثل ارغوانی و قرمز استفاده نکنید. این رنگ ها بسیار زیبا هستند اما چشم را اذیت می کنند و باعث خستگی چشم می شوند.
اندازه میزهای بیلیارد معمولا به این صورت است: طول این میزها 274.23 و عرض آنها 137.155 است.
 در کناره های میزهای بیلیارد 6 کیسه قرار داده شده که 4 تا از آنها در گوشه ی میز و 2 کیسه بین دو کیسه گوشه ها قرار د ارند.
برای خرید میز بیلیارد می توانید به فروش میز بیلیارد و اسنوکر در نارمک مراجعه کنید. میزهای بیلیارد با سایزها و رنگ های متنوع در فروش میز بیلیارد و اسنوکر در نارمک موجود هستند.


فروش میز بیلیارد در نارمک تهران:


فروش میز بیلیارد در نارمک تهران، توپ بیلیارد: در گذشته توپ های بیلیارد از خاک رس، عاج حیوانات و... ساخته می شدند، اما امروزه توپ های بیلیارد از رزین پلی استر تولید می شوند. این توپ ها بسیار پایدارتر از توپ های قدیمی هستند و تولید آنها هزینه کمتری دارد.
چوب بیلیارد: چوب های بیلیارد اندازه های متفاوتی دارند اما سایز استاندارد آن یک متر و 47 سانتی متر است. چوب بیلیارد از سه بخش نوک، بدنه و دسته تشکیل شده است.
نوک: نوک قسمتی سفید رنگ از جنس کائوچوست که معمولا 1.27 سانتی متر طول دارد.
بدنه: بدنه قسمتی از چوب هست که بلند و صاف است و بین نوک و دسته قرار دارد.
دسته: دسته ی چوب بیلیارد کمی پهن است و شکلی مخروطی دارد.
وزن چوب های بیلیارد بین 510 تا 595 می باشد.
راک: راک وسیله ای مثلثی و تو خالی است که از آن برای منظم کردن توپ ها استفاده می شود.
گچ: معمولا در بازی گچ را به نوک کائوچویی چوب می مالند تا چوب هنگام زدن ضربه بهتر به توپ بچسبد.
برای تهیه انواع چوب، توپ، راک و دیگر لوازم مربوط به بیلیارد می توانید با فروش میز بیلیارد در نارمک تهران در ارتباط باشید.


فروش میز بیلیارد دست دوم در نارمک تهران:


فروش میز بیلیارد دست دوم در نارمک تهران، در حین بازی بیلیارد ممکن است کلماتی را بشنوید که معنی آنها را نمی دانید و تا حالا آنها را نشنیده اید. برای اینکه بتوانید در جمع دوستان خود بیلیارد بازی کنید باید اصطلاحات مربوط به این بازی را بدانید. در ادامه چند نمونه از پر استفاده ترین این اصطلاحات توضیح داده می شود:
Cue Ball (پیتوک): پیتوک یک توپ سفید رنگ بدون شماره است که شما در بازی بیلیارد فقط می توانید به این توپ ضربه بزنید.
Object Ball (توپ هدف): اولین توپی که در بازی، پیتوک با آن برخورد می کند توپ هدف است.
Break: وقتی که اولین بازیکن به پیتوک ضربه می زند و توپ های مرتب شده به هم می ریزند بازی شروع می شود و به آن break می گویند.
pocketing a ball: وقتی توپ وارد کیسه ها می شود sinking اتفاق افتاده است.
Scratch: وقتی در بازی شما نتوانید پیتوک یا توپ های دیگر را در کیسه بیندازید شما scratch می گیرید و جریمه می شوید.
Frozen: زمانی که توپ هدف در موقعیتی قرار دارد که حرکت دادن آن سخت است به این موقعیت frozen می گویند.
Position play: به طرز صحیح ایستادن هنگام بازی و قرار گرفتن در بهترین موقعیت برای ضربه زدن position play می گویند.
Banking a shot: وقتی که شما به پیتوک ضربه می زنید و پیتوک به توپ هدف می خورد و توپ هدف بعد از برخورد با دیوار وارد کیسه می شود به این معناست که شما خیلی خوش شانس هستید یا در بازی خیلی ماهر هستید.
Combination:Combination  وقتی اتفاق می افتد که توپ پیتوک به یکی از توپ های خودمان برخورد کند و آن توپ، توپ هدف را به سمت کیسه هدایت کند.
با دانستن معنی این اصطلاحات می توانید از بازی لذت بیشتری ببرید.
اگر به دنبال فروشگاهی برای خرید میز بیلیارد دست دوم هستید می توانید میز مورد نظر خود را از فروش میز بیلیارد دست دوم در نارمک تهران تهیه کنید.


فروش میز بیلیارد اقساطی در نارمک تهران:


فروش میز بیلیارد اقساطی در نارمک تهران، یکی از مهم ترین مسائل در داشتن بازی خوب طرز ایستادن شماست. اگر می خواهید ضربه های خوبی به توپ ها بزنید و آنها در کیسه قرار بگیرند باید درست ایستادن هنگام بازی را بلد باشید.
در بازی بیلیارد پای عقب بسیار مهم است، پای عقب برای افراد راست دست پای راست و پای عقب بازیکنان چپ دست پای چپ است. اگر پای عقب شما خیلی به میز نزدیک باشد نمی توانید به آسانی چوب بیلیارد را حرکت دهید و امکان دارد بدنتان دچار گرفتگی شود. و اگر پای عقب شما از میز دور باشد برای رسیدن به میز باید بدنتان را خیلی خم کنید و این مدل ایستادن برای ضربه زدن اصلا مناسب نیست و می تواند ضربه های شما را خراب کند.
در نتیجه اولین و مهم ترین مسئله در بازی بیلیارد یادگیری طرز درست ایستادن است.
اگر می خواهید میز بیلیارد اقساطی خریداری کنید به فروش میز بیلیارد اقساطی در نارمک مراجعه کنید. شماره های موجود در آگهی متعلق به فروش میز بیلیارد اقساطی در نارمک تهران است.


فروش میز بیلیارد در تهران:


فروش میز بیلیارد در تهران، نور قرار گرفته در بالای میز بیلیارد خیلی مهم است. نورپردازی میز بیلیارد باید به صورتی باشد که سایه توپ ها در نزدیکی ریل ها قرار نگیرد. در گذشته از لامپ های نئون استفاده می کردند اما این لامپ ها باعث ایجاد سایه توپ ها در نزدیکی ریل ها می شد. امروزه از نور فلورسنت برای میزهای بیلیارد استفاده می کنند. این نور برای چشم بهتر است. لامپ های فلورسنت عمر بیشتری دارند. نور استفاده شده برای میز بیلیارد باید به خوبی در همه جای میز بیلیارد وجود داشته باشد. نور میز بیلیارد در بهتر دیده شدن گوشه ها و واضح تر بودن توپ ها موثر است.
بدنه ی میزها: بدنه میزها معمولا از چوب های مختلفی ساخته می شوند. نوع چوب استفاده شده در ساخت بدنه ی میز بیلیارد در قیمت آن تاثیر دارد و شما می توانید با توجه به بودجه و سلیقه ی خود آن را انتخاب کنید. بیشتر میزهای بیلیارد از جنس چوب راش پخته شده هستند. یکی از جدیدترین میزهای ساخته شده از جنس ام دی اف فشرده شده می باشند. برای خرید میز بیلیارد باید به این نکات توجه کرد:

1- سطح روی میز باید کاملا صاف باشد.
2- باید محکم باشد تا بتواند وزن سنگ های روی میز را تحمل کند.
3- پایه های میز باید طوری طراحی شوند که هنگام جابه جایی افراد دور میز پاها به پایه ها برخورد نکنند و اسیب نبینند.
4- نام برند و مشخصات میز باید روی بدنه میز موجود باشند.
5- پایه های نگهدارنده رست باید روی بدنه نصب شده باشند.

نگهداری میز:

1- حرارت محیط نگهداری میز بیلیارد باید 24 درجه باشد.
2- حتما برای تمیز کردن میز بیلیارد باید از پارچه ی خشک استفاده کنید.
3- رطوبت و تغییر آب و هوای مداوم باعث خراب شدن میز می شود.
4- رنگ و سطح روی باندها باید از چوب و رنگ ضدخش باشد.
برای خرید بهترین میزها با بالاترین کیفیت به فروش میز بیلیارد در تهران مراجعه کنید.


فروش اسنوکر در نارمک تهران:


فروش اسنوکر در نارمک تهران، معمولا در بازی هایی که با توپ انجام می شوند از یک توپ استفاده می شود. اما در بازی بیلیارد از 21 توپ استفاده می شود. از بین 21 توپ، 15 تا از آنها قرمز هستند و باقی توپ ها مشکی، صورتی، آبی، قهوه ای، سبز و زرد هستند. توپ های قرمز یک امتیاز دارند و توپ های مشکی 7 امتیاز، توپ های صورتی 6 امتیاز، توپ های آبی 5 امتیاز، توپ های قهوه ای 4 امتیاز، توپ های سبز3 امتیاز و توپ های زرد 2 امتیاز دارند. در ایران به توپ های بازی بیلیارد شار می گویند.
خرید انواع میزهای بیلیارد و اسنوکر از فروش اسنوکر در نارمک تهران امکان پذیر است. شما می توانید میزهای اسنوکر و بیلیارد را با توجه به بودجه و سایز دلخواه از فروش اسنوکر در نارمک تهران خریداری کنید.


قیمت میز اسنوکر در نارمک تهران:


قیمت میز اسنوکر در نارمک تهران، یکی از اجزاء تشکیل دهنده ی میز های اسنوکر سنگی است که سطح میز را می پوشاند. سنگی که روی میز اسنوکر قرار می گیرد 5.5 میلی متر تا 8.3 میلی متر ضخامت دارد. ضخامت میز به مدل میز بستگی دارد. سنگ هایی که سطح میز را می پوشانند معمولا چند قطعه هستند. تعداد قطعات سنگ های روی میز بستگی به نظر تولید کننده دارد. ویژگی های سنگ از جمله نوع، جنس و ضخامت سنگ در کیفیت بازی تاثیر زیادی دارد. قطعات سنگ هایی که روی میز قرار می گیرند نیاز به اتصال دارند و اتصال آنها به 3 صورت انجام می شود:
1- اطراف سنگ ها برآمدگی و فرو رفتگی هایی وجود دارد که در هم قفل می شوند و روی میز قرار می گیرند.
2- سنگ ها پس از قرار گرفتن روی بدنه میز به آن پیچ می شوند.
3- در بعضی از میزها نیز دو روش انجام می شود.
عوامل مختلفی مثل جنس بدنه، جنس سنگ و... در قیمت میز اسنوکر و بیلیارد تاثیر می گذارند. برای اطلاع از قیمت میز اسنوکر و بیلیارد با قیمت میز اسنوکر در نارمک تهران تماس بگیرید. شماره های موجود در آگهی متعلق به قیمت میز اسنوکر در نارمک تهران است.

خدمات ما:

ارائه انواع میز بیلیارد و اسنوکر (خارجی و ایرانی _ نو و دست دوم)

به همراه دو عدد چوب بازی، پارچه، یک دست توپ، مثلث و سینی، یک جفت دستکش و گچ

نصب و تعمیر، جابجایی میز بیلیارد

ارائه کلیه لوازم جانبی

پارچه، توپ، چوب، سینی، گچ، مثلث، دستکش

افزودن به علاقه مندی ها

منطقه

تهران
نشانی

موقعیت